کوالکام نکات که 5G آی فون ممکن می رسند در سپتامبر

Qualcomm Q3 گزارش درآمد ممکن است نشان می دهد تاخیر اپل در آینده 5G اپل با شرکت برجسته "جزئی تاثیر از تاخیر جها

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

Qualcomm Q3 گزارش درآمد ممکن است نشان می دهد تاخیر اپل در آینده 5G اپل با شرکت برجسته "جزئی تاثیر از تاخیر جهانی 5G گل سرسبد تلفن راه اندازی" خود را برای سه ماهه چهارم پیش بینی (پوشش می دهد که در ماه جولای و آگوست و سپتامبر درآمد).

به دنبال در تقویم آینده تلفن های منتشر شده, آن را سخت به تصور کنید که کوالکام در حال صحبت کردن در مورد هر دستگاه دیگر از آینده 5G اپل که انتظار می رود برای رسیدن به این سقوط. به طور معمول اپل در نسخه جدید آیفون در ماه سپتامبر و آن را یکی از آینده چند دستگاه که فروش به اندازه کافی بزرگ اعداد است که کوالکام ممکن است نیاز به افشای تاثیر مواد بر یک درآمد تماس بگیرید. وجود دارد در حال حاضر شایعات در گردش از تاخیر برای اپل 5G صف با توجه به تولید slowdowns ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

در مصاحبه با رادیو فردارئیس امور مالی Akash Palkhiwala نشان داد که تاخیر به احتمال زیاد نمی خواهد بیش از حد طولانی برای unnamed تلفن توصیف آن به عنوان "کمی تاخیر هل می دهد که برخی از واحد های خارج از سپتامبر سه ماهه به سه ماهه دسامبر برای ما است." (Qualcomm دسامبر سه ماهه را پوشش می دهد در ماه اکتبر و نوامبر و دسامبر بنابراین اگر این گوشی قرار است در ماه سپتامبر از آن تنها ممکن است با تاخیر به زیر ماه.)

اپل و کوالکام معروف ساخته شده صلح در سال گذشته در 4.5 میلیارد دلار حل و فصل که دیدم اپل دوباره Qualcomm خدمات به عنوان یک 5G مودم تامین کننده برای محصولات خود را پس از سال ها از جنگ حقوقی ثبت اختراع بیش از اختلافات است. اپل به معرفی Qualcomm 5G مودم در سال 2020 آی فون صف به عنوان اولین محصولات برای حمایت از نسل بعدی تکنولوژی شبکه.

کوالکام نیز اعلام کرد به عنوان بخشی از آن Q3 درآمد است که آن را به یک قطعنامه مشابه به حق ثبت اختراع خود را اختلاف با Huawei با شرکت چینی موافقت به پرداخت $1.8 میلیارد دلار در حل و فصل بیش از صدور مجوز برای کوالکام های بی سیم اختراع فن آوری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن