تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم ناراحت کننده است و طاقت فرسا اما این چیزی است که باعث می شود آن را

تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم نیست سرگرم کننده است. بیش از بازی 20 ساعت زمان اجرا من اغلب خ

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم نیست سرگرم کننده است. بیش از بازی 20 ساعت زمان اجرا من اغلب خودم را که مایل به ترک آنجا که خشونت غیر قابل تحمل شد. من نمی خواهم به باش که lunging سگ با یک چکش و یا برش در آن دفاع زن با یک چاقو. من قطعا نمی خواهید به تماشای یک مذهبی متعصب سر منفجر شدن به وحشتناک ابر دلیل من نیز قرار داده شده انفجار تفنگ ساچمهای. وجود صحنه خیلی ناراحت کننده است که آنها نه تنها من را ناراحت کننده; آنها ساخته شده من سوال چرا من با این بازی در تمام.

در عین حال من خوشحالم که من تحت فشار قرار دادند از طریق — چون کسانی که تاریک, اخلال در لحظات آنچه را تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم خیلی قدرتمند است. این فقط یک بازی در مورد خشونت. این یکی که چنگ زدن با تاثیر که خشونت را نشان می دهد و بازیکنان عواقب.

The Last of Us Part II عاقبت به تحسین بازی PS3 که تبدیل شده توسعه دهنده سگ شیطان — آن شناخته شده است در درجه اول برای کرایه سبکتر مانند Uncharted series — به یک استودیو قادر به مقابله جدی تر و رزونانس داستان. در سطح دو بازی مشابه هستند. اصلی ستاره دار جوئل خالی از سکنه که چفت و بست به 14 سال Ellie به عنوان یک دختر رقم در تلاش است که آنها را می بیند گذشتن از یک آخرالزمانی امریکا در جستجوی ایمنی. آن را به پایان می رسد با او ساخت و ویرانگر انتخاب برای محافظت از کسی که او را مورد مراقبت.

عاقبت محور در Ellie در حال حاضر 19 و حل و فصل در یک نسبتا امن جامعه در وایومینگ. او کار کند و دوستان و عشق و علاقه است. مبارزات او با جوئل را overprotective طبیعت است. گذشته از این به طور منظم گشت به روشن کردن هیولا آلوده و آن را تقریبا شاعرانه. اما چند ساعت به بازی — به دلایل من خراب نکند — او مجموعه های خارج برای سیاتل با انتقام در ذهن او.

نیمه اول از بخش دوم احساس دقیقا آنچه در آن است: به روز رسانی نسخه اصلی بازی. آن را هنوز هم یک بازی سوم شخص اکشن / ماجراجویی بازی که در آن همه چیز در اطراف شما خطرناک است. سیاتل بسیاری از ساختمان پر شده با نگران کننده زامبی موجودات مانند: آنهایی که نابینا هستند و حرکت با صدا شما را مجبور به آرام و آهسته دیگران که جیغ در horrifyingly راه انسان و در هیچ چیز متوقف خواهد برای شما بکشند. این شهر در حالت جنگ. دو جناح — یک شبه نظامی سازمان شناخته شده به عنوان WLF و یک گروه مذهبی به نام Seraphins — مبارزه با به طور مداوم بیش متضاد ایدئولوژی و منابع محدود است. Ellie تلاش خود قرار می دهد به طور مستقیم در وسط این آشفتگی.

بازی The Last of Us قسمت دوم یادآور بازی Uncharted 4: A thief's End. هر دو بازی در اصل قوی تر و جلا نسخه از پیشینیان خود و TLOU2 قرض آزادانه از ناتان دریک نهایی ماجرا از باز اما سطوح خطی به ترکیبی از gunplay و خفا. حتی راه شما انتخاب کنید تا اشیاء و آنها را به نوبه خود بیش در دست شما یکسان است. تفاوت در این است که تن. در حالی که از لحاظ ساختاری و مکانیکی مشابه این دو بازی متفاوت در نظر آنها چگونه شما را احساس می کنید. بازی Uncharted 4 است, رو به آفتاب, نشاط ماجراجویی با گاه به گاه عاطفی دستیابی به موفقیت. TLOU2 آن است antithesis: تاریک و ظالمانه تنها با نادر همه بیش از حد-لحظات کوتاه از امید.

چقدر از وقت خود را صرف تعقیب در اطراف مناطق پر از دشمنان و این برخورد کاملا متفاوت کمی بسته به نوع که شما در مقابل هستید. مبارزه با زامبی ها استرس زا است — طراحی صدا باعث می شود هیولا به خصوص ترسناک — اما کشتن موجودات غیر انسانی هرگز ساخته شده من احساس گناه می کنم. مردم یک داستان متفاوت است. شاید به این خاطر که من بازی TLOU2 به عنوان پنهانی که ممکن است, اما من هرگز نمی شد راحت با راه Ellie خواهد گرفتن قربانیان از پشت به آنها بگویید که آرام شود و سپس با چاقو آنها را در گلو. این احساس نزدیک و شخصی در راه دوست نداشتم با وجود دیدن آن رخ می دهد ده ها تن احتمالا صدها بار در طول دوره از بازی. انگار سنگینی به مبارزه با. همه چیز اتفاق می افتد به آرامی و به عمد و به شما یک فرصت برای در نظر گرفتن آنچه که شما در واقع انجام می دهند. شما می توانید بدون کشتن برخی از مردم, اما بدون توجه به آنچه, Ellie را قتل بسیاری از مردم در طول زمان خود را با این بازی. حتی بدتر شد از سگ های آموزش دیده. بازی من مجبور به حالات که در آن من تا به حال هیچ چاره ای اما برای کشتن یک چوپان آلمانی وحشی با استفاده از سلاح های مشخصی مانند خفاش ها و pickaxes. آن را هنوز هم باعث می شود من مضطرب فکر کردن در مورد آن است.

خشونت در بازی چیزی جدید. وجود دارد مقدار زیادی از عناوین که سعی کنید به استفاده از خشونت به عنوان یک راه را به بازیکنان احساس می کنم چیزی در یک بازی آیا آن را تدریس خصوصی در خانه میامی و یا ندای وظیفه. بسیاری از آنچه من توصیف می توان گفت اصلی The Last of Us. چه چیزی باعث عاقبت مختلف است که آن را می سازد شما سوال خود را اعمال. شما لازم نیست فقط کشتن مردم; شما در دیدن عواقب.

تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم مدیریت این کار را در چند راه. برای یک, شما می توانید تحت اللفظی تلفات تجربه در Ellie بدن; در پایان او را به یک ظرف غذا از خون و زخم و دیگر بیماری های مختلف. او با گریه به دور از کنجکاو نوجوان او در اولین بازی. اما قوی ترین بخش داستان این است که چگونه آن را نشان می دهد هر دو طرف جنگ است. برای اولین بار نیمی از بازی را ببینید Ellie در همان نور به عنوان دیگر فیلم بازی قهرمان. مطمئن شوید که او را کشته و یک مقدار ژرف از مردم اما درد او قابل درک است. او را عصبانی و ترسیده و انجام تقریبا هر چیزی را که احساس از بین برود. او معتقد است که کشتن یک فرد خاص را به سهولت او عذاب وجدان. از دیدگاه هر کس دیگری اگر او را ترور: یک شبح مانند قاتل به نحوی ساخت راه خود را به شدت غنی شده مکان ها و ترک یک دنباله از اجساد در پی او. مردم او را تعقیب نمی هیولا; بار وجود دارد که من متنفر بودم برخی از آنها را که تغییر کرده است. همه چیز ابری. این سخت است برای گفتن بیش از حد و بدون تعمق به جدی اسپویلر خاک, اما در پایان, Ellie نیست قهرمان او فکر می کند او است. او را به همان شخص او شروع می شود به عنوان.

این روند نیست و بدون مسائل. وجود برخی ناهماهنگی بین آنچه اتفاق می افتد در این بازی چه اتفاقی می افتد و در cutscene ها مثلا. بار وجود دارد که Ellie را به کشتن ده نفر با واکنش کمی طول یک عمل دنباله تنها به طور کامل از دست او آرامش بعد از یک قتل در یک اسکریپت cutscene. آن را نامطلوب. بازی تلاش می کند تا حول و حوش بسیار مجبور به راه دادن به تقریبا هر NPC نام; اگر شما کشتن کسی شما را بشنود دوستان خود خواستار آنها را به عنوان به زودی به عنوان آنها متوجه آنها از دست رفته. شنوایی کسی تماس "شانون!" برای 20 بار کشیده من از تجربه به دلیل آن را احساس نمی کند ، در آن بود به من گفته شد در مورد مراقبت از این افراد (که توسط راه در تلاش بودند برای کشتن من).

وجود دارد دیگر لحظات بی دست و پا زمانی که TLOU2 تلاش خود را پوشش تصویری بازی بودن. به عنوان زیبا به عنوان سطح آنها نیز بسیار به وضوح طراحی شده با یک هدف خاص در ذهن; بخش platforming بسیاری از جهش ها و همه چیز برای صعود در حالی که مبارزه با مناطق پر از پوشش و علف های بلند پنهان کردن Ellie حرکات. شما می دانید چه آینده توسط طرح از جهان است. شاید آشکار ترین مثال از این درگیری بین بازی تمایل به تجربه شما در آن جهان و آن ذاتی بازی-y طبیعت است passcodes یک بازی ویدیویی اصلی. به منظور باز کردن گاو صندوق و یا برخی از درهای قفل شده که شما انجام بسیاری Ellie نیاز به پیدا کردن کد مربوطه که تقریبا همیشه ناخوانا را در نزدیکی یک تکه کاغذ. این اتفاق می افتد به طوری که اغلب از آن می شود خنده دار; در یک نقطه او حتی می یابد کد ناخوانا در خون بر روی زمین است. این جنبه نیست ذاتا بد نیستند منحصر به فرد به TLOU2اما آنها ایستادگی کردن در یک بازی غیر این صورت بسیار متمرکز بر غوطه وری.

زمانی که TLOU2 موفق است که اغلب آن را باور نکردنی است. لحظه-به-لحظه عمل منقبض و دردناک. حتی اگر آن را به من مضطرب من نگه داشته هل دادن به جلو به دیدن آنچه که اتفاق می افتد و بعد امیدوار به پیدا کردن یکی از آن لحظات کمیاب از صلح است. یکی از بهترین قسمت های بازی است رئیس مبارزه می کند. وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از محوری درگیری در سراسر داستان اما آنها بازی نمی کردن راه یک نمونه تصویری بازی نبرد رئیس کند. آن را در مورد شما رو به بزرگترین ، baddest دشمن وجود دارد. (وجود دارد برخی از کسانی که در, اما به یاد ماندنی ترین درگیری متفاوت است.) اغلب شما در حال متجاوز قوی تر یکی از اعمال خود را در کسی ضعیف تر و یا در یک وضعیت ناامید. آن را تبدیل جداول در راه است که باعث می شود مبارزه با یک کلید سرایی ابزار.

است که می گویند TLOU2 است که همه دل تنگی. وجود دارد لحظات نور در میان تاریکی. بسیاری از این در قالب فلش بک هنگامی که شما ببینید Ellie و Joel در شادتر (هر چند هنوز هم پس از آخرالزمانی) بار مانند کاوش در یک موزه و یا یادگیری چگونه به بازی گیتار. داستان ماهرانه با استفاده از این لحظات و خاص اشیاء به شما یادآوری از زمان بهتر است. شما ببینید آیتم های پاپ مانند یک پر زرافه یا کلکسیونی, سکه که مربوط به یک خاص حافظه است. حتی در میان مخروبه های دنیا, این لحظه هنوز به من لبخند.

Ellie نیز خوشبختانه نه تنها در سفر خود را. او عشق و علاقه و دینا است کاریزماتیک و صادقانه به همتای Ellie بیشتر لجباز شخصیت. تماشای روابط خود را تعمیق یکی از چند دلگرم بخش از داستان است. آن هم فقط به خوبی او را همراه برای سوار شدن. TLOU2's دنیای بسیار تاریک و ظالمانه است که من احساس راحت تر داشتن کسی که حتی یک مجازی همراه با من است. من کاملا احساس زمانی که دینا وجود ندارد. همان می رود برای جسی یکی دیگر از اعضای وایومینگ کمون که برچسب همراه برای تمدید قسمت از داستان است. AI-کنترل اصحاب نیست به خصوص مفید در مبارزه با, اما حضور آنها اطمینان بخش است با این وجود.

اما این نه یک داستان که در آن Ellie به سادگی خود انتقام و سپس سوار کردن به غروب آفتاب با دوست دختر خود را. تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم ندارد یک پایان خوش. دوباره, آن را سخت به می گویند بیش از حد و بدون وارد شدن به مستقیم اسپویلر خاک اما او تمرکز فکر انتقام و ناتوانی خود را به اجازه رفتن هزینه یک معامله بزرگ است. تمام کسانی که چیزهای وحشتناک او تا به حال به انجام این شماری از اجساد خونین چکش مرده سگ — تا به حال یک قیمت. و این واقعیت است که شما به طور مستقیم درگیر در آن لحظات باعث می شود آن را بیشتر از همه دلخراش.

در پایان از فیلمهای بازی مثل این ذهن من معمولا جهش به آنچه در آینده خواهد آمد یا پازل بیش از برخی از رمز و راز در داستان است. با آخرین از ما,قسمت دوم, من خوشحالم که آن را بیش از. درست مثل Ellie من خسته بود.

تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم , راه اندازی بر روی PS4 در ژوئن 19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن