اثر باران: آب و فاضلاب وارد خانه

میسور/Mysuru: بارش باران همراه با بادهای توفانی در ادامه به شلاق شهرستان دیروز بیش از حد. باران همراه با رعد و

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

میسور/Mysuru: بارش باران همراه با بادهای توفانی در ادامه به شلاق شهرستان دیروز بیش از حد.

باران همراه با رعد و برق, رعد و برق و باد قوی آغاز شد که در حدود 7.30 pm جا یک درخت در Vidyaranyapuram و پایین آورده شاخه در Chamaraja دو جاده در نزدیکی Kurimandi در Kesare و مکان های دیگر در سراسر شهرستان.

این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) Abhaya تیم که چرخش به عمل پاک درخت و شاخه ها که افتاده بود در سراسر جاده های مختلف ساخته شده و راه برای صاف کردن جریان ترافیک.

مسدود تخلیه

باران مسدود شده بسیاری از تخلیه و منهول به سرریز که همچنین منجر به آب و فاضلاب ورود به خانه ها در مناطق کم دروغ به خصوص در Bhyraweshwarnagar در Hebbal جاده اصلی و Lokanayaknagar. این یک زمان دشوار برای چند ساکنان این مناطق به عنوان آنها مجبور به صرف تمام شب از بین بردن آب و فاضلاب.

26 میلی متر بارندگی

با توجه به آمار از کشاورزی ارگانیک و مرکز تحقیقات در Naganahalli, Mysuru hobli از جمله شهرستان دریافت 26 میلی متر بارش Yelwal hobli 33 mm, Jayapura, hobli 16 میلی متر و وارونا hobli دریافت 8 میلی متر بارندگی دیروز. Mysuru منطقه ثبت 9.4 میلی متر بارندگی دیروز.

کالج ساختمان آسیب دیده

باران که زد این شهر در 25 مه شب است آسیب دیده و یکی از ساختمان های GSSS موسسه مهندسی و تکنولوژی برای زنان در KRS جاده در شهرستان. اما بدون آسیب به املاک مجاور و یا آسیب به هر فرد گزارش شده است با توجه به آزادی مطبوعات از مدیر ارشد اجرایی (CEO) نهاد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن