MUDA-اختصاص داده شده ب-خراب اراضی Kurubarahalli Sy. شماره 4 و Alanahalli Sy. پلاک 41: Siddartha KC و JC پوسته در حال حاضر رایگان B-خراب طبقه بندی

میسور/Mysuru: پس از سالها نبرد قانونی در برابر معاون کمیساریای (DC) به منظور در مارس 26, 2015 اعلام کرد زمین ه

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

میسور/Mysuru: پس از سالها نبرد قانونی در برابر معاون کمیساریای (DC) به منظور در مارس 26, 2015 اعلام کرد زمین های تحت Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 و Alanahalli سنجی شماره 41 در آن MUDA (که قبلا CITB) تشکیل Siddartha KC و JC پوسته به عنوان B-خراب معنی زمین دولتی بیش از 25 ، 000 ساکنان این پوسته باید heaved آه امداد با درآمد وزیر R. آشوکا توزیع بیش از دولت منظور در رها کردن زمین از B-خراب طبقه بندی به معاون کمیسر در جلسه برگزار شده در دولت مهمان خانه در اینجا آخرین شب.

پس از آن به دولت منظور در مجموع 354.29 1/2 هکتار از زمین های تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 که در آن سه پوسته تشکیل شده اند (Siddarthanagar – 205.09 ½ هکتار K. C. نگر – 105 هکتار و J. C. نگر – 44.20 هکتار) خواهد بود و بیش با درآمد بخش به توسعه شهری وزارت برای اجرای سفارش.

شهری توسعه بخش را بیش از این اراضی به MUDA (Mysuru توسعه شهری سازمان) است که در حال حاضر قرار است برای صدور سند و دیگر نکردن پرونده زمین به صاحبان اموال یک بار DC مسائل منظور لغو همه محدودیت ها در صدور اسناد زمین مانند Khata مالیات بر دارایی, شرط ضمن عقد CR (اتمام گزارش) و تحریم از برنامه های ساختمان.

On Mar.3, 2018 سپس کنگره دولت به ریاست Siddharamaiah در کابینه تصمیم به تصویب رسانده د-فهرست 354.29 و نیم هکتار از زمین های تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli سنجی شماره 41 از B-خراب طبقه بندی و توزیع بیش از این اراضی به MUDA به صورت رایگان که در آن زمین های آن (MUDA) شکل گرفته بود سه طرح بندی. کابینه پس از آن تا به حال نیز تصمیم را به اطلاع کارناتاکا بالا دادگاه در حکم دادخواست (شماره 26717/2015)و دیگر مربوط به دادخواست که در انتظار قبل از آن قبل از اراضی می تواند به دست MUDA.

بعد دادگاه عالی در 19 ژوئن سال 2020 کنار گذاشته DC منظور از 2015 که تا به حال اعلام کرد زمین های تحت دو بررسی اعداد به عنوان B-خراب, در حالی که همچنین حاکم است که B-خراب طبقه بندی حذف شود و هر جا که ذکر شده در پرونده. دادگاه همچنین دستور داد صدور جهش ثبت نام صاحبان اموال.

پس از حکم دادگاه کمتر از درآمد بخش (سهم زمین-1)C. Balaram در 14 ژوئیه سال 2020 صادر سفارش حاکی از این است که همانطور که در بالا دستور دادگاه B-خراب طبقه بندی در رابطه با 354.29 و نیم هکتار از زمین های جمعی در آینده تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 که در آن MUDA تشکیل شده Siddartha KC و JC, پوسته حذف شده از B-خراب طبقه بندی و گفت: زمین بود دست به توسعه شهری بخش.

دولت به منظور به ارمغان آورده است بزرگ امداد رسانی به بیش از 25 ، 000 صاحبان املاک در این طرح بندی که به شدت ناراحت به عنوان دولت مسدود شده بود صدور تمام اسناد زمین در رابطه با خواص فرود آمد. علاوه بر صاحبان اموال نمی تواند یا فروش و خواص خود را و یا دریافت وام از بانک ها برای ساخت و ساز از خانه ها و ساختمان های دیگر است.

حتی اگر برخی از صاحبان املاک کردم درمان موقت از دادگاه مشکل در مورد د-مثال از B-خراب طبقه بندی حل نشده باقی مانده است, پس از آن ساکنان این سه طرح تشکیل یک انجمن به نام "Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 Nivasigala Kshemabhivruddhi Sangha' (Kururbarahalli نظرسنجی شماره 4 ساکنان رفاه انجمن) و تحت رهبری رهبر بی جی پی و سابق KEA (کارناتاکا نمایشگاه اقتدار) رئیس B. P. Manjunath.

این انجمن تا به حال صحنه تعدادی از تظاهرات در مقابل MUDA و همچنین مسدود Lalitha محال جاده چند بار به دنبال یک راه حل دائمی. پس از یک سری از نمایندگی به نمایندگان مردم از دولت پس از آن به ریاست Siddharamaiah در مارس 2018 در زمان کابینه تصمیم به رها کردن Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 اراضی از B-خراب طبقه بندی. اما با توجه به رسمی بی تفاوتی دولت تصمیم اجرا شد.

بعد H. D. Kumaraswamy وزیر شد در ماه مه سال 2018 و در طول سفر خود به Suttur Mutt را آزرده ساکنان ملاقات او وجود دارد و ارسال یک نامه اصرار او را برای رسیدگی به این موضوع را در اولین.

در حال حاضر با دولت در عبور از یک سفارش در 14 ژوئیه سال 2020 انتظار طولانی از ساکنان نقل مکان کرد و از ستون برای ارسال به درمان های قانونی به پایان رسید آوردن آنها را تسکین بزرگ.

Siddharamaiah اعتبار باید برای حل این ردیف می گوید: سابق KR MLA Somashekar

حفظ که مخالفت با رهبر و رئیس سابق وزیر Siddharamaiah باید اعتباری برای حل و فصل بلند مدت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 ردیف سابق K. R. MLA M. K. Somashekar گفت که آن Siddharamaiah به عنوان سانتی متر در سال 2018 که در زمان تصمیم دولت برای آزاد کردن سرزمین های تحت دو نظرسنجی شماره که در آن Siddarthanagar, J. C. نگر و K. C. نگر آمده اند تا از B-خراب طبقه بندی.

انتشار Soma-shekar سرزنش قبلی BJP دولت برای ردیف. حفظ که پس از آن بی جی پی تصمیم دولت تا به حال تحت فشار قرار دادند و هزاران نفر از ساکنان این سه طرح به بسیاری از مشکلات او گفت که به عنوان یک MLA زودتر او گرفته بود تا علت ساکنان با دولت است.

بیان کرد که او برگزار شده بود بسیاری از جلسات عمومی و حتی آورده DC قبل از مردم Somashekar گفت که او تا به حال گرفته شده بسیاری از درد به حل و فصل موضوع بازدید از بخش های نگران و دولت تعدادی از بار.

او گفت که او تا به حال مطلع سپس سانتی متر Siddharamaiah در مخمصه ساکنان زیر که در زمان دولت تصمیم به حذف B-خراب طبقه بندی. اما حتی پس از آن به عنوان کنگره دولت آماده شد اطلاع رسانی دولت تصمیم به دادگاه عالی این کارناتاکا مجمع انتخابات اعلام شد و در نتیجه آوردن توقف ناگهانی به تلاش های دولت برای روشن شدن حکم دادگاه در حذف از اراضی تحت دو بررسی اعداد از B-خراب طبقه بندی.

این ادعا که ردیف را به پایان رسید در حال حاضر به حال Siddharamaiah دولت گرفته نمی شود یک تصمیم کابینه او گفت که او احساس رضایت پس از تلاش سخت برای پایان دادن به دیرینه ردیف.

ضمن تشکر از شهروندان و انجمن ها برای تمدید حمایت کامل خود را در مبارزه با علت Siddarthanagar, J. C. نگر و K. C. نگر ساکنان او گفت: او همچنین سپاسگزار حضور وزیر درآمد R. آشوکا برای آوردن به دستور دولت.

من انجام داده اند اطمینان داده شده به ساکنان: KR MLA S. A. Ramdas

Krishnaraja (KR) BJP MLA S. A. Ramdas زیر که مربوط به حوزه های Siddarthanagar, J. C. نگر و K. C. نگر آمده گفت که با دولت صدور دستور او به وعده اي که به ساکنان سه نوع طرح بندی.

در یک بیانیه مطبوعاتی صادر دیروز Ramdas گفت که طبق, سفارش, سه, پوسته تشکیل شده در سرزمین های تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 اعلام شده از B-خراب طبقه بندی. در حال حاضر او را به معاون کمیسر به دنبال صدور دستور لغو ممنوعیت صدور اسناد و جهش از MUDA و همچنین Khata ثبت نام Khata عصاره طرح ساختمان مصوبات تکمیل گزارش مالیات بر دارایی های ثابت و.... از MCC.

او تشکر ساکنان این پوسته که با صبر و حوصله منتظر برای بیش از پنج سال برای دولت به لغو ممنوعیت. در تمجید آنها برای به راه انداختن یک نبرد قانونی به عدالت Ramdas گفت که او یک بار دیگر با تشکر از تمام ساکنان که تا به حال تمدید همکاری کامل با وجود داشتن رنج می برد و بسیاری از مشکلات روحی و تروما در مبارزه خود را برای پیدا کردن راه حل های ابدی به ردیف.

تروما از ساکنان پایان یافت: B. P. Manjunath

رهبر ارشد بی جی پی و سابق KEA رئیس B. P. Manjunath بود که در خط مقدم شهروند تظاهرات به دنبال پایان دادن به زمین ردیف به عنوان رئیس جمهور Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 ساکنان Welfare Association, ابراز شادی که ردیف ملاقات خود را تا انتهای منطقی و تروما از ساکنان بیش از حد به پایان رسیده است.

تأمل در تظاهرات انجام شده توسط ساکنان این سه طرح از او تشکر سابق Editor-in-Chief از ستاره از میسور K. B. Ganapathy ارشد طرفداران O. شم Bhat, Harish Kumar Hegde و S. Arun Kumar, Prakash جین از Jain انجمن Corporators Mahadevamma و Vanitha Prasanna دفتر حامل از Ittigegud مالیات دهندگان انجمن و ساکنان Siddarthanagar, J. C. نگر, K. C. نگر و درآمد-مالیات بر پوسته برای خود unstinted پشتیبانی در طول سال.

اشاره به این که MLAs S. A. Ramdas و L. Nagendra MP Pratap Simha و دیگر نمایندگان مردم تا به حال اعمال فشار بر دولت برای پایان دادن به دیرینه ردیف Manjunath گفت که او قدردان و سپاسگزار همه آنها برای ردیف داشتن به پایان رسید در حال حاضر.

شهرستان BJP رئیس جمهور استقبال رفتن

شهرستان BJP جمهور T. S. Srivatsa به استقبال این ترتیب دولت (GO) در MUDA-طراحی و توسعه طرح در Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 زمین.

و اشاره کرد که هزاران نفر از ساکنان باقی مانده بودند به بسیاری از مشکلات به دلیل B-خراب طبقه بندی کرد و گفت که MLAs Ramdas, Nagendra و MP Pratap Simha تا به حال اعمال فشار مستمر بر دولت برای پایان دادن به ردیف.

اشاره به این که منطقه وزیر S. T. Somashekar بیش از حد بازی کرده بود نقش حیاتی با بالا بردن این موضوع چند بار در طول کابینه جلسات Srivatsa گفت که او خدا را شکر به همه این رهبران خود را برای تلاش های هماهنگ.

حفظ که دستور صادر شده توسط سانتی متر Yediyurappa و درآمد وزیر آشوکا آورده صلح به ذهن ساکنان این سه طرح بندی Srivatsa گفت که او نیز خدا را شکر به هر دو آنها را برای سفارش صدور طبقه گواهی به Brahmin اعضای جامعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن