وزیر Somashekar وعده را به تلاش برای اعطای سایت و ساختمان برای روزنامه نگاران انجمن

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar مطمئن Mysuru منطقه روزنامه نگاران انجمن (MUDA) از تلاش برای تخصیص یک

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar مطمئن Mysuru منطقه روزنامه نگاران انجمن (MUDA) از تلاش برای تخصیص یک سایت و ساختمان آن را در یک محل مناسب. او صحبت شد و پس از اهداء جوایز به سه ارشد روزنامه نگاران در مطبوعات روز جشن سازمان در Pathrakartara Bhavan در شهرستان دیروز.

با بیان اینکه MP Pratap Simha که او نیز روزنامه نگار زودتر درخواست کرد برای یک سایت به MDJA, Somashekar گفت که او می خواهم در مورد این موضوع را با مقامات مربوطه در پیدا کردن یک مناسب طرح. و اشاره کرد که سوار Simha به عنوان یک روزنامه نگار زودتر مورد استفاده قرار گیرد برای هشدار به جامعه از طریق خود تیز نوشته وزیر گفت که در حال حاضر به عنوان نماینده Simha کار نسبت به حصول اطمینان از اجرای برنامه های دولت و پروژه های خود را در Lok سبها حوزه.

Somashekar قدردانی از رسانه ها برای هدایت دولت در مسیر درست.

MP Pratap Simha در سخنرانی خود گفت که این روزنامه نگار در او را مورد نقد و تجزیه و تحلیل او را در عملکرد خود به عنوان یک سیاستمدار.

اشاره به این که روزنامه نگاران در معرض حقوق و اشتباهات جامعه او گفت که با این حال پشیمان توجه داشته باشید که خبرنگاران خود هستند که منجر به ناامن زندگی است. او درخواست وزیر برای شناسایی ارشد روزنامه نگاران و گسترش آنها امکانات.

D. Mahadevappa, Editor-in-Chief, 'Prajanudi' روزانه Mysuru, K. V. Sampath کومار و همسرش Vidushi K. S. Jayalakshmi ویراستاران از 'Sudharma' سانسکریت روزانه مفتخر شد.

وزیر Somashekar پرده برداری 'Vyayama شیل' (بدنسازی) در طبقه دوم از MDJA ساختمان در مناسبت. Suttur Mutt پیغمبر روپیه Shivaratri Deshikendra Swamiji graced مناسبت آنلاین.

قبلا سابق MLA Vasu افتتاح برنامه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب