توشیبا با تخفیف 50 اینچ 4K تلویزیون, HDR شامل رایگان اکو در بهترین نقطه خرید

خرید حق تلویزیون و تنظیم بالا جریان جعبه به همراه آن می تواند استرس زا و گران است. وجود دارد یک معامله اتفاق م

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

خرید حق تلویزیون و تنظیم بالا جریان جعبه به همراه آن می تواند استرس زا و گران است. وجود دارد یک معامله اتفاق می افتد امروز در بهترین خرید و آمازون است که ممکن است مناسب برای شما اگر شما فقط می خواهید یک تلویزیون بزرگ با برخی اما نه همه از ویژگی های بالا پایان یافت در مدل های گران تر. علاوه بر آن اساسا یک آتش تلویزیون استیک 4K ساخته شده است در.

آخرین 50 اینچ ال ای دی 4K HDR Fire TV Edition (با صدای دالبی چشم انداز, HDR 10) 50 دلار خود را با قیمت معمول آوردن آن را به 330 دلار در آمازون و Best Buy. خرید تلویزیون در بهترین خرید را خالص شما بهترین معامله است که شامل یک رایگان آمازون اکو نقطه هوشمند بلندگو با خرید این است که ارزش 50 دلار خود را در آن. سخنران می تواند پرتو دستورات به تلویزیون هنگامی که متصل به همان شبکه Wi-Fi بنابراین شما به راحتی می توانید شروع به نشان می دهد و یا فیلم های با احضار الکسا.

Samsung 970 EVO Plus

سامسونگ 970 EVO Plus NVMe M. 2 solid-state drive 500GB با ذخیره سازی است که تقریبا به آن با ارزان ترین قیمت همیشه. به جای معلق در هوا در اطراف $115 آن را 100 دلار حتی در آمازون. آن را دشوار برای پیدا کردن Ssd ها با 1TB در این قیمت اما آنچه در این مدل برتری در مقایسه خام است با سرعت. اگر دسکتاپ یا لپ تاپ شما دارای یک M. 2 SSD حافظه و یا اگر شما اسلاید این به USB-C محوطه شما می توانید سرعت که پیش افتادن از SATA با سرعت. بسته به تنظیمات خود را, شما دنبال آن هستید در انتقال سرعت 1GB در ثانیه یا سریعتر.

این درست است که 500GB نیست زیادی از ذخیره سازی این روزها با توجه به این که بازی اندازه در حال افزایش است. این است که فوق العاده سریع ابزار است که کمک خواهد کرد که کامپیوتر شما را از طریق اشک هر آنچه که شما در آن قرار دهید.

اپل AirPods نرم افزار هنوز هم 30 دلار در Verizon که مسابقات به بهترین قیمت است که ما دیده ایم برای این مدل است. 220 دلار است که واقعا یک معامله خوب است اگر شما یک آی فون صاحب که به دنبال بهترین بی سیم از earbuds بر اساس کیفیت صدا و راحتی و امکانات. این صدا بزرگ فعال لغو سر و صدا و به زودی اپل را قادر خواهد ساخت های فضایی در AirPods Pro.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن