SWR Mysuru به منزله کسب و کار و توسعه واحد برای افزایش ترافیک حمل و نقل

میسور/Mysuru: به یک فشار به حمل و نقل و ترافیک فعال سهولت انجام کسب و کار در جنوب غربی راه آهن (SWR), Mysuru ب

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

میسور/Mysuru: به یک فشار به حمل و نقل و ترافیک فعال سهولت انجام کسب و کار در جنوب غربی راه آهن (SWR), Mysuru بخش راه اندازی یک کسب و کار و توسعه واحد (BDU).

این مجموعه در 2.7.2020 پس از آن به بخشنامه از وزارت راه آهن (راه آهن هیئت مدیره). تمرکز این چند رشته واحد خواهد بود به حمل و نقل انجام شده توسط راه آهن هند.

ارشد بخشی مدیر عملیات V. Satish را سر واحد است که افسران تجاری مکانیکی و حساب های ادارات به عنوان اعضای آن است. این کمیته به عنوان یک نقطه گره برای تعامل با مشتریان موجود و رسیدن به مشتریان جدید برای دستیابی به این هدف اعلام شده است.

در جنوب غربی راه آهن و ستاد Hubballi ارشد حمل و نقل, حمل و نقل, مدیر خواهد بود مسئول.

در این زمینه یک نشست مجازی با حمل و نقل مشتریان برگزار شد با Mysuru بخش در جولای 8. عمده حمل و نقل مشتریان از بخش یعنی JSW, Tornagallu (آهن و فولاد بخش) R. Praveen چاندرا شرکت ، & ودانتا با مسئولیت محدود (سنگ آهن بخش) هایدلبرگ سیمان (سیمان بخش) و گجرات Ambuja صادرات با مسئولیت محدود. (بخش کشاورزی) در زمان شرکت در جلسه. این Convenor از BDU توضیح داد که این جنبش از موارد از هسته بخش زغال سنگ و سیمان و کود — و همچنین به عنوان مواد غذایی سبوس دار شده اند رانندگان کلیدی برای رشد شاهد در ماه ژوئن و ابراز اطمینان کرد که مرحله گرفتن مجموعه به صورت عادی الگوی بارگذاری.

سال گذشته Mysuru بخش تا به حال پیشی گرفتن از هدف و به دست زمان همه بالا بارگذاری. با این پس زمینه انتظار از بخش بسیار بالا است. بخش است و تمام تلاش را به خوبی کاهش در سه ماهه اول توسط ردیابی سریع تورفتگی و تسریع دادن با چنگک جمع کردن برای بارگذاری. در این بخش نیز اقدامات برای بهبود امکانات در محصولات میریزد. بازداشت شده و تحت کنترل و کالا با چنگک جمع کردن در حال اجرا در حداکثر مجاز سرعت.

در گذشته یک ماه سرعت متوسط رسیده است 45 Kmph برابر 25 Kmph زودتر. هدف این است که برای اجرای تمام کالاهای قطار در یک سرعت متوسط بیشتر از 50 Kmph با ایمنی روش اول'. راه آهن در حال ایجاد محیط را قادر می سازد برای ایجاد یک تغییر ترافیک حمل و نقل از جاده به بخش راه آهن بخش.

سنگ آهن مشتریان اعلام کرد که تقاضا ضعیف می تواند تاثیر خود را بارگذاری vis-a-vis آخرین سال مالی. آنها با اشاره به در دسترس بودن درجه بالاتر مواد در Odisha & Jharkhand و نزدیکی به Vizag به عنوان یک جایگزین ایده آل در مقایسه با Sasalu در Mysuru بخش; ارائه مناسب واگن بارگیری تسهیلات در لوی از demurrage اتهامات شرایط بهتر در بارگذاری امتیاز رقابتی, نرخ, عرضه اصلاح شده جدید محصولات واگن و غیره. برخی از مسائل که نیاز به خطاب.راه آهن باید گفت که هر تلاش ساخته شده باشد برای حذف حتی جزئی مواد محرک و ایجاد یک محیط بسیار مساعد در بارگیری و تمام نقاط. مشتریان خواسته شده است برای قرار دادن به جلو خود را واقعی نارضایتی برای redressal. راه آهن مدیره نیز راه اندازی کمیته ای برای حل و فصل تمام مسائل مربوط به سیاست های مطرح شده توسط بخش در حداکثر یک هفته زمان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن