KSRTC ridership را افزایش می دهد در مناطق روستایی از Mysuru بخش

میسور/Mysuru: دولت-اجرای KSRTCکه از سر خدمات اتوبوس در مارس 19, نزدیک به دو ماه پس از خدمات متوقف شد پس از COV

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

میسور/Mysuru: دولت-اجرای KSRTCکه از سر خدمات اتوبوس در مارس 19, نزدیک به دو ماه پس از خدمات متوقف شد پس از COVID-19 مستنددیده است افزایش ridership از مسافران در مناطق روستایی پس از دو روز گذشته.

KSRTC دریافت کرده بود ولرم پاسخ از مسافران هنگامی که آن را از سر عملیات در مارس 19 اجتماعی با حفظ فاصله و دیگر مستند اقدامات است.

KSRTC Mysuru روستایی بخشی کنترل R. Ashok Kumar گفت: 'SOM که مسافر ridership است که به تدریج چیدن با گذشت هر روز اگر چه چند مسافر در ابتدا. در حال حاضر 110 دستگاه اتوبوس از بخش در حال ساخت 450 سفر در هر روز است. وجود دارد به عنوان یک راش برای بنگلور 30 اتوبوس در حال ساخت 60 سفرهای روزانه به سرمایه دولت و تنها 30 مسافر مجاز هستند در هر یک از اتوبوس در انطباق اجتماعی با فاصله گرفتن از هنجارهای او گفت:.

اشاره به این که تمام اتوبوس sanitised پس از هر سفر او گفت که دست sanitisers در دسترس هستند در اتوبوس و مسافران باید با استفاده از آن. "ما در انتظار مسافر ridership به بازگشت به حالت عادی پس از این مستند به پایان می رسد. پیش از این بخش استفاده می شود به کار گیرند 800 تا 1000 سفرهای روزانه در مسیرهای مختلف از جمله 350 تا 400 سفر به بنگلور به تنهایی. در حال حاضر ما در حال آماده به کار خدمات در مقیاس کامل به عنوان تعدادی از مسافران را به طور طبیعی افزایش یک بار در این مستند به پایان می رسد," او گفت:, و اضافه کرد که KSRTC کارکنان آموزش دیده و مجهز به رسیدگی به مسافران در حالت عادی پس از شیوع COVID-19 بیماری همه گیر.

اتوبوس های شهر هم شاهد افزایش مسافران

در ضمن اتوبوس های شهر هم شاهد افزایش تعداد مسافران در روز گذشته.

صحبت به 'ستاره میسور', Mysuru شهرستان بخشی کنترل M. P. Nagaraj گفت که اتوبوس های شهر فاقد ridership زمانی که خدمات را از سر گرفت اما این برداشت در روز پس از آن و در حال حاضر وجود دارد این است که تقاضا برای عامل بیشتر اتوبوس در KRS, Kalyanagiri, Kuvempunagar, Naidunagar و راه های دیگر است. "ما عامل بیشتر اتوبوس ها در مسیرهای که در آن وجود دارد تقاضای مسافر در حال حاضر و امید به از سرگیری عملیات در مقیاس کامل یک بار این مستند به پایان می رسد. در حال حاضر وجود دارد تنها یک ورود و نقطه خروج را برای مسافران و همه آنها نیاز به انجام حرارتی غربالگری. همچنین تمام مسافران ملزم به mandatorily پوشیدن ماسک و مسافران بدون ماسک می توانید آنها را خرید در فروشگاه در اتوبوس ایستاده پیچیده است. تعداد محدودی از مسافران اجازه خواهد داشت در اتوبوس های شهر در همراهی با اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای" او گفت:, و اضافه کرد که تنها ورود و نقطه خروج را در محل تا مستند برداشته شده است در مجموع.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن