ناسا تاخیر در راه اندازی بعدی خود را قدرتمند space observatory, the James Webb با هفت ماه

ناسا بار دیگر تاخیر در راه اندازی آن جدید و قدرتمند space observatory, the James Webb Space Telescope, عمدتا ب

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

ناسا بار دیگر تاخیر در راه اندازی آن جدید و قدرتمند space observatory, the James Webb Space Telescope, عمدتا به دلیل اختلال ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر. اخیرا زنجان به پرواز در ماه مارس سال 2021 این تلسکوپ عظیم که در حال حاضر برنامه ریزی برای راه اندازی در اکتبر 31st, 2021.

دولت پاسخگویی یا گائو در حال حاضر پیش بینی این تاخیر. ناسا با تاریخ جدید پس از انجام یک بررسی گسترده برای دیدن اگر ماه مارس سال 2021 زمان بود که در واقع امکان پذیر است. آژانس صفات حدود سه ماه تاخیر به اجتماعی فاصله و اقدامات دیگر که تا به حال به در محل قرار داده برای امن نگه داشتن مردم از coronavirus. "خیلی از این تاثیر را می آید از مردم که در محل کار درست است؟" توماس Zurbuchen دستیار مدیر علوم ماموریت اداره در ناسا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت. "دست زدن به سخت افزار و یا از داشتن یک کاهش می یابد و تعداد زیادی از مردم در دسترس برای انجام تغییرات است."

اما coronavirus نیست تنها به سرزنش. دو ماه دیگر اضافه شد به برنامه با تشکر از چالش های فنی با تجربه اولیه پیمانکار نورث روپ گرومن به عنوان آن مسأله را حل تلسکوپ با هم و انجام تست. نورث روپ گرومن در حال حاضر در برخورد با مشکلات فنی متعدد در طول توسعه فضاپیما مانند واشر و پیچ شل در طول آزمون — و همچنین اتفاقی اشک در خودرو نازک sunshield که طراحی شده است برای محافظت از رصدخانه از شدت گرما از خورشید است. ناسا پس از آن اضافه شده اضافی دو ماه به عنوان برنامه حاشیه, در مورد ناشناخته دیگر مشکلات محصول در حال حاضر و راه اندازی.

The James Webb Space Telescope یا JWST شده است گرفتار با تاخیر و در طول کل تاریخ است. رصدخانه اول تصور در 1990s پیش بینی شده بود به هزینه بین $1 میلیارد دلار و 3.5 میلیارد دلار با راه اندازی تاریخ در جایی که بین سال های 2007 و 2011 به گزارش دفتر پاسخگویی دولت. همیشه از پس هزینه این پروژه ballooned است و تاریخ راه اندازی شده است بارها و بارها به تاخیر افتاد.

در سال 2011 کنگره replanned کل پروژه ایجاد یک کلاه از 8 میلیارد دلار در تلسکوپ توسعه با راه اندازی در سال 2018 است. اما در سال 2018 ناسا تاخیر در این پروژه دوباره بیان کرد که $8.8 میلیارد مورد نیاز برای توسعه و تمامیت این ماموریت را هزینه $9.66 میلیارد دلار از جمله هزینه های عملیاتی تلسکوپ در فضا است. که سال, ناسا مجموعه ای از مارس سال 2021 تاریخ راه اندازی.

ناسا انتظار ندارد به تجاوز است که بودجه هر بیشتر حتی با تاخیر. "بر اساس پیش بینی های فعلی این برنامه انتظار برای تکمیل کار باقی مانده در برنامه های جدید بدون نیاز به کمک های اضافی," گرگوری رابینسون مدیر برنامه برای James Webb گفت: در طول یک تماس را فشار دهید "که در آن ما با استفاده از برنامه های موجود در بودجه را به ماندن در این $8.8 میلیارد دلار هزینه توسعه cap."

ناسا می گوید که در حال حاضر در حال صحبت با Arianespace است که شرکت راه اندازی خواهد شد JWST در مورد تاخیر. این شرکت ادعا می کند که این موشک در نظر گرفته شده سوار آریان 5 آماده خواهد شد وسیله نقلیه را به فضای بعدی هالووین. ناسا نیز محکم ایستاده با October 31st تاریخ. "ما در حال انتظار برای رفتن فراتر از اکتبر 31st," رابینسون گفت. "ما باید اعتماد به نفس بالا در آن است."

The James Webb Space Telescope به مقصد است قدرتمند ترین رصدخانه فضایی تا کنون ساخته شده است هنگامی که آن را راه اندازی با قابلیت های مشابه در زمان به عقب به زمانی که جهان برای اولین بار به وجود آمد 13.8 میلیارد سال پیش. تلسکوپ های ورزشی عظیم طلا اندود, آینه, اندازه گیری 21 یا 6.5 متر عرض است که جمع آوری نور از دور می رسد از جهان هستی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن