سیمز 4 بعدی گسترش اجازه می دهد تا شما زندگی می کنند سازگار با محیط زیست زندگی یا مخالف

بعدی گسترش برای سیمز 4 معرفی یک نام تجاری جدید محل به نام همیشه سبز بندر که در آن برای اولین بار بازیکنان اعما

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

بعدی گسترش برای سیمز 4 معرفی یک نام تجاری جدید محل به نام همیشه سبز بندر که در آن برای اولین بار بازیکنان اعمال خواهد شد که تاثیر مستقیم بر محیط زیست است. گسترش به نام محیط زیست, شیوه زندگی, خواهد, اجازه دهید بازیکنان در آغوش یک زندگی سبز از طریق باغبانی, انرژی های تجدید پذیر و ویژگی های جدید مانند upcycling کالا به چیزی جدید. آن را به یک بازی که در آن شما می توانید تمیز کردن محله به خورشیدی و یا کشاورزی حشرات پایدار مواد غذایی است. اما شما همچنین می توانید در جهت دیگر با یک محله پوشانده با دود و آلوده را در سطل زباله. با توجه به تولید جورج Pigula دلیل شما می توانید هر دو طرف ساده است: بازی بیشتر از یک داستان سرایی از ابزار آموزشی یکی.

"ما واقعا هیجان زده برای ایجاد یک جهان با بیش دوده در آن و بسیاری از بازیکنان نیز در مورد هیجان زده است که" او توضیح می دهد. "مقدار زیادی از قبلی ما در جهان شده اند ایده آل و زیبا که فوق العاده است. هستند بسیاری از داستان های که نیاز به یک محیط با کمی بیشتر سطل زباله باد را از طریق خیابان. جهان همیشه سبز بندر ارائه می شود که, و ما واقعا هیجان زده برای دیدن بازیکن خلاقیت وجود دارد. ما نمی فشار بازیکن به سفر کردن هر مسیر. آنها در حال رفتن به بازی بازی های متعدد و نمی خواهد همیشه همان داستان. ما مطمئن شوید که هر کدام داستان آنها می خواهم بگویم که آنها از آن لذت ببرید انجام آن. نگرانی ما همواره به داستان این بازیکنان را انتخاب کنید و به بگویید سرگرم کننده برای آنها است."

Pigula می گوید که دوستدار محیط زیست مفهوم است که یکی از سیمز تیم بوده و بازی با ماه. محیط زیست, شیوه زندگی شامل معمول سیمز ارتقاء مانند بیشتر مسیرهای شغلی (از جمله مدنی طراح و مستقل crafter) جدید جامعه گرا فضا و فعالیت هایی مانند پرورش زنبور عسل هوا قطره جمع آوری و حتی رشد عاری از ستم گوشت فوق العاده نگران کننده گوشت دیوار. شاید بزرگترین تغییر است و علاوه بر این از یک "محیط زیست رد پای" که آهنگ نه تنها یک فرد اقدامات بلکه راه محله به عنوان یک کل ساخته شده است و سیاست های مختلف ساکنان آن رای. بسته به اینکه ردپای خود را, شما می توانید تا پایان با یک تجربه بسیار متفاوت.

"سیمز خود را می تواند خنثی تاثیر و در ادامه به منبع آب و برق خود را از شبکه" Pigula توضیح می دهد. "آنها می تواند سبز با استفاده از جایگزین مانند انرژی خورشیدی و باد یا هوا قطره جمع. و یا آنها می توانند صنعتی با استفاده از سوخت مبتنی بر ابزار تولید است. ما همچنین شامل انواع اقدامات روزانه سیمز را که می تواند تغذیه به این سیستم. برای مثال باغبانی کمک می کند تا محیط زیست-رد پای سبز است. داشتن یک اتش هل را کمی بیشتر صنعتی است. راه اندازی یک موشک از حیاط خلوت خود را خوب است که منجر کمی بیشتر به صنعتی گیرند."

اصل ایده این است که مهم نیست که مسیر شما را در رفتن به چیزی جالب اتفاق می افتد. به عنوان مثال دیگر Pigula نقل از راه صورتحساب کار در توسعه. این زمان در اطراف خود سیمز' صورتحساب شکسته می شوند به سه دسته: مالیات و آب و برق. و بسته به اینکه چگونه شما بازی این می تواند ایجاد برخی از پویایی است. "شما می توانید صورتحساب خود را در ایجاد انگیزه برای سیمز خود را به بازی خارج از شبکه و تولید خود نرم افزار," او می گوید. "یا شاید شما از آن استفاده کنید به عنوان یک انگیزه خود را به درایو جهان به سمت صنعتی سازگار با محیط زیست رد پا که در آن شما می توانید خیلی بیشتر پول فروش برق خود را از سوزاندن سوخت ژنراتور."

همه این را گفت در حالی که وجود دارد سرگرم کننده را به حال نادیده گرفتن محیط زیست — و شاید حتی چند گیم پلی پاداش — این بدان معنی نیست که گسترش نمی خواهد هر گونه ارزش آموزشی. Pigula توصیف بازی مثل سیمز به عنوان فضاهای که در آن بازیکن می تواند به کشف و آزمایش با ایده های مختلف "بدون قضاوت." محیط زیست, شیوه زندگی ممکن است لزوما مدافع یک راه یا دیگری, اما آن را نشان می دهد تاثیر خاصی تصمیم گیری — حتی اگر آن را ندارد, بنابراین در یک به طور معمول احمقانه سیمز راه است.

"من احساس می کنم که تجربیات مانند محیط زیست, شیوه زندگی می تواند کمک به آموزش بازیکنان ما در مورد راه های مختلف شما می توانید دوستدار محیط زیست و پایدار برای جنبه های مختلف زندگی" Pigula توضیح می دهد. "و آن را یک موضوع مشترک برای سیمز که ما همیشه به بازیکنان یک انتخاب برای ایجاد داستان های خود را راه که می خواهید. آن را قطعا تا به آنها اگر برخی از کسانی که در بازی گزینه انتقال به دنیای واقعی اما توانمند با این وجود."

این شیوه زندگی سازگار با محیط زیست توسعه در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن 5th.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن