مندیا bandh در جولای 29 دائم ممنوعیت استخراج از معادن اطراف KRS سد

مندیا: فشار برای توقیف دائم در معدن و استخراج سنگ در داخل و اطراف روستاهای اطراف کریشنا رجا ساغر سد در مندیا ب

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

مندیا: فشار برای توقیف دائم در معدن و استخراج سنگ در داخل و اطراف روستاهای اطراف کریشنا رجا ساغر سد در مندیا بسیاری از سازمانها را به نام مندیا bandh در جولای 29.

این bandh نامیده شده است برای حفاظت از منافع از رودخانه Cauvery و سد است که فروشگاه ها در برابر آب – تاسیسات مردم مندیا.

این bandh پشتیبانی شده توسط Raitha Sangha, Karunada Sevakara Sanghatane, خودکار, درایور, انجمن, Jaya, کارناتاکا, Bharatiya Samvidhana Hitharakshana Vedike نیشکر تولید کنندگان انجمن Vokkaligara Seva اعتماد و Dalita Sangarsh برای samiti (Krishnappa جناح).

در یک جلسه به نام در مندیا شب گذشته شماری از فعالان جامعه مدنی گفت که دولت باید بلافاصله و به طور دائم ممنوع معدن و استخراج سنگ در 20 کیلومتری شعاع اطراف KRS به عنوان مستمر شمشیرهای برای سنگ است و باعث خطر به ساختار.

کشاورزان و انجمن های مختلف شده اند خواستار ممنوعیت سنگ استخراج و استفاده از مواد منفجره در عرض 20 متر-شعاع سد. وجود دارد بیش از 80 سنگ استخراج واحدهای اکثریت آنها متعلق به سیاستمداران در Srirangapatna و Pandavapura taluks. بسیاری از اپراتورها با استفاده از شدت بالا مواد منفجره برای استخراج سنگ. این بوده است که باعث لرزش و با صدای بلند برای تلفن های موبایل در نزدیکی KRS سد.

در کارناتاکا دولت فاجعه طبیعی نظارت مرکز (KSNDMC) تا به حال ارائه گزارش به مندیا منطقه دولت با پیشنهادات خود را برای جلوگیری از استفاده از چگالی بالا مواد منفجره مواد. "با وجود شواهد علمی دولت است بیهوده-dallying در موضوع است و نه ارتکاب خود را برای ممنوعیت دائم. فشار سیاسی است که اعمال بر دولت قدرتمند لابی به نفع معدن" آنها ادعا.

این فعالان گفت که تحریک علیه معدن تمدید خواهد شد به بنگالور به جلب توجه سیاست گذاران. Kempugowda از Rajya Raitha Sangha, Shambhunalli Suresh, Kallahalli Ravindra, M. B. کریشنا Nagannagowda ، Hulkere Mahadeva, Naganna Banaswadi, Latha شانکار و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن