سامسونگ Galaxy A51 دو چیزهای خوب برای رفتن آن: صفحه نمایش و قیمت

سال گذشته سه نفر از پنج پرفروشترین گوشی در سراسر جهان شد, گوشی های سامسونگ با توجه به قرابت تحقیقات برگزاری شم

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

سال گذشته سه نفر از پنج پرفروشترین گوشی در سراسر جهان شد, گوشی های سامسونگ با توجه به قرابت تحقیقات برگزاری شماره سه و چهار و پنج و لکه های بعد از آیفون XR و 11. اگر شما زندگی می کنند در ایالات متحده زمانی که شما فکر می کنم سامسونگ, شما احتمالا فکر می کنم از Galaxy S و یا توجه داشته باشید — اما گوشی های سامسونگ که به فروش خوبی بودند میانی کهکشان-گوشی های سری.

سامسونگ در حال ساخت یک فشار بزرگ برای فروش بیشتر این گوشی در ایالات متحده با $399 Galaxy A51. که قیمت آن را در رقابت مستقیم با آیفون SE, اما وجود دارد مقدار زیادی از دیگر گوشی های آندروید است که در زیر $500. چه چیزی باعث A51 مختلف توسط سامسونگ در بودجه بازاریابی و مشارکت. آن را در دسترس است باز در آمازون و سامسونگ سایت که مهم است برای یک میانی دستگاه سامسونگ است و همچنین در at&T, ورایزون, با حداکثر سرعت دویدن و Xfinity تلفن همراه.

در مقایسه با آیفون SE, این A51 قرعه کشی اصلی آن صفحه نمایش بزرگ 6.5-inch OLED. سامسونگ گفت: گوشی "عالی" در سراسر سه مشخصات: صفحه نمایش و دوربین و عمر باتری است. آن را حتی یک bonkers الگوی رفتاری پر از آگهی را به درایو آن نقاط خانه است. (شما باید آن را به دلیل تبلیغ واقعا عالی است.) کهکشان A51, متاسفانه, است که کاملا خوب است.

کهکشان A51 نگاه نمی کند و یا احساس می کنم مثل یک تلفن ارزان در همه. آن بزرگ است و به خوبی با هم قرار داده. سامسونگ می گوید که این مواد از آن ساخته شده است به نام "Glasstic" که برای تلفن های موبایل راه chintzier از آن احساس می کند. این احساس تقریبا مثل شیشه اما این فقط یک کمی از آن توخالی احساس می کنید شما می توانید از پلاستیک.

این کشتی با 128GB حافظه داخلی که مرزهای بسیار سخاوتمندانه در $399. به علاوه شما می توانید گسترش آن را با حافظه ذخیره سازی است. همچنین یک جک هدفون است که یک خوش آمدید ورود به مطالعه در هر نقطه قیمت اما تا حدودی مهم تر از معمول در این یکی.

بخش مورد علاقه من از کهکشان A51 صفحه نمایش است. آن است که به سادگی به خوبی انجام 6.5-inch OLED روشن حتی در نور خورشید. اگر شما به دنبال صفحه نمایش با تکنولوژی پیشرفته مانند رنگ که تنظیم نور محیط را بالا نرخ تجدید و یا حتی فوق العاده با وضوح بالا — نگاه در جاهای دیگر. اما در 1080 x 2400 وجود دارد بیش از اندازه کافی پیکسل حتی در این اندازه صفحه نمایش است. من دیده ام بسیاری از کم اجاره صفحه نمایش بزرگ بر روی تلفن های آندروید و این یکی از آنها است.

هر گوشی دارای تجارت آف و $399 گوشی های دارای بیش از 1000 $ ، بنابراین سازندگان تلفن نیاز به انتخاب اولویت های خود را, و سامسونگ به وضوح دید صفحه نمایش. با توجه به این که آن چیزی که مردم در نگاه و تعامل با صدها بار در هر روز یک چیز خوب را انتخاب کنید.

اما من می nitpick — در مورد صفحه نمایش اما در مورد آنچه در زیر آن — به طور خاص سوراخ پانچ selfie camera. من هیچ مشکلی با سوراخ پانچ دوربین. در واقع من به طور کلی ترجیح می دهند آنها را به شکاف هر اندازه. اما به دلایل فراتر از درک سامسونگ با قرار دادن یک حلقه کروم دور دوربین. آن جلب در زاویه های خاص هنگامی که نور از آن بازدید و سپس آن را سخت به unsee آن است. آن را عجیب و غریب.

نکته دیگر در زیر صفحه نمایش است که یک حسگر اثر انگشت نوری. من مطمئن هستم که اگر سامسونگ فقط به اندازه کافی تکرار با این سنسور و یا آنچه, اما آن را بسیار آهسته است. می توانید آن را به عنوان بسیار به عنوان یک دوم برای سبز انیمیشن به لرزش راه خود را از طریق به شما اجازه می دانم که گوشی قفل شده است. این دقیق ترین سنسور یا به خصوص در نور مستقیم خورشید.

بنابراین صفحه نمایش... عالی. چیزهایی که در زیر صفحه نمایش هستند.

متاسفانه این ارزیابی گسترش به پردازنده و رم نیز هست. در آمریکا بیشتر آشنا گوشی های سامسونگ با استفاده از پردازنده Qualcomm اما این A51 با استفاده از Samsung Exynos 9611 های میانی تراشه است که کاملا به وظیفه ساخت این گوشی احساس روح. برنامه زمان طولانی برای بارگذاری — به خصوص اگر آنها نبوده است به تازگی افتتاح شد و بنابراین در حال حاضر فعال 4GB RAM.

هنگامی که شما در یک مرورگر یا یک برنامه چیزهایی که حرکت می کند در یک مناسب و معقول به اندازه کافی کلیپ. اما در هر حال حاضر و پس از آن در تلاش برای ارائه یک صفحه نمایش و یا بار تا نکته بعدی در خوراک خود را.

همانطور که گفتم گوشی های مختلف سازندگان را مجبور به انتخاب اولویت های خود را در این کمتر-گوشی های گران قیمت. اپل, برای مثال, داشته همان قدیمی آی فون 8 با صفحه نمایش کوچکتر آن و ناهنجاری برای آیفون, SE, اما آن را در سریع ترین پردازنده های تلفن همراه در دسترس: A13 مصنوعی. سامسونگ تصمیم متفاوت است.

عمر باتری خوب است, اما آن را نمی کند کاملا ضربه سامسونگ ادعا می کنند که آن را "طولانی مدت است." من فقط بیش از یک روز بهتر از من می تواند بر روی آی فون SE برای اطمینان حاصل کنید. اما با 4000 میلی آمپر cell و یک صفحه نمایش 1080p با من کمی تعجب من خیلی بهتر است. در نظریه کسانی که مشخصات باید اضافه شده تا به چیزی بسیار بیشتر چشمگیر است و من تعجب می کنم اگر شاید که پردازنده Exynos است که تا حدی مقصر است.

در نهایت وجود دارد, سیستم دوربین که متشکل از لنز بیشتر از لازم است. اصلی لنز دارای 48-سنسور مگاپیکسلی است که ضربات فايلهاي 12 مگاپیکسلی تصاویر به طور پیش فرض. این تصاویر مانند تقریبا هر دوربین این روزها مناسب و معقول به اندازه کافی در نور خوب است. من غافلگیر شده بود برای دیدن خوب تعادل رنگ سفید, چیزی که سامسونگ گاهی اوقات نتواند در. اما سامسونگ بد دیگر تمایل غیر طبیعی بلند کردن اجسام سایه است که هنوز هم چسبیده در اطراف.

شما احتمالا می دانید چه آینده: آن را پایین می افتد و در نور کم — بدتر از آی فون SE, در واقع. و هنگامی که شما واقعا زوم بر روی جزئیات در A51 وجود دارد مقدار زیادی ظروف سرباز یا مسافر بیشتر از شما می خواهم بر روی دیگر گوشی های هوشمند, دوربین — از جمله در 48 مگاپیکسل است.

وجود دارد 12 مگاپیکسلی ultrawide و یک 5 مگاپیکسلی ماکرو به دوربین است که هر کدام بیشتر در مورد داشتن سرگرم کننده از گرفتن عکس های بزرگ. سرگرم کننده خوب است! من لذت می برد با استفاده از این دوربین. نیز وجود دارد یک "5 مگاپیکسلی" عمق دوربین است که به نظر نمی رسد به انجام هر کاری مفید حداقل تا آنجا که به حالت عمودی نگران است. در نهایت عکاسی از دوربین 32 مگاپیکسل و آن را به تولید عکس است که اغلب بیش از حد فرآوری شده.

در نهایت نرم افزار. سامسونگ یک رابط کاربر سفارشی در بالای آندروید در ادامه به استفاده از یک بزرگ به نمایش در تلفن بهتر است. اما سامسونگ تمایل به اجازه حمل و ناخواسته خود را همراه با crapware همچنین ادامه می دهد: من Verizon-نقد و بررسی بر اساس واحد کاملا با آشغال ها و خدمات هیچ کس نمی خواهد می خواهید. من هم آرزو می کنم من می توانم می گویند که من اعتماد این گوشی خواهد شد به روز رسانی نرم افزار برای بیش از دو یا سه سال است.

از سه "عالی" چیزهایی که سامسونگ وعده داده شده من فکر می کنم کهکشان A51 تنها بازدید یک و نیم آنها. صفحه نمایش عالی و عمر باتری بسیار خوب و دوربین نیست و تحت تاثیر قرار دادن. این صفحه 3A (و احتمالا قریب الوقوع 4A) و آی فون SE شوکه چقدر خوب دوربین های خود را برای $399. اما A51 عکسهای قطعا نگاه مانند آنها می آیند از یک midtier تلفن.

ساخت خوبی $400 تلفن دشوار است و هیچ یک از آنها می تواند بسیار جذاب در سراسر ممکن است هر متریک. اما شما می خواهید حداقل چند قسمت از گوشی به احساس مانند آنها آمد از چیزی بسیار گرانتر. به جز صفحه نمایش به اندازه کافی از کهکشان A51 عالی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن