Rs.5,000 بار مالی انگیزه: خودرو رانندگان تقاضا آرامش در شرایط

میسور/Mysuru: دو هفته پس از وزیر B. S. Yediyurappa تومان اعلام کرد.از 1610 کرور بسته امداد برای مضطرب طبقه کار

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

میسور/Mysuru: دو هفته پس از وزیر B. S. Yediyurappa تومان اعلام کرد.از 1610 کرور بسته امداد برای مضطرب طبقه کارگر در طول COVID-19 مستند خودکار درایور های از شهرستان خواستار آرامش در شرایط تعیین شده توسط دولت برای گرفتن Rs.5,000 یک زمان جبران خسارت تحت این بسته است.

صحبت به 'ستاره میسور', Mysuru Autorickshaw رانندگان رئيس جمهور انجمن M. Mahadevaswamy گفت که هر دولت معیار تنها صاحبان خودرو که دارای مجوز معتبر, تناسب اندام, گواهینامه, گواهینامه رانندگی به تنهایی واجد شرایط برای گرفتن Rs.5,000 جبران.

اما این معیار است زیان چندین ذینفع به عنوان بسیاری از خودرو رانندگان این خودرو و تنها اجرای آنها را در استخدام. به این ترتیب دولت باید نظر خود را در مخمصه و استراحت شرایط در نتیجه قادر می سازد خودکار رانندگان که تنها DL برای دریافت غرامت.

همچنین سایر شرایط مربوط به اعتبار اسناد از جمله مجوز و FC به عنوان on Mar.24. اما بسیاری از صاحبان تجدید نمی شود آنها را پس از گذشت با توجه به عوامل مختلف مانند زمان و محدودیت های مالی است. دولت همچنین باید توجه داشته باشید از این و حذف اعتبار بند از مجموعه ای از شرایط او گفت و از دولت خواست برای از بین بردن موانع در 'Seva Sindhu' برنامه که از طریق آن خودرو رانندگان ملزم به درخواست غرامت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن