مایکروسافت را ممنوع Forza بازیکنان که اضافه کردن مؤتلفه پرچم خود را به دیجیتال اتومبیل

اگر شما بازی Forza Horizon یا Forza Motorsportشما باید برخی از آزادی به فرد اتومبیل در این بازی حتی با اضافه ک

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

اگر شما بازی Forza Horizon یا Forza Motorsportشما باید برخی از آزادی به فرد اتومبیل در این بازی حتی با اضافه کردن سفارشی خود را طراحی. یک مثال: بازیکن باید با استفاده از ویژگی های به از نو خلق کردن General Lee, 1969 Dodge Charger از آمیلیا های Hazzardتقریبا در هر بازی Forza پس حداقل 2007. اما به طور کلی لی معروف شامل بحث مؤتلفه پرچم در پشت آن — و مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که ممنوعیت استفاده بازیکنان که نماد (در میان دیگران) در بازی است.

در بیانیه ای که در توییتر جمعه گذشته مایکروسافت به روز شده در اجرای آن دستورالعمل به سیاست تحمل صفر برای هر بازیکن با استفاده از مؤتلفه پرچم یا نمادهای دیگر که نشان دهنده "بدنام پیکرنگاری" از جمله نازی ها تصاویر و خورشید در حال افزایش است که می تواند نمادی از امپریالیسم. مایکروسافت نمی خواهد به طور خودکار ممنوعیت بازیکنان است که ایجاد طرح های با این بحث تصاویر; در عوض, طراح اصلی باید گزارش با ارائه یک بلیط.

در حالی که برخی از بازیکنان متوجه شده اند که این ممنوعیت آن نیست موجب یک واکنش قابل توجهی نشده است. علاوه بر این اگر شما می خواهید به نوبه خود 1969 Dodge Charger به کلی لی شما نمی نیاز به یک پرچم به انجام این کار است. (همچنین در اینجا کلی "زنبور عسل.") حتی در زندگی واقعی ژنرال لی در ماشین دیگر می پوشد مؤتلفه پرچم; مالک و گلف باز حرفه ای بابا واتسون می گوید که او تا به حال آنها را برداشته در سال 2015.

در هفته های اخیر بحث های اطراف مدرن نمایش مؤتلفه پرچم را مطرح میان تظاهرات در آمریکا علیه نژادپرستی نظاممند. مراکز مختلفی که قبلا اجازه نمایش پرچم از جمله سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده و نسکار را ممنوع پرچم و توصیفاتی از آن را در تمامیت خود را در حالی که قانونگذاران در می سی سی پی رای روز دوشنبه به حذف آرم از آن پرچم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن