MLA رویای فردا خط مقدم تاج رزمندگان

میسور/Mysuru: در حالی که نیروی هوایی هند ابراز قدردانی خود را با پرواز های گذشته, بیمارستان ها, دوش گرفتن گل ا

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در حالی که نیروی هوایی هند ابراز قدردانی خود را با پرواز های گذشته, بیمارستان ها, دوش گرفتن گل از هلیکوپتر در یکشنبه Mysuru را Krishnaraja MLA S. A. Ramdas بیش از حد روساي برخی از خط مقدم تاج رزمندگان.

MLA با توجه به خدمات ارائه شده توسط این پزشکان و پرستاران شاغل در بخشهای مختلف و امکانات بهداشتی از جمله تب درمانگاه ها و کلینیک های سیار در بازدید از چندین مراکز بهداشتی و روساي کارکنان وجود دارد با ارائه شال و قدردانی گواهی. او همچنین باران گلبرگ های گل را بر روی آنها.

Akkammani بیمارستان (Ramanuja جاده) افسر پزشکی دکتر Pavithra پرستاران Cheluvamma, Mamatha, سوار, Arathi, قمر احمد, Suchitra, Padmalatha, Sunita, Chandana و دیگران بودند شرکت این صبح است.

صحبت به مناسبت Ramdas گفت که ما نمی توانیم بگوییم Mysuru است تاج-رایگان در حال حاضر به عنوان ویروس کشنده می تواند از هر نقطه و در هر زمان. "بین منطقه سفر کرده تسهیل و نیز بین دولت تسهیلات سفر نیز در دسترس ساخته شده به زودی. در این مرحله ما باید در خارج از خانه تنها در صورتی وجود دارد که ضرورت است. ما باید تنها بیرون رفتن برای کار و نباید را اراذل و اوباش در هر نقطه" درخواست MLA.

B. S. Prashanth از امن چرخ کرون BJP جمهور Vadivelu رهبر کریشنا و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن