KSRTC مقامات قرعه کشی 'اجتماعی فاصله جعبه برای مسافران در زیر اتوبوس شهری ایستاده

میسور/Mysuru: با دولت به تدریج لغو COVID-19 مستند و مقررات در مرحله KSRTC مقامات در حال آماده سازی در زیر, شهر

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: با دولت به تدریج لغو COVID-19 مستند و مقررات در مرحله KSRTC مقامات در حال آماده سازی در زیر, شهری, اتوبوس, ایستادن در پیش بینی از سرگیری خدمات اتوبوس به زودی.

این KSRTC تا به حال تعلیق همه خدمات اتوبوس پس از اتحادیه دولت اعلام کرد در سراسر کشور مستند در آخرین هفته از ماه مارس و پس از آن شده است وجود دارد هیچ سرویس اتوبوس به هر نقطه و در نتیجه زیان های بزرگ به شرکت حمل و نقل. اما در حال حاضر مقامات امیدوارند که عملیات اتوبوس سر گرفته خواهد شد به زودی با مرحله به مرحله آرامش از محدودیت.

به عنوان اولین گام در این راستا مقامات کشیده جعبه های مربع و در همه سیستم عامل در زیر اتوبوس شهری ایستاده برای مسافران اجتماعی را حفظ فاصله در حالی که سوار شدن به اتوبوس. جعبه مشخص شده با رنگ زرد رنگ در فاصله 5 ft. از هر یک از دیگر در همراهی با اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

از دست می دهد درآمد روزانه از Rs. 1.17 کرور

KSRTC Mysuru روستایی بخشی کنترل R. Ashok Kumar گفت که جعبه های مربع کشیده شده است در تمام سیستم عامل در اتوبوس ایستاده است. بخش ساخت تمام آماده سازی به خوبی در پیشبرد به کار اتوبوس ها پس از قفل محدودیت ها برداشته, او گفت:, و اضافه کرد که بخش دهکدهای از دست داد درآمد روزانه از Rs. 85 لاخ با توجه به توقف اتوبوس خدمات.

KSRTC Mysuru شهری بخشی کنترل S. P. Nagaraj گفت که اقدامات را گرفته و به رسم جعبه های مربع در شهر اتوبوس ایستاده بیش از حد. اشاره به این که آنها آماده هستند برای از سرگیری خدمات پس از این مستند به پایان می رسد, او گفت که این بخش در حال از دست دادن تومان.32 لاخ درآمد در هر روز با توجه به تعلیق از خدمات اتوبوس. بنابراین KSRTC Mysuru از دست دادن درآمد روزانه از Rs. 1.17 کرور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن