mopeds الکتریکی Revel بازگشت به NYC با جدید در برنامه تست ایمنی و سلفی کلاه ایمنی اجباری

Revel اعلام کرده است آن را از سر گیری خدمات moped الکتریکی خود را در شهر نیویورک با شروع امروز ، با اقدامات حف

توسط PARINEWS در 6 شهریور 1399

Revel اعلام کرده است آن را از سر گیری خدمات moped الکتریکی خود را در شهر نیویورک با شروع امروز ، با اقدامات حفاظتی جدید برای سواران مانند اجباری در برنامه تست ایمنی و نیاز است که همه سواران را سلفی از خود پوشیدن کلاه ایمنی قبل از آنها اجازه داده خواهد شد برای سوار شدن. این شرکت با شهر نیویورک در توسعه اقدامات ایمنی جدید کار می کرد و مقامات شهر طرح جدید را امضا کرده اند.

ریول در اواخر ژوئیه پس از کشته شدن دو مشتری سرویس خود را به حالت تعلیق درآورد و یکی در حالی که سوار بر mopeds الکتریکی مشترک بود به شدت مجروح شد. در آن زمان این شرکت گفته بود که با توجه به تصادفات «بررسی و تقویت پاسخگویی سوارکار و اقدامات ایمنی ما» خواهد بود.

یکی از بزرگترین تغییرات جدید ، اجباری تست ایمنی است که به برنامه all Revel اضافه شده است که همه سواران -- چه آنها شده است با استفاده از این سرویس برای سال ها و یا کاملا جدید به Revel -- باید به تصویب قبل از آنها مجاز به عمل mopeds. مشتریان شهر نیویورک باید بلافاصله در این آزمون شرکت کنند، در حالی که مشتریان موجود در اوکلند، آستین و دی سی اجازه سوار شدن بدون شرکت در آزمون تا اول سپتامبر را خواهند داشت.

Revel با تیم بینش های رفتاری (BIT) برای توسعه آزمون شریک, که ویژگی های 21 سوال در آموزش ایمنی, الزامات کلاه ایمنی, قوانین ترافیک, قوانین در مورد جایی که شما می توانید دوچرخه رانندگی, ویدیو آموزشی, و بیشتر. این شرکت همچنین در حال گسترش درس رایگان خود را در فرد در سراسر شهر نیویورک - Revel در حال حاضر بیش از 1،000 درس در هفته در سراسر بروکلین، منهتن، کویینز و برانوکس، در دسترس به هر کسی با حساب Revel برای کمک به سواران جدید تنظیم به پلت فرم ارائه دهد.

همچنین جدید نیاز سلفی کلاه ایمنی اجباری است: در حال حاضر، هنگامی که شما شروع به سوار شدن بر Revel در برنامه، تنها مورد کلاه ایمنی در پشت دوچرخه باز خواهد شد. تنها پس از شما ارائه سلفی نشان دادن شما (و یک مسافر، اگر شما یکی) با پوشیدن کلاه ایمنی برنامه و سپس قادر به moped به قدرت در. Revel همچنین خواهد شد فروش کلاه ایمنی شخصی را از طریق وب سایت خود را به قیمت 35 دلار (به علاوه حمل و نقل و دست زدن به) در تلاش برای بهبود استفاده از کلاه ایمنی در میان مشتریان که نمی خواهند به استفاده از کلاه ایمنی مشترک.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب