این Genki پنهان بارانداز هوشمندانه است قابل حمل سوئیچ حوض, اما آن را گران

این Genki پنهان بارانداز نیست نگاه مانند یک حوض. به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک دیوار آجری که تکرار قابلیت های

توسط PARINEWS در 11 مرداد 1399

این Genki پنهان بارانداز نیست نگاه مانند یک حوض. به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک دیوار آجری که تکرار قابلیت های نینتندو بسیار بزرگتر سوئیچ حوض, اما آن را به اندازه کافی کوچک به چوب به جیب. این یک سوئیچ و لوازم جانبی به اگر شما زیاد مسافرت و می خواهید برای اتصال کنسول خود را به یک تلویزیون هر جا که شما بروید.

که بخشی از آنچه که باعث می شود آن را بزرگ. دلیل دیگر این است که بر خلاف کشت شخص ثالث حوض جایگزین فروخته شده در آمازون پنهان بارانداز ساخته شده بود به استفاده از همان قدرت spec که نینتندو حوض استفاده می کند. بنابراین شما نمی خواهد خطر آسیب رساندن به خود را تغییر دهید بیش از این در دراز مدت — و یا حتی بدتر bricking آن است. این یکی را می کشد مقدار مناسب از قدرت از خروجی با قابلیت جمع شدن شاخک های. آن را حتی می آید با سه بین المللی آداپتور است که یک جایزه خوب به زمانی که شما این شانس را به سفر دوباره.

Genki Covert Dock

کیفیت ساخت نیز بسیار عالی با مات-بافت شفاف پلاستیکی سیاه و سفید, پوشاندن این گن مبتنی بر قسمتهای داخلی شبیه به آنچه بر روی نینتندو تغییر نرم افزار کنترل. آن را حتی کمی کوچکتر از 65W Aukey Omnia USB-C شارژر من در خانه است. با توجه به اینکه این اسکله جایگزینی بسیار بیشتر قادر از متوسط آجر قدرت آن را چشمگیر feat.

این قدرت پردازش را $74.99 قیمت است که فقط کمی کمتر از $89.99 که نینتندو اتهام در آمریکا برای خود مستقل حوض. دومی همچنین شامل یک کابل HDMI و یک آداپتور برق. هیچ کابل HDMI همراه با پنهان بارانداز که دشوار است به درک با توجه به قیمت. اما آنچه باعث می شود هزینه بیشتر خوشایند است که می تواند به عنوان یک لپ تاپ حوض چیزی است که استاندارد حوض نمی تواند انجام دهد.

در واقع این امکان وجود دارد که این حوض ممکن است از بین بردن نیاز به چندین شارژر در یک سفر. این یک 30W USB-C PD پورت است که شما می توانید به نگه داشتن گوشی یا لپ تاپ به اتهام زمانی که شما با استفاده از آن به قدرت سوئیچ. داشتن فقط یک USB-C پورت نمی بزرگ اگر شما چندین دستگاه را به اتهام در یک بار — و یا یک لپ تاپ است که نیازمند قدرت بیشتری نسبت به 30W USB-C پورت ارائه می کنند. خیلی موارد وجود دارد که در آن ممکن است از بین بردن نیاز به آوردن یکی دیگر از آداپتور.

علاوه بر شارژ دستگاه های USB-C پورت می توان در رابطه با ورودی HDMI به آینه و یا گسترش صفحه نمایش دستگاه خود را به یک تلویزیون است. شایان ذکر است که آن را هل می دهد از حداکثر 1080p 60Hz سیگنال بدون در نظر گرفتن وفاداری خود را محتوا است.

پنهان بارانداز همچنین ویژگی های یک USB یک پورت است که می تواند شارژ دستگاه. متناوبا این پورت می توان برای اتصال لوازم جانبی به خود سوئیچ مانند بازی های سیمی هدست یک گیرنده سازگار بی سیم, هدست, و یا اگر شما یک لپ تاپ متصل به یک درایو فلش یا USB به Ethernet adapter. این می تواند بزرگ به بنادر اما اگر آمد آن را به نگه داشتن اندازه های کوچک و یا بیشتر پورت من سابق بر دومی است.

Genki Covert Dock

با استفاده از پنهان بارانداز نیست, ظریف به عنوان یک تجربه به عنوان استاندارد حوض. به جای کشویی سوئیچ به محل شما فقط پلاگین شامل USB-C کابل (که یکی از L-شکل جانبی برای بهتر مدیریت کابل) به کنسول. به عنوان یک نتیجه, اگر مرکز سرگرمی شما تنظیمات کنسول در این است که شما ممکن است مجبور به قرار دادن سوئیچ در طبقه و یا در برخی دیگر از موقعیت مخاطره آمیز پس هیچ گهواره اینجا. داشتن استرس در مورد اینکه آیا کسی و یا یک حیوان خانگی ممکن است کشیدن سوئیچ خاموش قفسه یک نگرانی در آپارتمان من زمانی که من با استفاده از این قابل حمل حوض. اگر یک چیز وجود دارد که خوب است در مورد نینتندو طراحی آن است که آن را نگه می دارد همه چیز را از مشاهده و ممکن است خطر است.

با وجود قیمت بالای آن را پنهان بارانداز یک کار ساده است و آن را به خوبی. این به من اجازه بازی سوئیچ با استفاده از تلویزیون من فقط به عنوان به خوبی به عنوان رسمی حوض می کند و زمانی که من آماده برای رفتن قابل حمل, کنسول شارژ برای سفر من. به علاوه آن را به عنوان یک لپ تاپ حوض در خرج کردن. اگر شما اغلب مسافرت و یا فقط می خواهید راحت در جیب پسند حوض به همراه زمانی که شما دور از خانه هستید این گزینه خوبی است.

عکاسی توسط کامرون فاکنر / آستانه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن