Netflix در حال ساخت یک $200 میلیون Ryan Gosling-Chris Evans جاسوسی فیلم کارگردانی شده توسط روسیه و برادران

Netflix اعلام کرد که گران ترین فیلم هنوز: $200 میلیون جاسوسی هیجان انگیز به نام خاکستری مرد, بازیگران Ryan Gos

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

Netflix اعلام کرد که گران ترین فیلم هنوز: $200 میلیون جاسوسی هیجان انگیز به نام خاکستری مرد, بازیگران Ryan Gosling (به عنوان عنوانی قاتل / سابق جاسوسی) و کریس ایوانز (به عنوان شرور عامل CIA وظیفه با شکار او را پایین) و به کارگردانی جو و Anthony Russo (در اولین فیلم خود را پس از Avengers: Endgame, پر سود ترین فیلم تا کنون ساخته شده) از طریق مهلت.

این فیلم بر اساس علامت Greaney را به مرد خاکستری سری کتاب در مورد دادگاه جنتری (با نام مستعار "The Grey Man") که یک آدمکش سابق CIA و "یک افسانه در قلمرو پنهان." Netflix امید است که در آینده فیلم تخم ریزی خواهد شد یک تریلر جاسوسی حق رای دادن برای جریان سایت است که دیدن گاسلینگ بازگشت به آینده فیلم به عنوان مرد خاکستری — مرتب کردن بر اساس مانند نسخه خود را از آستین در حال اجرا جیمز باند حق رای دادن است که تمرکز خود را در آن eponymous جاسوسی. با توجه به این که این مجموعه دارای 10 کتاب (و شمارش) باید وجود داشته باشد مقدار زیادی از مواد برای Netflix بکشد برای کار با.

"هدف این است که برای آن به رقابت با هر تئاتر و توانایی برای انجام با گاسلینگ و ایوانز یک رویا برای ما. ایده این است برای ایجاد یک حق رای دادن و ساخت یک کل جهان با رایان در مرکز آن است. همه ما متعهد به اول فیلم که رو به خوبی به ما برای دومین فیلم" اظهار نظر Joe Russo در بیانیه ای به مهلت.

فیلم جدید بخشی از Netflix بکشد بزرگتر جاه طلبی برای ایجاد انواع بزرگ بودجه فرانچایز مانند مارول ابرقهرمان فیلم و یا جهانی را سریع و خشمگین , فیلم, که, آمده اند تسلط تئاتر در چند سال گذشته است. به عنوان co-مدیر عامل Reed Hastings اظهار نظر در Netflix بکشد درآمد این شرکت است "قطعا با تمرکز بر ایجاد فرانچایز" بیانیه ای تصریح کرد توسط تازه بالا co-مدیر عامل شرکت Ted Sarandos که اشاره کرد که خدمات جریان بود "باور نکردنی تشویق" خود را از تلاش های اخیر برای kickstart یک فیلم اکشن حق رای دادن با گارد قدیمی.

هیچ تاریخ انتشار و در عین حال برای خاکستری مرداما تولید است و انتظار می رود برای شروع در اوایل سال آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن