با پرداخت جریمه تومان. 200 در شهر; Rs. 100 در مناطق روستایی

میسور/Mysuru: آیا سر از خانه خود را بدون پوشیدن یک ماسک به عنوان MCC و پلیس شهر راه اندازی یک عملیات مشترک به

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

میسور/Mysuru: آیا سر از خانه خود را بدون پوشیدن یک ماسک به عنوان MCC و پلیس شهر راه اندازی یک عملیات مشترک به جریمه افراد برای پوشیدن ماسک. Spiralling COVID-19 موارد و عدم ایمنی حس در میان ساکنان را مجبور مقامات به این مرحله.

خوب از Rs. 200 است که وضع در مناطق شهرستان در حالی که Rs. 100 است که وضع در مناطق روستایی است.

در ضمن کرالا دولت دیروز ساخته شده اقدامات پیشگیرانه دقیق تر با آوردن پوشیدن ماسک اجباری برای یک سال تحت قانون. با توجه به مقررات جدید در کرالا مجرم می تواند جذب جریمه تا Rs. 10,000 و زندان به مدت دو سال.

در Mysuru این قوانین نه چندان دقیق. "ما درخواست مردم را به پوشیدن ماسک به عنوان یک محافظ اندازه گیری. آن است که برای ایمنی خود را" یک افسر پلیس گفت:. مشترک آغاز عملیات سه روز به عقب و در حال حاضر تیم را تشدید آن است. جالب است که پلیس نیست levying خوب در افرادی که نمی پوشیدن کلاه اما در حال صدور challans برای پوشیدن ماسک.

امروز عملیات مشترک انجام شد تحت رهبری MCC بازرس بهداشت Mythri در مناطق از جمله Sayyaji رائو جاده D. Devaraj Urs جاده, شهرستان, بازار Chikka Gadiyara و مناطق اطراف آن. هر دو دو چرخ و چهار چرخ متخلفان شدند رزرو شده است.

همچنین تیم های در حال مراجعه به بازار برای بررسی در صورتی که فروشندگان و خریداران با پوشیدن ماسک. افسران گفت که هر روز آنها ابتلا به بیش از 20 متخلفان پس از گذشته سه روز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن