مایکروسافت اعلام جدید ویندوز 10 منوی استارت طراحی و به روز شده در Alt-Tab

مایکروسافت با معرفی ویندوز جدید 10 منوی شروع طراحی است که د-تاکید بر کاشی زندگی می کنند. این غول نرم افزاری بر

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

مایکروسافت با معرفی ویندوز جدید 10 منوی شروع طراحی است که د-تاکید بر کاشی زندگی می کنند. این غول نرم افزاری برای اولین بار در اشاره به تجدید طراحی در اوایل این سال و این ورود برای ویندوز 10 تست را امروز. "ما در حال زایش تا منوی شروع با طراحی ساده است که حذف رنگ جامد backplates پشت آرم در لیست برنامه ها و اعمال یکنواخت بخشی از پس زمینه شفاف برای کاشی" توضیح می دهد که مایکروسافت در یک پست وبلاگ.

اساسا کاهش در رنگ blocky رابط کاشی در منوی شروع را ساده آن را کمی و آن را آسان تر برای اسکن برای برنامه های شما استفاده روزانه. این یک تغییر ظریف اما این قطعا باعث می شود شروع به منو نگاه کمی کمتر هرج و مرج و جلوگیری از بسیاری از کاشی های مشابه رنگ آبی.

در کنار به روز رسانی منوی شروع آخرین Windows 10 build شامل برخی از تغییرات بزرگ به Alt-Tab. "با شروع امروز ساخت همه زبانه های باز در Microsoft Edge خواهد شروع به ظاهر شدن در Alt-Tab نه فقط یک فعال در هر پنجره مرورگر" توضیح می دهد که مایکروسافت. این به نظر می رسد مانند یک تغییر که ممکن است کمی گیج کننده برای veteran کاربران ویندوز اما مایکروسافت است که خوشبختانه اجازه می دهد تا شما را به بازگشت به کلاسیک Alt-Tab را تجربه کنند.

مایکروسافت تجربه با Alt-Tab تغییرات در ویندوز 10 ایجاد شده در گذشته زمانی که شرکت در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن تب به هر برنامه. احتمال وجود خواهد داشت مقدار زیادی از بازخورد در اطراف هر Alt-Tab تغییرات در اینجا به خصوص اگر مایکروسافت قصد دارد به نوبه خود این به طور پیش فرض هنگامی که آن بزرگ بعدی ویندوز 10 به روز رسانی کشتی ها بعد از این سال.

مایکروسافت همچنین در ساخت برخی از تغییرات کوچک با این ویندوز جدید 10 ساخت. به طور پیش فرض نوار وظیفه ظاهر نیز خواهد بود در حال حاضر بیشتر شخصی با ایکس باکس نرم افزار دوخته برای کاربران Xbox Live و یا تلفن خود را دوخته برای کاربران آندروید. این محدود خواهد شد به حساب جدید ایجاد بر روی یک کامپیوتر و یا برای اولین بار ورود به سیستم به طوری موجود در taskbar طرح بندی بدون تغییر باقی خواهد ماند.

اطلاعیه در حال حاضر شامل یک X در گوشه بالا سمت راست به شما اجازه می دهد تا به سرعت آنها را اخراج و مایکروسافت نیز بهبود تنظیمات آن برنامه در ویندوز 10. لینک هایی که به طور معمول فشار شما نسبت به این سیستم بخشی از میراث کنترل پنل سیستم صفحه خواهد شد در حال حاضر شما به طور مستقیم به صفحه مورد در تنظیمات. این خواهد شد در حال حاضر خانه پیشرفته تر کنترل به طور معمول در بر داشت در این سیستم بخش از کنترل پنل و مایکروسافت امیدوار کننده است "وجود خواهد داشت بیشتر پیشرفت های آینده است که بیشتر تنظیمات را نزدیک تر به کنترل پنل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن