گوگل صفحه 3A و 3A XL هستند تا 160 دلار در چند خرده فروشان

گوگل میانی صفحه 3A و صفحه 3A XL مقرون به صرفه تر از همیشه امروز است. آمازون بهترین خرید و B&H عکس را با تخ

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

گوگل میانی صفحه 3A و صفحه 3A XL مقرون به صرفه تر از همیشه امروز است. آمازون بهترین خرید و B&H عکس را با تخفیف 3A با 64GB ذخیره سازی به $279 ($120 خاموش). بزرگتر صفحه 3A XL دیدن است حتی بزرگتر 160 دلار کاهش قیمت در این فروشگاه است که به ارمغان می آورد هزینه 64GB مدل پایین به $319. ما دیده ایم یک قیمت پایین تر در صفحه 3A در اطراف تعطیلات هر چند اگر شما مانند صفحه نمایش بزرگ وجود دارد هرگز یک معامله بهتر برای صفحه 3A XL.

هر دو صفحه 3A و صفحه 3A XL را پس از طراحی صفحه 3 تلفن, هر چند پس از آنها هزینه کمتر وجود دارد چند سازش از نظر ساخت مواد و مشخصات. گوشی بدن است که از پلاستیک ساخته شده و آن را به گل میمون 670 پردازنده. این تجربه است که عمدتا همان چیزی که شما می توانید با صرف صدها نفر بر روی یک دستگاه گل سرسبد. دوربین فوق العاده است و هر دو گوشی از ویژگی های یک صفحه نمایش OLED و یک جک هدفون. برخی از قدرت پردازش دیگر هستند که این کار با همه ما حامل و آن را به عمده آندروید به روز رسانی و ویژگی های جدید برای چند سال آینده.

B&H عکس به اشتراک گذاشته شده است که این معامله تا ژوئن 27th, هر چند آن را به عنوان روشن اگر دیگر خرده فروشان خواهد شد که این پیشنهاد رفتن را از طریق ماه آینده.

GameStop ارائه شده است یک معامله بزرگ که در آن اگر شما خرید دو بازی (جدید و یا استفاده می شود) شما می توانید یک سوم به صورت رایگان. به عنوان است که معمولا مورد, شما می توانید مقرون به صرفه ترین به صورت رایگان بنابراین شما می توانید صرفه جویی در پول بیشتر اگر شما دریافت می کنید سه $60 بازی. قابل توجه این اولین بار است که GameStop ارائه کرده است یک معامله مانند این برای بازی های جدید, بنابراین استفاده از آن اگر شما چند عنوان در لیست علاقه مندی های خود را.

مسلم وجود دارد برخی استثنائات مثل جدید (با استفاده از بازی های واجد شرایط هستند) نینتندو-منتشر سوئیچ ها از جمله Animal Crossing: New Horizons, سوپر ماریو, اودیسه, The Legend of Zelda: نفس های وحشیو ندای وظیفه: جنگ های مدرن. گفت: بسیاری از بازی های عالی هنوز واجد شرایط مثل Persona 5 سلطنتی Resident Evil 3, عذاب ابدی, Final Fantasy VII Remake, و بیشتر.

Wellbots ارائه منحصر به فرد, پس انداز برای خوانندگان آستانه در چند محصولات با تکنولوژی. همه خریدهای ساخته شده در Wellbots معاف از مالیات هستند اگر شما زندگی می کنند در خارج از ایالت نیویورک. این اولین بار است که در Eero سه-بسته مش Wi-Fi روتر. این بسته نرم افزاری معمولا هزینه $249 اما شما می توانید آن را برای $219 با ارائه کد THEVERGEWIFI مورد استفاده در پرداخت.

شما همچنین می توانید ذخیره کنید $30 در Anker را Soundcore آزادی 2 Pro واقعا گوشی بی سیم. این در حال حاضر در حال اجرا برای 149 دلار در آمازون اما Wellbots ارائه شده است آنها را به آستانه خوانندگان برای $119 با ارائه کد THEVERGEMUSIC. این مدل امکانات خوب کیفیت صدا است و می تواند شارژ از طریق USB-C و یا از طریق شارژ بی سیم Qi.

بهترین خرید روشن است در آن معامله بزرگ در هفتم-نسل اپل که در این رای شده است در دسترس برای بخشی بهتر از یک ماه. در صورتی که شما هنوز رتبهدهی نشده است گرفته شده غوطه این معامله است که در اپل آخرین پایه اپل مدل است که ویژگی های یک 10.2 اینچ صفحه نمایش و هوشمند اتصال است که ساخته شده برای صفحه کلید هوشمند و لوازم جانبی. 32GB تبلت به طور معمول هزینه $330 اما بهترین خرید آن در حال حاضر برای $250 — مطابق با بهترین قیمت ما دیده نشده است.

اگر شما می خواهید ذخیره سازی بیشتر این 128GB مدل تا به حال کامل $100 زدم قیمت آن است. به جای $429 آن را برای $329 در بهترین خرید.

ما باید مقدار زیادی بیشتر معاملات برای به اشتراک گذاشتن با شما فردا به عنوان روز یادبود فروش هستند شروع به انتخاب کنید تا. بنابراین سپس شما را می بینم.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن