الیمپوس از دوربین های کسب و کار

Olympus اعلام کرده است برنامه ای برای خارج شدن از دوربین های کسب و کار به طور کامل فروش آن تصویربرداری بخش به

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

Olympus اعلام کرده است برنامه ای برای خارج شدن از دوربین های کسب و کار به طور کامل فروش آن تصویربرداری بخش به صندوق سرمایه گذاری سرمایه گذاری. ژاپن شرکای صنعتی است که شرکت خریداری VAIO کامپیوتر کسب و کار از شرکت سونی امضا یک یادداشت تفاهم که دیدن کوه المپ در مقدونیه چرخش خارج تقسیم و انتقال تمام سهام آن است.

تصویربرداری بخش است که یک بخش کوچک از کوه المپ در مقدونیه' کسب و کار است که در حال حاضر تا حد زیادی متمرکز بر ارائه تجهیزات پزشکی مانند آندوسکوپی. مدیر عامل شرکت Yasuo Takeuchi اشاره به خبرنگاران در سال گذشته که دوربین بخش نبود محدودیت برای فروش اگر چه این شرکت بعدها عنوان آن سخنان.

کوه المپ در مقدونیه می گوید آن را "اقدامات برای مقابله با بسیار شدید دوربین دیجیتال در بازار, با توجه به, در میان دیگران, سریع بازار کوچک و ناشی از تکامل تلفن های هوشمند" است اما به این نتیجه رسیدند که تلاش های خود را به اندازه کافی نیست. به عنوان آن را با ویو JIP برنامه ای برای ساده کردن کسب و کار و ادامه خواهد داد به منظور توسعه محصولات با استفاده از المپ مارک های چنین به عنوان OM-D و Zuiko.

کوه المپ در مقدونیه' تصویربرداری بخش است که در اطراف محور میکرو چهار سوم-فرمت دوربین های بدون آینه در طی دهه گذشته از دست داده است پول برای سه سال گذشته است. قلم سری بر اساس کلاسیک, نیمه فریم فیلم خط باعث موج كلاسيك دیجیتال دوربین های بدون آینه با 2009 E-P1 و کوه المپ در مقدونیه منتشر شد چندین استقبال خوبی دوربین های سراسر 2010s.

کوه المپ در مقدونیه و JIP طرح به امضای قطعی توافقنامه تا پایان ماه سپتامبر با معامله انتظار می رود به بعد از این سال. شرایط مالی کسب نشده ساخته شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن