باران تا مارس 31: خسارت ادامه

میسور/Mysuru: باران ادامه خواهد داد تا مارس 31 دکتر گفت: C. Govindaraju استاد بخش کشاورزی در کشاورزی ارگانیک و

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

میسور/Mysuru: باران ادامه خواهد داد تا مارس 31 دکتر گفت: C. Govindaraju استاد بخش کشاورزی در کشاورزی ارگانیک و مرکز تحقیقات در Naganahalli اینجا.

او گفت که آن را پراکنده بارندگی دیروز و اضافه شده بود که نزدیک به یک اینچ بارندگی دیروز با Mysuru شهرستان و taluk دریافت بیشتر باران.

نسبت بارندگی به دلیل گسترده حرارت دکتر Govindaraju گفت که یک فرد می تواند احساس گرمای بیشتری با توجه به بالا رفتن بخارات و افزود که 32 درجه سانتیگراد می تواند احساس به 35 درجه سانتیگراد است.

دیروز باران همراه با بادهای قوی, رعد و برق و رعد و برق را پایین آورده چند درخت و قطب الکتریکی در مکان های مختلف در سراسر شهرستان علاوه بر آسیب رساندن به یک ماشین.

باران که شروع به پوند در حدود 7 بعد از ظهر روز گذشته افزایش یافته و شدت آن و در نتیجه قطب برق در Ramakrishnanagar " من " بلوک 4 صلیب شکستن و سقوط یک ماشین آسیب رساندن به آن.

در حالی که چهار قطب الکتریکی آسیب دیده بودند در Rajendranagar یک قطب برق هر آسیب دیده بود در نزدیکی Abhishek دایره در Hebbal و Vidyaranyapuram. در حالی که دو درخت بی خانمان شدند در Naidunagar در Kesare بزرگ شاخه های درختان کاهش یافت و در نزدیکی Vidyaranyapuram و Ashokapuram ایستگاه های پلیس در نزدیکی Kuvempu مدرسه در Saraswathipuram, Rajivnagar 1 مرحله 1 صلیب Ramanuja جاده 18th, صلیب, بین 21 و 22 صلیب در Vidyaranyapuram, K. R. Mohalla, Bannimantap و مناطق دیگر به دلیل توفانی باد. MCC را Abhaya تیم چرخش به عمل و پاک شاخه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن