باران پوند شهرستان

به ارمغان می آورد برخی از مهلت به گرمای سوزانخانه ها در مناطق کم ارتفاع آب گرفتگی; درختان ریشه کن; خطوط برق جا

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399
  • به ارمغان می آورد برخی از مهلت به گرمای سوزان
  • خانه ها در مناطق کم ارتفاع آب گرفتگی; درختان ریشه کن; خطوط برق جامعی

میسور/Mysuru: متوسط تا سنگین باران به شدت انتقاد کرد شهر دیروز شب آوردن برخی از مهلت به گرما از خورشید سوزان.

افرادی که وضعیتی وخیم در زیر آفتاب داغ از دیروز صبح heaved آه امداد به عنوان باران شروع به ریختن در حدود 7.15 pm. هر چند باران متوقف شد در حدود 8 ساعت از آن شروع به ریختن به شدت از ساعت 8.30 ادامه داد که تا نیمه شب.

زیر باران های سنگین و باد شاخه های درختان کاهش یافت و در چند خطوط برق خوراکی آنها منجر به چند منطقه غوطه وری را به تاریکی. همچنین آب باران سرریز از تخلیه مسدود شده در مناطق کم ارتفاع و در نتیجه آب باران ورود به برخی از خانه ها. ساکنان تا به حال یک زمان سخت به از بین بردن آب باران از خانه های خود.

در Besthara بلوک 3 کراس آب و فاضلاب سرریز از تخلیه و وارد خانه شده و در نتیجه ساکنان گذراندن شب بی خوابی تخلیه کردن آب است.

ساکنان ادعا شده که تخلیه شده اند ساخته شده unscientifically در منطقه و در نتیجه آب باران نه جریان یکنواخت و افزود که در طول باران و فاضلاب و آب مخلوط با آب باران مملو از تخلیه و gushes به خانه.

آنها همچنین گفت که فاضلاب آب راکد در داخل تخلیه و در نتیجه بوی ناپاک ناشی از آن و اضافه شده است که شده است وجود دارد افزایش در پشه ها و ترس از بیماری های مسری در کمین مردم است.

در حالی که یک درخت بزرگ بود که بی خانمان در Sanmarga 8 صلیب در Siddarthanagar بزرگ شاخه ای از یک درخت سقوط کرد و در SJCE جاده در Manasagangothri. این Abhaya تیم Mysuru شهرستان شرکت (MCC) که با عجله به این نقاط موفق به روشن افتاده درخت و شاخه ها از جاده ها است.

در ضمن یک ساندرلند افسر گفت که زیر باران های سنگین دیروز شب چند درخت و شاخه های درخت افتاد روی خطوط برق در Mysuru شهر وارونا, Devalapura و جاهای دیگر ياوه بسیاری از مکان ها به تاریکی. او در ادامه گفت که تعمیر کار می کند در حال انجام و قدرت عرضه خواهد بود دوباره بازسازی شد به زودی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن