تسلا گزارش اضافه کردن USB-C بنادر و تلفن بی سیم شارژ به ما ساخته شده مدل 3 وسایل نقلیه

تسلا را آغاز کرده است اضافه کردن یک تلفن بی سیم شارژر و USB-C پورت به مدل 3 وسایل نقلیه ساخته شده در فرمونت کا

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

تسلا را آغاز کرده است اضافه کردن یک تلفن بی سیم شارژر و USB-C پورت به مدل 3 وسایل نقلیه ساخته شده در فرمونت کالیفرنیا. کارخانه Elektrek گزارش شده است. این امکانات در حال حاضر در دسترس در تسلا مدل Y و خودروساز شروع به اضافه کردن آنها را در ماه گذشته به آن چینی ساخته شده مدل 3 وسایل نقلیه.

مدل Y که تسلا شروع به ارائه به مشتریان ما در ماه مارس می آید استاندارد با چی تلفن بی سیم شارژر, اما تا به حال آن را تنها در دسترس بوده و برای مدل 3 وسایل نقلیه به عنوان یک aftermarket افزودنی با توجه به Elektrek .

تسلا کاهش قیمت آن در مدل 3 مدل S و مدل X در آمریکای شمالی در ماه گذشته و همچنین قیمت مدل S و مدل X خودروهای فروخته شده در چین. آن چینی-تولید مدل 3 ماشین نمی بینم کاهش قیمت. کاهش قیمت بودند این گزارش تلاش برای کمک به افزایش فروش. بسیاری از خودروسازان شاهد کاهش تقاضا برای خودرو در سه ماهه اول به مردم شده اند و خانه نشین به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

تسلا فرمونت کارخانه شده است این سایت از برخی جنجال در هفته های اخیر بعد از بسته شدن, مارس 23rd, به عنوان بخشی از خاموش شدن نظم در آالمدا کانتی شرکت شروع به ساخت اتومبیل دوباره حدود یک ماه پیش حتی در حالی که آن را مبارزه با مقامات محلی در مورد این که آیا آن می تواند به از سرگیری عملیات. مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk تهدید به حرکت عملیات از کالیفرنیا و ثبت دادخواست در طول اقامت در خانه سفارش دهید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن