Fortnite خواهد رسید در PS5 و Xbox سری X در راه اندازی

حماسه بازی امروز گفت: عظیم آن نبرد رویال آمار Fortnite در دسترس خواهد بود در مایکروسافت ایکس باکس سری X و Sony

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

حماسه بازی امروز گفت: عظیم آن نبرد رویال آمار Fortnite در دسترس خواهد بود در مایکروسافت ایکس باکس سری X و Sony پلی استیشن 5 کنسول ها در راه اندازی بعد از این سال. حماسه اعلام ساخته شده در کنار آن نشان از Unreal Engine 5 آن موتور بازی جدید و توسعه جعبه ابزار طراحی شده برای ایجاد نسل بعدی عنوان.

"حماسه عرضه خواهد شد Fortniteساخته شده با UE4 بر روی کنسول های نسل بعدی در راه اندازی و در همراهی با این تیم تعهد به اثبات کردن ویژگی های صنعت پیشرو از طریق تولید داخلی مهاجرت به بازی UE5 در اواسط 2021" شرکت گفت: در یک وبلاگ منتشر شده امروز. حماسه می گوید همه پیشرفت و خرید انجام خواهد شد بیش از و آن را حمایت صلیب-بازی در سراسر نسل خواهد شد "ادامه پشتیبانی از سیستم عامل های موجود در پشت سر هم با پشتیبانی ما برای کنسول های نسل بعد."

این جای تعجب نیست Fortniteاست که بیش از 350 میلیون بازیکنان ثبت شده و یکی از بزرگترین و پرسود ترین بازی ها در این سیاره در حال آمدن است به نسل بعدی سخت افزار. هر دو مایکروسافت و سونی را متعهد به حمایت نزدیک به تمامیت مربوطه خود را در Xbox One و PS4 کتابخانه ها از طریق سازگاری با تشکر از معماری جدید کنسول ها آنها را قادر می سازد به بازی بازی های قدیمی تر از نرم افزار که امکان پذیر نیست با نسل های گذشته. این بدان معناست که اکثر بازی ها کار خواهد کرد در جدید کنسول حتی اگر توسعه دهندگان انجام هیچ چیز نیست.

حماسه می گوید این فقط انتقال Fortnite به سخت افزار جدید برای, راه اندازی, اما آن را نیز برنامه ریزی برای بهینه سازی آن و پس از آن اجرا می شود بهترین در جدید کنسول ها در زمان راه اندازی از UE5 در 2021. این بدان معناست که این سقوط ما ممکن است Fortnite را به استفاده از برخی از سیستم-تغییرات سطح کنسول ارائه مانند بار بار سریعتر. حماسه نه گفت: آنچه از راه اندازی نسخه از Fortnite در PS5 و Xbox سری X را به دنبال دارد.

اما در سال آینده حماسه می گوید Fortnite قطعا قادر خواهد بود به شیر به مقیاس کامل از سخت افزار و نرم افزار مزایای این کنسول ارائه از جمله ذخیره سازی داده ها و مدیریت مزایای جدید M. 2 درایوهای حالت جامد پشتیبانی خواهد کرد و گرافیکی و مزایای عملکرد جدید CPU ها و gpu ها فعال خواهد شد.

حماسه نیست و در عین حال افشای آنچه انتظار می رود در سال آینده در شرایط بالاتر از نرخ فریم بر روی کنسول و یا گرافیک های جدید محک به نگاه به جلو به. اما این شرکت به خود می بالد در ساخت Fortnite کار در سراسر به عنوان بسیاری از سیستم عامل و دستگاه های که ممکن است و به نگاه خوب به عنوان آن را می توانید بر روی هر سخت افزاری آن در حال اجرا بر روی عنوان آن نوع از مقیاس پذیری و سازگاری است و در حال حاضر یکی از ویژگی های کلیدی و نقطه فروش از موتور غیرواقعی.

"نه, این است که یک نسخه جدید از Fortnite. این Fortnite بهینه سازی شده برای استفاده از سخت افزار جدید و ویژگی های بر روی کنسول های نسل بعدی" شرکت توضیح داده شده است. "چگونه خواهد Fortnite امکان استفاده از کنسول نسل بعدی سخت افزار ؟ در حالی که ما نمی توانیم به اشتراک گذاری جزئیات در حال حاضر بیشتر سخت افزار قدرتمند به ما اجازه خواهد داد به منظور بهبود عملکرد و تصاویری."

بنابراین ما می توانیم انتظار Fortnite برای ادامه عنوان یک ویترین برای چه حماسه می توانید انجام دهید. و نه فقط در بخش گرافیک اما در تمام تکنولوژی — از کراس پلت فرم خواستگاری به بزرگ مقیاس رویدادهای زندگی می کنند — که اجرا می شود در زیر هود و باعث می شود بازی بسیار قابل توجه ویترین برای حماسه را گسترده تر محصولات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن