Rangayana برای انطباق Dr. S. L. Bhyrappa را "پروا" به عنوان یک بازی; جزئیات کار می کرد

تئاتر شخصیت Prakash Belawadi مستقیم بازی بر اساس تحسین نویسنده رمان محبوب میسور/Mysuru: Saraswathi Samman گیرن

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

تئاتر شخصیت Prakash Belawadi مستقیم بازی بر اساس تحسین نویسنده رمان محبوب

میسور/Mysuru: Saraswathi Samman گیرنده و تحسین کانادا رمان نویس Dr. S. L. Bhyrappa به زودی گرفتن تخیل دوستداران تئاتر به عنوان رمان اقتباس خواهد شد به نقش در تئاتر کارنامه Rangayana.

اگر رمان نویس آثار ترجمه شده به زبان انگلیسی و بسیاری از زبان های منطقه ای, Rangayana تا به حال نه چندان دور تجربه در آنها وجود دارد به عنوان یک تعصب که Bhyrappa یک جناح راست نویسنده است. اگر ادبیات و هنر فراتر از مرزهای طبقه, creed, جنسی, شخصی تعصبات و دین و کسی نمی تواند نام تجاری یک نویسنده به عنوان جناح راست و چپ گرا یا بی طرف دکتر Bhyrappa بود نفرت به بسیاری از فعالان تئاتر, هنرمندان و افرادی که در خط مقدم تئاتر در Mysuru.

دکتر Bhyrappa تحسین از Mysuru و با وجود این Mysuru را Rangayana هرگز فکر تطبیق رمان های او به عنوان نمایشنامه برای رسیدن به مخاطب انبوه است. در حال حاضر با Addanda C. Cariappa به عنوان Rangayana مدیر همه چیز در حال حرکت در مسیر درست و بدون هر گونه تعصب منافع و یا تعصب. Bhyrappa رمان 'پروا' اقتباس خواهد شد به بازی و کار آغاز شده در این زمینه است.

Rangayana تمایز آوردن Kuvempu را 'سری رامایانا Darshanam' و 'Malegalalli Madumagalu' به تئاتر و هر دو نقش دریافت پاسخ فوق العاده ای. Rangayana هنرمندان گفت که این "پروا" سازگاری یک پروژه بلند پروازانه و nitty-ریگ دار از این پروژه آغاز شده است با هنرمندان بررسی جزئیات در رمان.

پس از اولین نمایش در Rangayana, 'پروا' برگزار خواهد شد در سراسر کشور از جمله مکان هایی مانند Shivamogga, Dharwad, Kalaburagi, Chikkamagalur, Hubballi, Udupi, نیلنگا, Davanagere و جاهای دیگر.

با توجه به دکتر Bhyrappa محبوبیت و رسیدن گسترده – با تشکر از درخواست تجدید نظر جهانی از رمان های او – هنرمندان هستند که به 'پروا' بازی خواهد بود به خوبی دریافت کرد.

بازیگر Prakash Belawadi چند وجهی شخصیتی است که ایجاد یک تو رفتگی در دیوار در تئاتر به طور مستقیم بازی. اگر COVID همه گیر برطرف بازی آماده خواهد بود صحنه در طول Navaratri. "این یک پروژه بلند پروازانه و به عنوان وعده داده شده به مخاطبان طی Bahuroopi ما انطباق Bhyrappa رمان را به یک بازی. ما در دیدار با Bhyrappa و Prakash Belawadi به زودی و بحث در مورد برنامه های فصل به اقتباس تم, فراگیر پیام و جزئیات ظریف" Rangayana مدیر Cariappa گفت ستاره میسور.

دکتر Bhyrappa را 'پروا' نوشته شده بود در سال 1979 و وارد 41 سال است. آن دیده می شود بسیاری از تجدید چاپ و در میان آثار محبوب از تحسین رمان نویس است. به تازگی کانادا و وزیر فرهنگ و ارشاد C. T. راوی مورد بحث بود در مورد تطبیق 'پروا' به یک بازی در یک جلسه Ranga Samajas.

بوکر برنده جایزه آراویند Adiga در "پروا' طرح

آراویند Adiga یک هند-استرالیا نویسنده و روزنامه نگار که اولین رمان 'ببر سفید' برنده سال 2008 Man Booker Prize توصیف پروا " در کلمات زیر:

"در اواسط دهه 1970 رمان نویس نابغه برای جزئیات — بوی چوب صندل صابون بر روی یک عاشق بدن, دندان درد که منحرف قهرمان ببر پوست در برابر آن محقق استوار به مطالعه وداها و توانایی های خود را برای ایجاد صدای به یاد ماندنی, به خصوص برای زنان خود بودند تقویت منافع جدید و رسمی آزمایش. در سال 1979 پس از برنده Sahitya Akademi جایزه برای 'Daatu', رمان خود را در مورد طبقه Bhyrappa کار منتشر شده است که تعریف او برای بسیاری از خوانندگان: پروا."

"در سطح آن است که یک انسان شناسی بازگویی مهاباراتا در آن Kurukshetra جنگ است آزاد از اساطیر و سحر و جادو و ارائه به عنوان یک واقعی رویداد تاریخی رمان واقعا یک مطالعه شخصیت انسان تحت استرس شدید. نوآوری در ساختار 'پروا' ساخته شده است در اطراف طولانی داخلی تک گویی که مانند آریاس; یکی یکی Bhyrappa وارد ذهن بازیکنان بزرگ Pandava و Kaurava به طور یکسان برای ایجاد مجتمع تقریبا Cubist شخصیت پرتره" Adiga می گوید.

"اول ما ، احمق بودن و شهوانی goading این Kauravas در تجاوز به میان آورده است; سپس ما او را به حمام در Ganga متفکر و نا امن داشتن فقط کشف کرد که او پسر نامشروع از Kuntili; در حال حاضر ما می بینیم او در نبرد یک قاتل خونسرد و در نهایت به عنوان یک مرد پاره بین وفاداری خود را که اجازه می دهد تا خود را کشته به جای خیانت به هر دو طرف است. افسرده در تن — دنیای مهاباراتا در حال آمدن است به پایان در هر صفحه 'پروا' خوانده شده مانند یک هندو Gotterdammerung. هر چند Bhyrappa را مشخصه نقایص در حال حاضر در اینجا — repetitiousness و گاه به گاه دراز نویسی — این یکی از خیره کننده ترین از 20 قرن هندی رمان" Adiga می افزاید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن