T-Mobile توضیح می دهد که چرا آن شبکه به پایین رفت و سخت در دوشنبه

اگر شما شده است تعجب آنچه که می تواند دست کشیدن از یکی از ایالات متحده سه سلولی حامل توانایی تحویل, تماس, و پی

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

اگر شما شده است تعجب آنچه که می تواند دست کشیدن از یکی از ایالات متحده سه سلولی حامل توانایی تحویل, تماس, و پیام های متنی — و آن را نگه دارید که راه را برای بیشتر از یک روز کامل — T-Mobile در حال حاضر یک پاسخ جزئی که مربوط به گسترده آن در سراسر کشور قطع دوشنبه.

نسخه کوتاه اگر ما در حال خواندن این صحیح: یک فیبر نوری از مدار شکست خورده و خود را پشتیبان مدار نیز موفق که باعث یک واکنش زنجیره ای است که تیره و تار این شبکه به این نکته که بسیاری از تماس ها و متون نمی تواند آن را از طریق.

نسخه دیگر:

ژوئن 16th, 2020 6:23pm PST

به روز رسانی در T-Mobile Voice and Text عملکرد

هر روز ما می بینیم که نقش حیاتی فناوری نقش در نگه داشتن ما متصل می شوند و ما می دانیم که T-Mobile مشتریان تکیه بر شبکه ما برای اطمینان از آنها ارتباط با خانواده و عزیزان و ارائه دهندگان خدمات. این یک مسئولیت تیم من بسیار جدی و بالاترین اولویت ما است. دیروز ما را تامین نمی کردند ما خود را برای تعالی است.

بسیاری از مشتریان ما با تجربه صدا و متن موضوع روز گذشته به طور خاص با VoLTE (Voice over LTE) خواستار است. تیم من در زمان اقدام فوری — صدها نفر از مهندسان ما کار خستگی ناپذیر در کنار فروشندگان و همکاران در طول روز به حل و فصل موضوع شروع دقیقه ما از آن آگاه است. اتصالات داده به کار ادامه داد که آیا ما غیر VoLTE تماس برای بسیاری از مشتریان و خدمات مانند FaceTime, iMessage, گوگل, دیدار, گوگل, Duo, زوم, اسکایپ و دیگران اجازه مشتریان ما را به ماندن در تماس است. علاوه بر این بسیاری از مشتریان قادر به استفاده از مدار تغییر صدای اتصالات و مشتریان با حداکثر سرعت دویدن شبکه بی ریا بودند. VoLTE و متن در تمام مناطق به طور کامل بهبود نیافته و 10 p. m. PDT شب گذشته. من خوشحال می گویند که این شبکه به طور کامل عملیاتی... و ما در حال کار در روز و روز را به آن را نگه دارید که راه.

مهندسان ما کار می کرد از طریق شب به درک علت ریشه دیروز مسائل و آدرس آن و جلوگیری از اتفاق می افتد دوباره. ماشه رویداد شناخته شده است به یک اجاره فیبر مدار شکست از یک شخص ثالث ارائه دهنده خدمات در جنوب شرقی. این چیزی است که اتفاق می افتد در هر شبکه تلفن همراه, بنابراین ما کار کرده ایم با ما فروشندگان برای ایجاد افزونگی و حالت ارتجاعی به مطمئن شوید که این نوع از مدار شکست نمی گذارد مشتریان. این افزونگی ما شکست خورده و منجر به بیش از حد وضعیت است که در آن ترکیب با عوامل دیگر است. این بیش از حد منجر به ترافیک IP طوفان که از جنوب شرقی به ایجاد ظرفیت قابل توجهی از مسائل در سراسر IMS (IP گرافیک چند رسانه ای) هسته شبکه است که پشتیبانی از VoLTE تماس.

ما کار کرده اند با ما IMS (IP گرافیک چند رسانه ای) و IP فروشندگان برای اضافه کردن دائمی تدابیر اضافی برای جلوگیری از این اتفاق دوباره و ما همچنان به کار در تعیین علت اولیه بیش از حد شکست.

بنابراین من می خواهم شخصا عذر خواهی برای هر زحمتی که ما در ایجاد شده در دیروز و با تشکر از شما برای صبر خود را به عنوان ما را از طریق وضعیت نسبت به قطعنامه.

نویل ری

T-Mobile جمهور تکنولوژی

روشن نیست که شخص ثالث ارائه دهنده خدمات فیبر مدار شکست خورده است. وجود دارد گزارش روز دوشنبه که سطح 3 یکی از عمده جهان اینترنت ستون فقرات ارائه دهندگان بود تجربه یک قطع اما یک سخنگوی گفته TechCrunch متفاوت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن