لاجیتک رونق فروش به مردم با ساز و برگ خود را در دفاتر خانه

فروش لاجیتک صفحه کلید کامپیوتر, وب کم, قرص, و تصویری, همکاری, محصولات پررونق به عنوان یک نتیجه از پناهگاه در م

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

فروش لاجیتک صفحه کلید کامپیوتر, وب کم, قرص, و تصویری, همکاری, محصولات پررونق به عنوان یک نتیجه از پناهگاه در محل سفارشات در گیر این شرکت گزارش شده است. تقاضا به صورت های مالی سه ماهه منتهی به مارس رانده شد توسط مردم راه اندازی دفاتر خانه پزشکان اتخاذ پزشکی از راه دور و معلمان با استفاده از تماس های تصویری برای آموزش از راه دور, آن را می گوید. در ضمن خرید و فروش آن بازی لوازم جانبی نیز افزایش یافته به مردم در تلاش برای نگه داشتن خود را سرگرم در خانه.

فروش و تصویری همکاری محصولات که مهر یادداشت ها شامل دوربین های میکروفن و نرم افزار است که اجازه می دهد تا برای جلسات آنلاین, افزایش 60 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حالی که صفحه کلید کامپیوتر, وب کم, تبلت و لوازم جانبی all شاهد رشد دو رقمی. لاجیتک فروش کلی بودند تا 13.6 درصد در سه ماه منتهی به 31 ماه مارس.

ماه گذشته NPD پیشنهاد داده است که ما هزینه های مصرف کننده تکنولوژی افزایش یافته است و ما نیز دیده می شود شواهد گسترده وب کم, کمبود. در حال حاضر ما فروش واقعی داده ها به عنوان مدرک. در حالی که بسیاری از شرکت ها در حال مبارزه برای زنده ماندن در طول همه گیر مانند دیگران لاجیتک در حال رشد به عنوان یک تولید کننده عمده لوازم جانبی کامپیوتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن