دست-نقاشی زیبایی از بازی indie در, Dordogne

اگر آینده بازی indie در , Dordogne به نظر می رسد کمی مانند یک نقاشی آبرنگ که به دلیل خوب است. در

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

اگر آینده بازی indie در , Dordogne به نظر می رسد کمی مانند یک نقاشی آبرنگ که به دلیل خوب است. در این بازی بازیکنان کنترل یک جوان زن فرانسوی به نام میمی بازدید از خانه او به تازگی مرحوم مادر بزرگ. شخصیت ها و پس زمینه ها همه با دست رنگ آمیزی شده قبل از اینکه اسکن شده و برای اجرا به بازی. "ما می خواستیم چیزی بسیار تصویری بسیار غنی و بسیار رنگارنگ" توضیح می دهد که مدیر Cédric Babouche. "این ایده که قادر به احساس واقعی گرمای این منطقه است که بصری است که در حال حاضر narratively بسیار قوی و متمرکز بر خاطرات نوستالژیک."

Dordogne است که انتظار می رود برای راه اندازی در سال آینده در هر دو بخار و نینتندو سوئیچ و آن را به عنوان یک روایت و بازی ماجراجویی. به عنوان میمی بررسی مادربزرگش را از خانه و معنوی روستا او را روبرو می شوند, حروف, کشف خاطرات دوران کودکی و پر کردن احساساتی مجله. این هدف با توجه به Babouche بود برای ایجاد یک تجربه است که تقریبا هر کسی می تواند با اتصال.

"ما می خواستیم برای گفتن یک داستان ساده است که می تواند طنین انداز با مردم به عنوان بسیاری که ممکن است. یک داستان است که اجازه می دهد تا هر کس در جهان به متصل به موقعیت های متداول," او می گوید. "بسیاری از افراد تجربه کرده اند و شادی و ترس و هیجان از ملاقات با افراد جدید رفتن بر روی یک ماجراجویی با دوربین خود را و یا یک نوت بوک در جیب خود زندگی تجربه های جدید در حالی که داشتن سرگرم کننده است. فکر کردن در مورد این همه من به یاد دوران کودکی من در تمام آن لحظات را صرف با خانواده در خانه ما در طول تابستان در بسیاری (منطقه ای در نزدیکی Dordogne). ما زندگی بسیاری از خاطرات باور نکردنی است و در طول این زمان است که ما برای ساختن خودمان را به عنوان یک فرد و به ما در ایجاد خاطرات که ما به یاد داشته باشید از روی علاقه سال بعد."

بازی در حال توسعه توسط Babouche را استودیو indie در سازمان ملل متحد Je Ne عالی تفتیش Quoi در کنار فرانسه تولید استودیو Umanimation. Babouche — که همچنین نویسنده کتاب های کودکان و برنده جشنواره کن جایزه برای انیمیشن جهت باد — می گوید که این تیم در ابتدا در شروع با یک پروژه به نام آقای Tic Toc & بی پایان شهر, "عمدتا برای تفریح" با ایده ایجاد چیزی است که آنها می تواند بازی با بچه های خود را. اما همانطور که پروژه ballooned در محدوده آنها تصمیم به مقابله با چیزی کوچکتر برای انتشار اولین.

Babouche می گوید که این حرکت از اشکال دیگر از داستان سرایی به چیزی بیشتر تعاملی بود و نسبتا بدون درد است. "هر پروژه سزاوار رسانه ها که مناسب آن بهترین" او توضیح می دهد. "مسلم است که برای Dordogneو برای آقای Tic Toc (که ما به طور کامل قصد توسعه حق پس از آن) یک بازی ویدئویی به نظر می رسید مناسب ترین. این است که چرا حرکت به بازی احساس تنها به عنوان یک نویسنده."

وقتی که می آید به الهام Babouche به نقل از تعدادی از تأثیرات خارج از بازی ها از جمله مدیران مانند هایائو میازاکی و Terrence Malick, عکاس, Joel Meyerowitz, و نقاشان فلیکس Vallotton و ادوارد هاپر. "هر یک از این هنرمندان دارای یک ظرفیت عظیم برای ارائه شعر از طریق نور فریم و روایت" او توضیح می دهد. "در یک عکس, ما قادر به احساس می کنید که معنی آنها. این چیزی است که من می خواهم برای رسیدن به Dordogne: یک بازی است که می تواند به شناسایی در نگاه اول است."

البته تعامل ذاتی در بازی اضافه می کند چین و چروک جدید وقتی که می آید به ایجاد آن لحظات. در Dordogne را هدف این است که برای بازیکنان به کشف یک داستان خود را از طریق پازل های تعاملی و عکس های شرح داری. اما آن را نیز یک باز بازی که در آن بازیکن می تواند در هر نقطه و یا انجام هر چیزی.

"ما باید برای پیدا کردن بهترین فریم بهترین نور بهترین روایت نیت به ما بگویید داستان می گوید:" Babouche. "هنری این رویکرد مهمی است که محدودیت بلکه یک قدرت به دلیل آن نیاز به ما برای پیدا کردن بهترین گزینه ها برای ما بگویید داستان در حالی که اجازه می دهد بازیکن را به لذت بردن از بازی آن. در راه, Dordogne است و بیشتر شبیه یک فیلم است که ما می توانیم یک تجربه تعاملی."

هنوز هم وجود دارد برخی از زمان قبل از بازی در نهایت راه اندازی شد. Dordogne است که انتظار می رود برای راه اندازی در سال آینده, اما آن را نمی کند در عین حال یک شرکت تاریخ انتشار. هنگامی که آن را در نهایت می آیند هر چند Babouche نسبتا گسترده مخاطبان در نظر داشته باشید: فقط در مورد هر کسی. "این قطعا همه مخاطبان بین نسلی بازی. یک بازی است که ما امید را از والدین می خواهند فرزندان خود را در دامان خود برای به اشتراک گذاشتن این لحظه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن