Chamaraja MLA راه اندازی COVID سریع آنتی ژن تست مرکز

میسور/Mysuru: به عنوان یک اندازه گیری اضافی برای جلوگیری از گسترش Coronavirus و به آن سرمازدگی در جوانه خود Ch

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

میسور/Mysuru: به عنوان یک اندازه گیری اضافی برای جلوگیری از گسترش Coronavirus و به آن سرمازدگی در جوانه خود Chamaraja حوزه MLA L. Nagendra راه اندازی COVID سریع آنتی ژن تست مرکز در Kailaspuram دولت مدرسه در Pulikeshi جاده در اینجا این صبح است.

پس در نقطه تست انجام شده, از آن آسان است برای سلامت کارکنان بخش برای ردیابی تماس تاریخچه اولیه و ثانویه در تماس مثبت بيماران است.

سریع آنتی ژن تست نیز قرار می دهد ترمز در حرکت مردم در فاصله بین تاریخ از سواب نمونه و تاریخ نتایج آزمون به نتایج اعلام شده در یک ساعت جمع آوری گرد و خاک نمونه.

ساکنان مندی Mohalla, Kailaspuram آشوکا جاده بخش N. R. Mohalla و Bannimantap و مناطق دیگر در Chamaraja حوزه که COVID علائم می توانند خود را در آزمایش در این مرکز و کسانی که تست مثبت خواهد بود بستری COVID بیمارستان.

Nagendra گفت که COVID موارد مثبت بودند افزایش روز به روز در منطقه و تنها راه کنترل این ویروس است که برای شناسایی آن در مراحل اولیه از طریق COVID سریع آنتی ژن تست و درمان بیمار در مرحله اولیه خود را.

اشاره به این که سریع آنتی ژن تست کیت پی دریافت کرده و به تازگی MLA خواست عمومی به جلو آمده و خود را مورد آزمایش قرار اگر آنها COVID علائم به عنوان این کمک خواهد کرد در کنترل گسترش ویروس و اضافه شده است که سریع تر آنتی ژن تست مراکز خواهد بود راه اندازی شد در Chamaraja حوزه به زودی. او همچنین از مردم خواست تا به پیروی از قوانین و سرمایه گذاری در خارج از خانه های خود را بی ارزش.

ادامه Nagendra گفت که مقامات بهداشتی از جمله بهداشت و درمان منطقه افسر (DHO) برگزار شده بود در گفتگو با مدیریت JK تایر و خواسته اند مدیریت به واحد است که در آن کارکنان که آزمایش مثبت مشغول به کار بودند تا سفارشات بیشتر.

DHO Dr. R. Venkatesh, MCC سلامت افسر دکتر Jayanth, Corporator Rangaswamy و دیگران حاضر بودند در راه اندازی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن