راه آهن به قراضه توقف که در آن کمتر از 50 نفر هیئت مدیره

دهلی نو: این راه آهن هند در حال کار بر روی معرفی 'صفر مبتنی بر زمان-جدول برای تمام قطار هنگامی که قطار خدمات ع

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

دهلی نو: این راه آهن هند در حال کار بر روی معرفی 'صفر مبتنی بر زمان-جدول برای تمام قطار هنگامی که قطار خدمات عادی سازی در پست Covid-19 دوره به منظور بهبود بهره وری در خدمات قطار.

صفر مبتنی بر زمان-جدول اجازه خواهد داد که راه آهن به قراضه برخی از موجود توقف ایمیل/اکسپرس قطار و افزایش سرعت قطار. از راه آهن تا طناب در IIT-بمبئی برای آماده سازی مبتنی بر صفر ، به عنوان در هر زمان پیشنهاد موجود در کل 5,500 تا 6000 توقف در شبکه راه آهن ممکن است اوراق گفت:.

راه آهن تصمیم به توقف یا ادامه خاص توقف یک قطار خاص بر اساس حداقل 50 نفر هیئت مدیره و یا هیئت مدیره در یک روز. این توقف که در آن کمتر از 50 نفر هیئت مدیره و یا هیئت مدیره ممکن است لغو شود به عنوان آنها در نظر گرفته uneconomical گفت:. این سیستم جدید نه تنها باعث افزایش سرعت قطار و بهره وری بلکه اجتناب jostling از فضای کالا و مسافران قطار.

راه آهن رئیس هیئت مدیره V. K. Yadav گفت: برنامه ریزی برای پیاده سازی سیستم جدید به تعویق افتاد با توجه به Covid-19 همه گیر اما آن اجرا خواهد شد.

او اضافه کرد که اگر یک قطار توقف است اوراق خاص در یک ایستگاه راه آهن را تضمین خواهد کرد توقف متناوب قطار در این مسیر برای جلوگیری از مزاحمت برای مسافران از آن منطقه است.

صفر-زمان-جدول نیز اطمینان جداگانه اسلات هم برای هر بخش تعمیر و نگهداری مسیر و سیستم های مربوط به او گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن