ناشران خبری عمده از اپل می پرسند که چه چیزی می تواند آنها را یک معامله فروشگاه App مانند آمازون

ناشران خبری عمده آمریکا به فهرست شرکت ها و توسعه دهندگان برنامه پیوسته اند که از شرایط App Store اپل به عنوان

توسط PARINEWS در 31 مرداد 1399

ناشران خبری عمده آمریکا به فهرست شرکت ها و توسعه دهندگان برنامه پیوسته اند که از شرایط App Store اپل به عنوان ناعادلانه و بالقوه ضد رقابتی انتقاد می کنند. گروه تجاری روزنامه Digital Content Next که نماینده سازمان های The Washington Postخبری مانند نیویورک تایمز و واشینگتن است، روز پنجشنبه با ارسال نامه ای به تیم کوک مدیر عامل اپل پرسید که چگونه با اپل مشابه معامله ای که در سال ۲۰۱۶ به آمازون برای برنامه ویدئویی پرایم خود اعطا کرد مذاکره کند. اخبار این نامه برای اولین بار امروز توسط وال استریت ژورنال گزارش شد.

"ما می خواهم بدانیم که چه شرایطی اعضای ما -- با کیفیت بالا شرکت های محتوای دیجیتال -- نیاز به دیدار به منظور واجد شرایط برای آرایش آمازون است دریافت برای آمازون نخست برنامه های ویدئویی خود را در فروشگاه اپل App ،" نامه ، نوشته شده توسط محتوای دیجیتال مدیر عامل بعدی جیسون کینت ، می خواند.

این معامله ، به عنوان بخشی از جلسه ضد مواد مخدر مجلس نشان داد که کوک و دیگر مدیران بزرگ فن آوری به کاپیتول هیل به شهادت اواخر ماه گذشته ، اعطا آمازون سخاوتمندانه تر 85-15 درصد سهم درآمد با اپل برای اشتراک در برنامه نخست ویدئو. اپل به طور معمول طول می کشد 30 درصد کاهش از تمام خرید در برنامه.

که "مالیات اپل،" آن را به عنوان گاهی اوقات نامیده می شود، در مرکز هر دو تحقیقات ضد تراست اتحادیه اروپا و مرحله نهایی قانونی و نظارتی با فورتنیت خالق حماسه بازی، که شکایت اپل هفته گذشته پس از آی فون ساز حذف نبرد رویال بازی از فروشگاه App بیش از گنجاندن حماسه و ترویج جایگزین در برنامه سیستم پرداخت. (Epic sued also Google after it removed Fortnite from the Play Store for similar reasons as Apple.) App Store cut علاوه بر محدودیت های دیگر اپل آن را بر توسعه دهندگان اعمال کرده اند تبدیل به مسائل مرکزی برای سازنده آی فون در dustups مکرر با توسعه دهندگان شخص ثالث از اواخر، از جمله هی ایمیل خالق خدمات Basecamp و فیس بوک.

در حال حاضر ناشران خبری، که رابطه جنجالی با اپل از زمان معرفی اپل نیوز داشته اند، شروع به صدور موضوع با برش App Store نیز می کنند. اگر چه اپل مسئول duopoly آگهی آنلاین است که کمک کرده است decimate درآمد برای ناشران خبری در طول دو دهه گذشته (که فیس بوک و گوگل خواهد بود) ، آن را نشانی از یک پلت فرم خبری عظیم در سراسر iOS و macOS در قالب برنامه اپل نیوز و مجله متمرکز بر پلت فرم اشتراک آن ، اپل نیوز پلاس عمل نمی کند.

ناشران در گذشته با کنترل اپل بر تبلیغات در برنامه و داده های کاربر که ممکن است به ناشران کمک کند monetize محتوای به اشتراک گذاشته شده بر روی پلت فرم گرفته شده است. نیویورک تایمز به طور قابل توجهی از شرکت در اپل نیوز پلاس بر سر شرایط نامساعد پلت فرم خودداری کرد و ناشر حتی تمام مقالات خود را از استاندارد، نسخه رایگان اپل نیوز در ماه ژوئن بر سر نگرانی های مشابه عقب کشید.

کینت در این نامه پاسخ کوک را در مورد معامله آمازون مطرح می کند که در آن کوک گفت چنین شرایطی در اختیار هر توسعه دهنده ای «ملاقات با شرایط» قرار دارد. کوک هرگز روشن آنچه که آن شرایط هستند و که در واقعیت احتمالا شامل یک رقیب غول پیکر فن آوری شرکت های بزرگ مانند آمازون، که مدیر عامل آن جف Bezos شخصا با اپل معاون ارشد رئیس جمهور Eddy نشانه مذاکره برای امن شرایط، با توجه به ایمیل های نشان داده شده توسط کمیته فرعی ضد تراست مجلس.

"تقریباً تمام اعضای DCN برنامه هایی را در فروشگاه اپل App ارائه می دهند و همان طور که در بالا اشاره شد، بسیاری دسترسی مبتنی بر اشتراک را به طیف گسترده ای از محتوا ارائه می دهند. شرایط بازار منحصر به فرد اپل تا حد زیادی تاثیر توانایی ادامه سرمایه گذاری در اخبار و سرگرمی با کیفیت بالا، مورد اعتماد به ویژه در رقابت با دیگر شرکت های بزرگتر است." کینت می نویسد. "با حفظ بیانیه خود را به کمیته، من می خواهم که شما به وضوح تعریف شرایطی که آمازون برای ترتیب آن راضی به طوری که شرکت های عضو DCN دیدار با آن شرایط می تواند همان توافق ارائه شده است. من مشتاقانه منتظر بحث در این باره با شما هستم.»



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن