برخی از ترموستات آشیانه دیگر نمی تواند اتصال به اینترنت تا گوگل جایگزین آنها

برخی از کاربران از ترموستات آشیانه دیگر می تواند کنترل دستگاه از راه دور و مسئله این است که وادار کردن گوگل به

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

برخی از کاربران از ترموستات آشیانه دیگر می تواند کنترل دستگاه از راه دور و مسئله این است که وادار کردن گوگل به جای دستگاه به طور کامل در غیر این صورت اگر استاندارد عیب یابی با شکست مواجه شد. این موضوع آغاز شد که ظاهر در لانه انجمن ها به عنوان اوایل به عنوان در ماه نوامبر گذشته و racking تا بیش از 200 پاسخ های شناخته شده به عنوان "w5 خطا" و آن را غیر فعال کنترل از راه دور این شرکت ترموستات.

کنترل دمای خانه خود را با گوشی های هوشمند خود را هنگامی که شما در خارج از خانه و یا دور از دستگاه فیزیکی است که تقریبا تنها نقطه فروش از لانه ترموستات. به طوری که باعث می شود این یک مسئله بسیار جدی حتی اگر شما هنوز هم می توانید به صورت دستی تنظیم دما در دستگاه خود. گوگل می گوید آن را از مشکل آگاه است و آن را در حال حاضر ارائه جایگزین برای صاحبان این دستگاه که قادر به حل مسئله از طریق استاندارد تنظیم مجدد روش.

"تعداد بسیار کمی از ترموستات آشیانه کاربران در حال تجربه یک مسئله شناخته شده با Wi-Fi تراشه است که باعث می شود از راه دور و مسائل مربوط به اتصال. این تاثیر نمی گذارد ترموستات توانایی کنترل مشتری, سیستم سرمایش و گرمایش در خانه اما تاثیر کاربر توانایی مدیریت ترموستات از راه دور" یک سخنگوی گوگل می گوید در آستانه. "اگر یک کاربر می بیند این خطا و نمی تواند آن را حل و فصل از طریق رفع عیب آنها را وادار به تماس با پشتیبانی از مشتری برای کمک و صادر خواهد شد یک دستگاه جایگزین."

آن را هنوز هم به طور کامل روشن نیست که در آن موضوع می آید. برخی از کاربران در انجمن موضوعات باید گفت گوگل پشتیبانی کانال با اشاره به رقم یک به روز رسانی های اخیر که غیر فعال دستگاه Wi-Fi تراشه اما گوگل خود را نمی گویند. در هر صورت این شرکت کم اهمیت جلوه دادن شدت w5 خطا نشان می دهد استاندارد عیب یابی می تواند آن را حل کند که در واقعیت آن را برای تلفن های موبایل به عنوان اگر برخی از دستگاه ها فقط ساده شکسته در حال حاضر و می تواند طولانی تر را با استفاده از یکی از آشیانه مشخصه ویژگی های. این واقعیت است که گوگل برای آشکار جایگزین برخی از این ترموستات است که کمی مورد توجه ترموستات چیزی است که شما به طور معمول می خواهید درست عمل نمی کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن