مایکروسافت یک نفره تبدیل می شود 30 سال امروز و هنوز هم دارای 35 میلیون ماهانه بازیکنان

مایکروسافت بازی یک نفره بازی در حال گردش است 30 سال امروز. مایکروسافت در حال جشن گرفتن این مناسبت با یک رکورد

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

مایکروسافت بازی یک نفره بازی در حال گردش است 30 سال امروز. مایکروسافت در حال جشن گرفتن این مناسبت با یک رکورد جهانی تلاش ترین بازی مایکروسافت بازی یک نفره کامل در یک روز. 35 میلیون نفر از مردم هنوز هم بازی یک نفره به صورت ماهانه به گفته مایکروسافت با بیش از 100 میلیون دست بازی روزانه در سراسر جهان است.

مایکروسافت یک نفره در اصل شامل به عنوان بخشی از ویندوز 3.0 در سال 1990 طراحی شده به طور خاص برای کاربران آموزش چگونه به استفاده از ماوس. گرفتن کارت های مجازی و رها کردن آنها را در محل تدریس اصول کشیدن و رها کردن در ویندوز, است که ما هنوز در استفاده از امروز در بسیاری از نقاط این سیستم عامل است.

مایکروسافت یک نفرهدر اصل به عنوان شناخته شده ویندوز بازی یک نفرهیکی از محبوب ترین بازی ها در جهان به عنوان آن را حمل در هر نسخه از ویندوز برای بیش از دو دهه است. که به معنی آن است که حمل بر بیش از یک میلیارد عدد و آن را تنها متوقف بودن یک بخش اختصاص داده شده از ویندوز با انتشار ویندوز 8 در سال 2012.

مایکروسافت کارآموز وس گیلاس در ابتدا برنامه ریزی شده بازی هنر پیکسل و مک GUI پیشگام Susan Kare طراحی اصلی عرشه کارت. گیلاس در ابتدا برنامه ریزی شده یک "رئیس mode" را در ویندوز بازی یک نفرهبا تقلبی گسترده طراحی شده برای فریب کارفرمایان و همکاران. مایکروسافت ساخته شده, گیلاس, حذف, رئیس, حالت از بازی را قبل از انتشار آن است. اگر آن را تا به حال باقی مانده آن می تواند به نجات یک مرد از اخراج سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار.

بازی یک نفره است که هنوز هم به طور فعال بازی در سراسر جهان با میلیون ها نفر امروز به لطف گسترده تجدید نظر شود. و حتی آن را پذیرفته به جهان تصویری بازی Hall of Fame در سال گذشته است. مایکروسافت موضعی این بازی به 65 زبان و آن را در بیش از 200 بازار. مایکروسافت یک نفره تنها خود اولین به روز رسانی عمده در سال 2012 و همزمان با آن حذف از ویندوز 8 را به یک برنامه مستقل است. این برنامه جدید شامل پنج حالت های بازی های جدید روزانه, چالش های رقابتی و حوادث, Xbox Live, یکپارچه سازی و حتی توانایی دشواری را انتخاب کنید.

این برنامه مستقل نیز منجر به یک نفره بازگشت به عنوان بخشی از ویندوز 10 در سال 2015. همچنین در حال حاضر در دسترس در سراسر عمده هر پلت فرم سیستم عامل. اگر شما می خواهید برای کمک به مایکروسافت در رسیدن به آن رکورد تلاش مایکروسافت بازی یک نفره در حال حاضر در دسترس در سراسر ویندوز, iOS, آندروید, و حتی بر روی وب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن