مایکروسافت تغییرات ویندوز 10 X نسبت بیشتر از یک سیستم عامل کروم رقیب

مایکروسافت تایید کرده است که این reprioritizing خود ویندوز 10X توسعه به تمرکز بر روی به طور منظم تک روی صفحه ن

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

مایکروسافت تایید کرده است که این reprioritizing خود ویندوز 10X توسعه به تمرکز بر روی به طور منظم تک روی صفحه نمایش دستگاه. ویندوز نوع اصل در نظر گرفته شده برای اجرا در دو صفحه نمایش و سخت افزار اما منابع آشنا با برنامه های مایکروسافت می گویند این شرکت می خواهد به تغییر سیستم عامل برای راه اندازی برای اولین بار در امن و قابل حمل لپ تاپ-شکل دستگاه.

تغییرات ویندوز 10 X شامل یک رابط کاربری ساده یک به روز رسانی منوی شروع بهبود عملکرد چند تکلیفی و یک روش برای برنامه های در حال اجرا در یک ظرف مخصوص برای عملکرد و امنیت است. در قلب 10X است که مایکروسافت به طور کلی هدف برای ایجاد یک را کارآمد و مدرن cloud-powered نسخه از ویندوز است.

این ساده سازی است و قرار است در ویندوز 10 دستگاه در یک مسیر در نهایت به رقابت با دستگاههای Chromebook که مایکروسافت همواره به عنوان یک تهدید بزرگ در کسب و کار و مدارس. ویندوز و سیستم عامل کروم رقابت مربوط است به خصوص زمانی که شما در نظر گوگل تمرکز بر روی ابر با Chromebooks. آن چیزی است که ویندوز و دستگاه های رئیس Panos Panay در روز گذشته اشاره کرد. "مشتریان ما در حال اعمال نفوذ قدرت های ابری تر از همیشه, و ما معتقدیم که زمان مناسب است به تکیه به این شتاب در راه های مختلف می گوید:" Panay.

مایکروسافت تا به حال شده است در اصل برنامه ریزی برای راه اندازی ویندوز تا 10X برای اولین بار در دو صفحه دستگاه های اندازه گیری بازخورد و سپس نیشگون گرفتن و کشیدن سیستم عامل برای لپ تاپ. این شرکت شده است با دقت اجتناب از جزئیات برنامه های خود را به صورت سنتی تاشو لپ تاپ اما یک سند به بیرون درز در سال گذشته نشان داد که چگونه ویندوز 10 را وفق دهند برای تک روی صفحه نمایش دستگاه.

ما درک می کنیم مایکروسافت reprioritized ویندوز 10X کار پس از آن روشن بود coronavirus همه گیر شد و زمان بد برای شروع و راه اندازی دو دستگاه صفحه نمایش. تقاضا برای رایانه های شخصی سنتی, وب کم, و لپ تاپ ها افزایش یافته است و به تازگی و مایکروسافت را دیده است 75 درصد افزایش در ویندوز 10 استفاده سال بیش از سال. دانش آموزان و کارگران به طور فزاینده ای تبدیل به لپ تاپ به جای گوشی های هوشمند و قرص به آنها گیر کند و یا یادگیری از خانه.

مایکروسافت اعلام سازندگان کامپیوتر مانند Lenovo, Dell, HP و Asus به تازگی است که آن را دیگر نمی خواهد ارائه ویندوز 10 برای دو صفحه نمایش دستگاه در سال 2020 است. خیر هنوز هم با فشار دادن به جلو با راه اندازی آن foldable ThinkPad X1 برابر با Windows 10 Pro, اما معلوم نیست چه Dell, HP و Asus را انجام خواهد داد با اعلام نشده دوگانه روی صفحه نمایش دستگاه.

شرکت مایکروسافت با تغییر ویندوز 10 به عنوان یک نسخه ساده از ویندوز 10 برای لپ تاپ. ترین موجود 10X تغییرات UI و اساسی پلت فرم کار مربوطه به صورت تاشو لپ تاپ و آن را در حال حاضر می رسند اولین بار در تک روی صفحه نمایش دستگاه. که شامل شروع جدید منو نگاه مدرن و احساس از ویندوز 10X و مهمتر از همه برنامه های جدید ظرف فن آوری است.

Microsoft Surface Laptop

این می تواند باعث برخی از سردرگمی ، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای در ابتدا ارائه ویندوز 10 بر روی صفحه نمایش دو دستگاه اما در حال حاضر لپ تاپ ها ظاهر خواهد شد با هر دو ویندوز 10 و ویندوز 10. مایکروسافت در حال حاضر سعی کردم و شکست خورده با یک رویکرد مشابه با Windows 10S در گذشته و مقایسه واضح است.

ویندوز 10X می کند باید به نفع برخی از عمیق پلت فرم تغییرات هر چند به عنوان به خوبی به عنوان مایکروسافت تمرکز بر نوسازی و ساده. آن آشنایی خود را کاملا به سمت یک سیستم عامل است که می تواند قدرت کم هزینه و cloud-powered لپ تاپ.

در حالی که مایکروسافت نمی خواهد آماده به طور کامل به جزئیات آن ویندوز 10X قصد دارد در ساخت در اواخر این ماه این شرکت را نشان می دهد برخی از اطلاعات است که اشاره ای که در آن 10X عنوان شده است. "ما در حال رفتن برای به اشتراک گذاشتن چگونه ما را کاهش پیچیدگی برای توسعه دهندگان و ساخت آن را راحت تر از همیشه برای ساخت برای همه 1 میلیارد ویندوز 10 و دستگاه های همه در یک بار می گوید:" Panay. "ما چگونه ما را قادر خواهد ساخت تا توسعه دهندگان برای ساخت برنامه های کاربردی که یکپارچه فعال cloud-powered مجازی سازی است."

همراه با جدید مایکروسافت تعهد به "سرعت بخشیدن به نوآوری در ویندوز 10" این روشن است که وجود دارد یک تجدید تمرکز بر اعمال نفوذ ابر برای بخش های اصلی ویندوز. که می تواند شامل 10X دستگاه های مجازی در حال اجرا برنامه های کاربردی از ابر شبیه به آنچه که مایکروسافت ارائه شده است به شرکت در قالب Microsoft Application Virtualization (App-V).

Windows 10 REVIEW embargoed

شرکت مایکروسافت نیز با افزایش تمرکز خود را بر روی ویندوز دسکتاپ مجازی چیزی است که Satya Nadella مدیر عامل ذکر شده در داخلی رهبری جلسات به عنوان یک منطقه کلیدی تمرکز برای شرکت در طول مراحل اولیه از شیوع کروناویروس. ویندوز دسکتاپ مجازی استفاده رشد کرده است بیش از سه بار و نادلا نیز در اولویت کار در مایکروسافت تیم پس از یک افزایش در تقاضا است.

ناگهانی شتاب و تصویب از راه دور کار کرده است به طور چشمگیری تغییر چگونه ما همه کار و یادگیری در یک ماده از هفته. "ما دیده ایم دو سال ارزش انتقال دیجیتال در دو ماه" توضیح نادلا در مایکروسافت اخیر درآمد.

چگونه مایکروسافت در حال حاضر در پاسخ به همه گیری با ویندوز 10X را شکل جهت شرکت عامل سیستم برای سال آمده است. مایکروسافت سطح رئیس Panos Panay در زمان کنترل از ویندوز در اوایل سال جاری در یک شیفت است که دیدن این سیستم عامل متمرکز تنگ تر سخت افزار یکپارچه سازی در آینده.

که در آینده در حال حاضر در راه های غیر منتظره اما این یک فرصت منحصر به فرد برای مایکروسافت به پاسخ با یک سیستم عامل است که همواره آماده برای بهره وری و آموزش و پرورش. ویندوز جدید مایکروسافت, رئیس, به نظر می رسد آماده برای این چالش است. "ما یک فرصت باور نکردنی و مسئولیت در مقابل ما برای ساخت بیشتر تجربه بدون درز در سراسر نرم افزار و سخت افزار برای مشتریان در سراسر جهان می گوید:" Panay. "من پمپ برای چه این تیم در فروشگاه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب