MLA Ramdas پنهان کردن حقایق در Kurubarahalli سنجی شماره 4 و گمراه کننده مردم: کنگره

میسور/Mysuru: این Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 زمین ردیف شده است که در طولانی برای بیش از پنج سال است در اخبا

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

میسور/Mysuru: این Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 زمین ردیف شده است که در طولانی برای بیش از پنج سال است در اخبار. روز پس از Krishnaraja MLA S. A. Ramdas این ادعا که تمام موانع برای احسان مسئله زمین پاکسازی شده اند و حتی هیچ مورد انتظار در دادگاه قانون کنگره حزب تمسخر Ramdas برای دروغ پراکنی و مردم برای سوار شدن وقتی که هیچ چیز اتفاق افتاده در سطح زمین است.

حزب داده است یک مهلت یک ماهه به دولت برای حذف 'B-خراب' (دولت زمین) طبقه بندی اراضی تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli سنجی شماره 41 و به نجات آمده از بیش از 25 ، 000 صاحبان اموال از سیذارتا طرح Alanahalli, J. C. نگر, K. C. طرح و مالیات بر درآمد طرح.

"اگر بن بست حل و فصل نشده است ظرف 30 روز کنگره فعالان مرحله اعتراض در مقابل خانه Ramdas و سابق BJP MLC G. Madhusudan. Ramdas است پنهان کردن حقایق و گمراه کننده مردم برای ارزان تبلیغات" گفت: کنگره سخنگوی M. Lakshman.

Ramdas اعلام کرده بود که بیش از 205.09 هکتار از بررسی شماره 4 105 هکتار از K. C. طرح و 44.20 هکتار از J. C. طرح (354.29 هکتار) خواهد بود آزاد از B-خراب طبقه بندی و تحویل داده خواهد شد به MUDA رایگان از هزینه و این موضوع خواهد شد طبقه بندی شده اند تا پایان این ماه است.

دسته از دروغ

پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی در کنگره در شهرستان دیروز, Karnataka پرادش کنگره کمیته سخنگوی Lakshman هدفمند Ramdas برای دروغ گفتن به مردم است. "جلسه هیئت دولت برگزار شد در روز پنج شنبه حل شود که تمام B-خراب زمین باقی می ماند و باید به عنوان B-خراب اراضی سراسر کشور. هنوز Ramdas و BJP رهبر B. P. Manjunath و حزب خود را پیروان را به اشتباه ادعا کرد که Kurubarahalli و دیگر مناطق خواهد شد از B-خراب طبقه بندی. Ramdas نشان داده است که اظهارات غیر رسمی ساخته شده توسط توسعه شهری در به درآمد بخش در به عنوان یک اثبات برای توجیه ادعای خود را. این چیزی جز یک شوخی در افرادی که درد و رنج شده اند پس از سال," او گفت:.

"در مه 16, Ramdas نوشته شده بود نامه ای به وزیر B. S. Yediyurappa در آزادی 354.29 هکتار از B-خراب طبقه بندی و سانتی متر ساخته شده بود یک فایل با اشاره به درآمد بخش در بررسی حقایق و حل و فصل این مسئله است. این است که فقط غیر رسمی فایل ذکر است که دستور رسمی. چه Ramdas است گفت: یک دسته از دروغ" Lakshman berated.

"اجازه دهید Ramdas, Madhusudan و دیگر BJP رهبران آمده برای بحث باز در K. R. حوزه وجود دارد و ما می توانیم بحث در مورد مسائل مختلف و از آن تبدیل خواهد شد روشن است که دروغ گفتن و انجام داده است که صادقانه کار می کنند," او اضافه شده است.

برادر Ramdas متعلق به اراضی

مشکل از B-خراب طبقه بندی آغاز شد زمانی که BJP در قدرت بود و زمانی که پس از آن Mysuru معاون کمیسر P. S. Vastrad گذشت یک سفارش این اثر و اعلام Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli نظرسنجی شماره 41 با عنوان B-خراب. "سپس برادر MLA Ramdas زمین های متعلق به ارزش کرور روپیه در پای Chamundi تپه. هر چند این دولت بود زمین Ramdas اعمال فشار بر دولت بی جی پی و Mysuru DC و اراضی اعلام شد ، این بود که در اعتراض به پس از آن در MLC G. Madhusudan," Lakshman گفت.

"Madhusudan برگزار 20 کنفرانس های مطبوعاتی پس از آن و لگد یک طوفان. او همچنین مطرح در مجلس و جلب توجه دولت است. به عنوان یک نتیجه از این پس درآمد وزیر K. S. Eshwarappa به کارگردانی Mysuru DC به اعلام Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli نظرسنجی شماره 41 با عنوان B-خراب. بعد از 74 نفر ثبت شد در کارناتاکا دادگاه عالی و سه ثبت شد, در دادگاه عالی" او نشان داد.

پس از Siddharamaiah به قدرت رسید او بهترین سعی خود را برای نجات ساکنان و کابینه اش تصمیم به رها کردن B-خراب طبقه بندی. "هر دو دیوان عالی کشور و دادگاه مطلع شدند مورد تصمیم دولت از طریق حمایت عمومی. در حال حاضر در حال حاضر BJP دولت فقط برای عبور یک منظور حذف B-خراب طبقه بندی و سفارش شده است تصویب نشده است. Ramdas به دروغ به مردم و گمراه آنها" Lakshman گفت.

KPCC سخنگوی Manjula Manasa, شهرستان, کنگره رئیس جمهور R. Murthy, دبیر M. Shivanna و دیگران حاضر بودند در مطبوعات دیدار خواهد کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن