شعار تاخیر به طور نامحدود توسط برادران وارنر

شعار قرار بود این فیلم که لگد کردن صنعت فیلم بازگشت به تئاتر اما برادران وارنر است و تاخیر در این فیلم به طور

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

شعار قرار بود این فیلم که لگد کردن صنعت فیلم بازگشت به تئاتر اما برادران وارنر است و تاخیر در این فیلم به طور نامحدود.

"ما خواهد شد به اشتراک گذاری جدید سال 2020 تاریخ انتشار imminently برای شعارکریستوفر نولان را کاملا اصلی و ذهن دمیدن ویژگی" برادران وارنر رئیس Toby Emmerich در بیانیه ای گفت به انواع.

شعار در اصل قرار است منتشر شود در ژوئیه 17. آن را تحت فشار قرار دادند به جولای 31st, به دلیل ادامه نگرانی های اطراف این بیماری همه گیر. برادران وارنر به تعویق افتاد این فیلم برای بار دوم به August 12th, آن را به عنوان تلاش برای کشف کردن که شعار می feasibly آمار تئاتر.

چه جالب در مورد این دور از شعار تاخیر است که برادران وارنر است که خود را تغییر لحن در مورد چگونه آن را درمان فیلم انتشار جهانی. امریش آن در راین گفت: تنوع استودیو "نه درمان شعار سنتی مانند روز جهانی-و-تاریخ انتشار و آینده ما بازاریابی و توزیع برنامه های که منعکس خواهد کرد." که بدان معنی است که به عنوان تئاتر شروع به بازگشایی در سراسر جهان از جمله در برجسته مانند بازارهای آسیا و برادران وارنر می تواند آزادی شعار در خارج از کشور در حالی که نگه داشتن فیلم کردن داخلی آن تخته سنگ.

آن را نیز به طور فزاینده ای روشن است که برادران وارنر علاقه مند نیست و در حرکت شعار به دیجیتال-انتشار عنوان تنها -. برادران وارنر جهانی و دیزنی را همه نقل مکان کرد و برخی از عناوین خود را از تئاتر منتشر شده به دیجیتال-اولین exclusives, راه اندازی یا از طریق حق بیمه video-on-demand سیستم عامل خاص هزینه و یا اکران منحصرا در جریان خدمات. همیلتون اولین بار در دیزنی به علاوه و مدیر عامل شرکت دیزنی باب Chapek گفت: آن را به ارمغان آورده است "بسیاری از مردم" به streamer.

پس چرا نمی Warner Bros. حرکت شعار به 100 درصد آزادی های دیجیتال? مثل همه چیز در زندگی پول است. کریستوفر نولان فیلم انجام بسیار خوبی در گیشه و شعار این نوع فیلم است که می تواند به عبور از 1 میلیارد دلار به راحتی در غیر pandemic بار. برادران وارنر هنوز هم به وضوح فکر می کند که شعار می تواند یک منبع درآمد برای استودیو و مدیران حفظ نولان — یک مؤمن ثابت قدم در تئاتر تجربه ،

"اهداف ما در طول این فرایند شده است برای اطمینان از بالاترین شانس موفقیت برای فیلم های ما در حالی که همچنین در حال آماده شدن برای حمایت از تئاتر ما همکاران با محتوای جدید را به عنوان به زودی به عنوان آنها می توانند با خیال راحت بازگشایی" امریش آن در راین گفت: در این بیانیه است. "ما سپاسگزار برای حمایت از ما و دریافت شده از شرکت کنندگان و ثابت قدم باقی می ماند در تعهد ما به تئاتر تجربه در سراسر جهان است. متاسفانه همه گیر همچنان به تکثیر باعث ما به داد ما تاریخ انتشار."

سوال بزرگ در حال حاضر چه استودیوهای دیگر به خصوص دیزنی. شعار و مولان باید یک بازی از تئاتر تاریخ انتشار مرغ. در حال حاضر که شعار تاخیر به طور نامحدود خواهد دیزنی حرکت مولان بیشتر به این سال ؟ آنچه در مورد جدید جهش? جدید X-Men فیلم دارای یک پانل بزرگ برنامه ریزی شده برای Comic-Con@صفحه اصلی پیشرو برخی از مردم به گمان که آن را دریافت می تواند یک سورپرایز انتشار دیجیتال.

آنچه روشن است این است که به عنوان متحده در سراسر کشور سعی کنید به مبارزه با رشد COVID-19 مورد سینما و یا محدود از باز کردن و یا در حال مواجهه با نگرانی های عمده ای در مورد بازگشایی. پیدا کردن راه های جدید برای انتشار فیلم های پرفروش این سال چیزی است که همه studios نه فقط برادران وارنر در حال رفتن به مجبور به استفاده می شود برای آینده قابل پیش بینی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن