شایعات جرقه دیوانه عجله در Taluk دفتر

میسور/Mysuru: پس از شایعات گسترش برخی از miscreants که دیروز آخرین روز برای ارائه برنامه های کاربردی به سود Rs

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

میسور/Mysuru: پس از شایعات گسترش برخی از miscreants که دیروز آخرین روز برای ارائه برنامه های کاربردی به سود Rs.2,000 کمک های مالی داده می شود در پی Coronavirus همه گیر ساکنان مندی Mohalla و N. R. Mohalla flocked به Taluk در تعداد زیادی از اوایل صبح است.

در یک زمان کوتاه تعداد آنها افزایش یافته و به حدود 500 و وجود یک دیوانه عجله در نزدیکی شمارنده. کارکنان و اعضای Taluk دفتر تلاش برای کنترل این جمعیت و تا به حال مشکل متقاعد کردن آنها است که این فقط یک شایعه. به عنوان جمعیت نیست توجه به توصیه های خود را که دیروز آخرین روز برای ارائه برنامه های کاربردی Tahsildar Rakshit زمان به کمک پلیس اوضاع را تحت کنترل.

صحبت به 'ستاره میسور' به Tahsildar گفت: "برای آن دسته از بازنشستگان که مدارک به روز می شود, درآمد کارکنان بخش بازدید کرده اند اقامت خود و به روز رسانی اسناد و مدارک خود را در طول مستند دوره است. بسیار به زودی یارانه مقدار منتقل خواهد شد به حساب های بانکی خود را. اما هنوز هم هر ذینفع می آید به Taluk با پرس و جو ما دقیق اسناد و مدارک خود را و به روز رسانی آنها در مورد وضعیت خود را. به عنوان Kaveri Grameena بانک شده است ادغام با دیگر بانک به عنوان یک نتیجه از که IFSC کد اتحادش را تغییر بازنشستگی مقدار برای بیش از 6000 ذینفع که به حساب در این بانک شده است برگزار شد. این مسئله حل شده است و در حال حاضر حقوق بازنشستگی خود را مبلغ منتقل خواهد شد به حساب های بانکی خود را در ماه های آینده."

"نزدیک به 500 ذینفع flocked به Taluk دفتر دیروز بود که یک وضعیت غیر منتظره برای ما و ما مجبور به گرفتن کمک از پلیس. ما تنها دو اپراتورهای کامپیوتر کار در اینجا و در حال حاضر وجود دارد تنها دو شمارنده عامل در دفتر ما. ما در حال برنامه ریزی برای باز کردن هفت شمارنده از چهارشنبه. بازنشستگان نیاز به نگرانی به عنوان حقوق بازنشستگی خود را منتقل خواهد شد به حساب خود را به زودی. من توصیه آنها را به وحشت و یا توجه به چنین شایعات," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن