اپل به periscope تله دوربین های دیجیتال در سال 2022 می گوید: Kuo

اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی periscope تله دوربین به آیفون صف در سال 2022 با توجه به تحقیقات توجه داشته ب

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی periscope تله دوربین به آیفون صف در سال 2022 با توجه به تحقیقات توجه داشته باشید توسط TF اوراق بهادار تحلیلگر Ming-chi Kuo که گزارش شده در توسط 9to5Mac, AppleInsiderو MacRumors. سمکو, یک شرکت کره جنوبی که بنا به گزارش ها کمک فوکوس اتوماتیک موتور به این سال مدل های آی فون جدید است که گفته می شود در خط به ارائه حدود نیمی از عرضه periscope اپتیک.

Periscope دوربین ها یک راه فعال کردن فاصله کانونی طولانی در دستگاه های مانند تلفن های هوشمند که در آن جسمی عمق است در حق بیمه. آنها با استفاده از منشور و آینه در امتداد طول دستگاه برای منعکس کردن و تمرکز نور بر روی سنسور به جای قرار دادن این سنسور به طور مستقیم در پشت لنز با دوربین های سنتی. این روش تا حد زیادی شده است پیشگام در سال های اخیر توسط شرکت های چینی مانند Zte و Huawei هم که منتشر شد همراه با 5x زوم" لنز سامسونگ پیوست, فرای در این سال با کهکشان S20 فوق العاده.

در سال 2016 اپل آیفون 7 پلاس عمده بود تلفن برای اضافه کردن یک ثانویه 2x لنز تله که این شرکت نیز استفاده می شود به ارائه اطلاعات عمق برای عکس پرتره. اپل نمی توان فراتر از 2x زوم رسیدن به, پس, اما, با وجود رقبا در حال گسترش در ایده. برخی گوشی ها اضافه شدن چندین غیر periscope لنزهای تله فوتو; Xiaomi Mi 10 نرم افزار مثلا دوربین های معمولی با هر دو 2x و 3.7 x فاصله کانونی.

اگر اپل در حال حرکت به periscope طرح و سپس آن را به احتمال زیاد به ارائه دسترس 5x یا فراتر از آن. Huawei P40 Pro Plus دارای بالاترین نوری دسترس هر زمان گوشی های هوشمند با آن 10x لنز پریسکوپ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن