تقویم متوقف می شود به شما اجازه نقد و بررسی بازی های روز آنها منتشر

تقویم می خواهد مردم را به واقع یک بازی قبل از بررسی آن را به طوری که سایت در حال حاضر نیاز کاربران را به صبر 3

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

تقویم می خواهد مردم را به واقع یک بازی قبل از بررسی آن را به طوری که سایت در حال حاضر نیاز کاربران را به صبر 36 ساعت از زمانی که یک بازی جدید منتشر شده است قبل از خروج از یک نمره. قصد این است که برای جلوگیری از نقد و بررسی-بمب گذاری در مبارزات انتخاباتی که در آن مردم ترک نمرات منفی بر روی عنوان گاهی اوقات به عنوان یک راه برای تنبیه توسعه است. رفتن به نقد و بررسی صفحه به تازگی منتشر شده عنوان در تقویم در حال حاضر نمایش پیغام "لطفا برخی از زمان را صرف بازی" با یک تاریخ و زمان خاص هنگامی که یک کاربر می تواند با انتشار یک نقد و بررسی برای این بازی در سایت.

سیاست جدید تغییر قفل شده است بررسی کاربر برای دو بازی که بیرون آمد امروز: ارواح تسوشیما و کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه. کاربران باید صبر کنید تا ژوئیه 18 در 12 PT به نقد و بررسی آنها. این سیاست جدید بود و برای اولین بار کشف توسط PlayStation Universe هفته گذشته فوربس به ارمغان آورد با توجه به آن امروز است.

نقد و بررسی بمب گذاری — هنگامی که یک گروه بزرگی از کاربران را به یک نمای دیجیتال و یا بررسی خبرخوان به ترک ضعیف نمرات در یک محصول انجام شده است به مقابله به مثل در برابر یک شرکت و یا یک شکل عمومی برای درک slights. تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم هدف قرار داده بود در تقویم پس از انتشار آن در ماه ژوئن در بخشی به دلیل آن داستان و گنجاندن تجاوز+ شخصیت های.

تقویم نه تنها پلت فرم مقابله با یک بررسی بمب مشکل است. شیر بازی پلت فرم توزیع بخار نیز در معرض نقد و بررسی بمب گذاری. در سال 2017 شیر اضافه شده یک نمودار میله ای برای نشان دادن مثبت و منفی نمرات بیش از یک بازی را در طول عمر. سال گذشته شیر گفت: این امر بررسی بازی های بخار در حال بررسی بمباران و پنهان کردن موضوع بررسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن