نیروی هوایی مرموز X-37B آژانس در حال راه اندازی به فضا دوباره این آخر هفته

به روز رسانی آوریل 16th, 10:26AM ET: آب و هوای بد مجبور آلا به عقب راندن به راه اندازی چهار شنبه, آوریل 17th,

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

به روز رسانی آوریل 16th, 10:26AM ET: آب و هوای بد مجبور آلا به عقب راندن به راه اندازی چهار شنبه, آوریل 17th, با پرتاب برای برنامه ریزی 9:14AM ET. پوشش زنده خواهد شد در 10:03AM ET.

داستان اصلی: نیروی هوایی مرموز جاسوسی آژانس لقب X-37B رهبری به فضا در صبح روز شنبه برای ششمین ماموریت در مدار زمین. به طور معمول با این فضاپیما دقیق آن هدف این است که یک راز هر چند نیروی هوایی می گوید این خودرو خواهد بود حمل تعدادی از آزمایشات در این سفر و تست کردن سیستم های جدید در فضای قبل از بازگشت آنها به زمین است.

این راه اندازی می آید یک کمی بیش از شش ماه پس از X-37B به خانه بازگشت و از آن شکستن رکورد پنجم ماموریت به مدار. این آژانس که به نظر می رسد کمی مانند یک مینیاتور, شاتل فضایی فرود آمد ناسا در مرکز فضایی کندی در فلوریدا در ماه اکتبر 27th, پس از گذراندن مجموع 780 روز یا بیشتر از دو سال در فضا است. که در پرواز مشخص شده X-37B طولانی ترین ماموریت هنوز در فضا و خودرو در حال حاضر به سر برد و در مجموع هفت سال و 10 ماه در مدار. این آینده پرواز می تواند اضافه کردن چند سال بیشتر به فضاپیما کل زمان پرواز.

نیروی هوایی ادعا می کند که این آزمایش ها و تکنولوژی های X-37B حمل "را قادر می سازد ما را به بیشتر کارآمد و موثر توسعه فضا قابلیت های لازم برای حفظ برتری در فضا دامنه." این ماموریت را حتی آزمایش های بیشتر از حد معمول به لطف علاوه بر این از یک سرویس جدید ماژول — یک ساختار استوانه ای متصل به انتهای آژانس خواهد شد که بسته بندی شده با تکنولوژی به آزمایش می شود در مدار. "این خواهد بود که برای اولین بار X-37B ماموریت به استفاده از یک سرویس ماژول به میزبان آزمایش" شیدا والدن مدیر و برنامه اجرایی برای نیروی هوایی سریع قابلیت کار در بیانیه ای گفت. "اختلاط خدمات ماژول در این ماموریت ما را قادر به ادامه به گسترش قابلیت های فضاپیما و میزبان بیشتر آزمایش از هر یک از ماموریت های قبلی."

در حالی که بسیاری از آزمایش ها در این پرواز نگهداری می شوند و تحت کاری ادامه داده اند و تعداد کمی از فن آوری بالا رفتن در این ماموریت شده اند ساخته شده است. برچسب زدن همراه با X-37B است یک ماهواره کوچک به نام FalconSat-8 توسعه یافته توسط ما و آکادمی نیروی هوایی که حامل پنج تجربی بر روی کامپیوتر کاربر. این آژانس را ظاهرا استقرار FalconSat-8 زمانی که آن می رسد مدار. ناسا همچنین ارسال دو آزمایش در این پرواز به مطالعه و بررسی چگونگی فضا تابش تنزل برخی از مواد و همچنین دانه های مورد نیاز برای مواد غذایی است. و ما نیروی دریایی آزمایشگاه تحقیقاتی شامل یک آزمایش است که "تبدیل انرژی خورشیدی به فرکانس رادیویی مایکروویو انرژی" است که پس از آن می تواند فرستاده شده به زمین برای استفاده است.

X-37B است که هنوز هم به عنوان یک دارایی از نیروی هوایی ایالات متحده, اما به تازگی ضرب فضای نیروی خواهد بود نظارت بر ماموریت از راه اندازی به فرود. X-37B را سوار به فضا است که در ایران راه اندازی اتحاد Atlas V موشک است که راه اندازی این فضاپیما در چهار قبلی خود پنج پرواز. این فضاپیما آخرین سوار شد و در SpaceX را Falcon 9 rocket که در آن راه اندازی X-37B پنجم آن ماموریت در سپتامبر 7, 2017.

به عنوان این راه اندازی در حال وقوع است در طول همه گیر هر دو نیروی هوایی و ایالات داد راه اندازی هستند از جمله ادای احترام به کسانی که تحت تاثیر COVID-19 در این پرواز. نوشته شده پیام اضافه شده است به سمت Atlas V موشک خواندن: "در حافظه COVID-19 قربانیان و ادای احترام به همه اولین پاسخ دهندگان و کارگران خط مقدم."

ULA است هدف پرتاب در 9:14AM همکاران در روز یکشنبه. این شرکت در ابتدا امیدوار به راه اندازی در شنبه و بدی آب و هوا مجبور به راه اندازی تاخیر. ULA را ارائه پوشش زنده از راه اندازی بنابراین اگر شما تا اوایل روز یکشنبه شما می توانید لحن در زندگی می کنند برای دیدن مرموز این خودرو پرواز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن