درمان بیماران COVID تحت طرح آیوشمن بهارات-آروگیا کارناتاکا : MLA از DC می خواد که ناراحتی بیماران را به حداقل برسانید

Tanveer Sait appeals DC Abhiram Sankar to give powers to Zonal Health Officers at PHCs to sign recommendation

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399
  • Tanveer Sait appeals DC Abhiram Sankar to give powers to Zonal Health Officers at PHCs to sign recommendation letters
  • DHO شکایت از بیمارستان های خصوصی مجبور بیماران به امضا اوراق قرضه

میسور/میسورو: COVID-19 بیماران آلوده که می خواهند در بیمارستان های خصوصی تحت طرح آیوشمن بهارات-آروگیا کارناتاکا برای دریافت امضا از پزشکان دولتی به نفع درمان فایده. بیماران با مشکلات زیادی مواجه هستند چرا که آنها باید برای رفتن به دنبال یک دکتر دولت در بیمارستان COVID.

این قاعده خاص در حال دشوار شدن برای بیماران COVID برای به دست آوردن درمان در بیمارستان های خصوصی تحت طرح Ayushman بهارات - Arogya کارناتاکا, opined Narasimharaja MLA Tanveer Sait. او در جلسه کارگروه COVID ناراسيمهاراجا در تالار زيلا پانچايات ديروز به همراه معاون کميسر ابيرام جي سانکار، کميسر ميسورو سيتي گوروداتا هگد و مقامات اداره بهداشت، به جلسه نشست ميسورو سيتي ميسور گوداتا هگد و مقامات اداره بهداشت، ميسر و رئيس اداره بهداشت، صحبت مي کرد.

در توضیح نکته خود، MLA گفت که به عنوان تعداد عفونت های ویروسی در حال دیدن یک سنبله است، نیاز به تلاش های همنواز وجود دارد. در خصوص امضای پزشک دولتی برای بیماران برای درمان فایده بخش در بیمارستان خصوصی تحت طرح آیوشمن بهارات-آروگیا کارناتاکا، افسران بهداشت زونال که در مراکز بهداشتی اولیه (PHCs) خدمت می کنند باید اجازه داده شود که فرم توصیه نامه را امضا کنند تا بیماران به انتخاب خود در بیمارستان خصوصی درمان دریافت کنند. در سیستم حاضر، تنها پزشکان بیمارستان COVID اجازه دارند که چنین توصیه هایی را امضا کنند، "او گفت.

در حوزه انتخابیه ناراسيمهاراجا، تقريباً همه مردم در طرح آیوشمن بهارات-آروگیا کارناتاکا ثبت نام کرده اند و اگر به افسران بهداشت زونال که در PHCs خدمت می کنند، قدرت امضا کردن نامه های توصيه شده داده شود، مانع از مزاحمت یکه تاز ساکنان می شود. اگر بسیاری از بیماران در بیمارستان های خصوصی تحت درمان قرار می گیرن، فشار بیمارستان های COVID راحت تر می شود، Tanveer Sait opined.

در پاسخ به MLA، دی سی ابهیرام سانکار گفت که اگر ارائه ای از اجازه افسران بهداشت زونال در خدمت در PHCs به امضا توصیه در صورتی که بیماران می خواهند به فایده درمان در بیمارستان های خصوصی وجود دارد، آن را بلافاصله انجام می شود.

"اگر چنین حکمی وجود دارد، نامه ای به دولت ایالتی نوشته خواهد شد و اجازه ویژه ای به دست خواهد آمد به عنوان این وضعیت اضطراری است، "Abhiram Sankar اطمینان داد.

- گرفتن پیوند از بیماران

در مورد گرفتن یک نوشته شده است انجام، به نام پیوند، از بیماران افسر بهداشت منطقه (DHO) دکتر R. Venkatesh گفت که بسیاری از بیمارستان های خصوصی، قبل از دادن درمان برای بیماران COVID تحت طرح Ayushman بهارات- Arogya کارناتاکا، بستگان بیماران را به امضا یک پیوند است که می گوید که اگر دولت هزینه های تحت این طرح را بازپرداخت نمی کند، بیماران را اسکناس بیمارستان پا. دفتر DHO شکایت های زیادی در این زمینه دریافت کرده است ، او به این جلسه گفت.

با توجه به اعتراض جدی به این موضوع، MLA Tanveer Sait از دی سی خواست تا با یک جلسه از مدیریت های بیمارستان خصوصی تماس گرفته تا در این باره بحث کنند تا بیماران به سختی قرار نشوند.

قبل از انجام تست های سریع آنتی ژن در هر محلی، افسران باید یک استراتژی 15 روزه را ترسیم کنند و آزمایش های بیشتر و بیشتری باید در آن مناطق انجام شود که در آن موارد بالایی از عفونت های ویروسی وجود دارد.

"Rapid Testing تنها راه جلوگیری از گسترش جامعه است. آن دسته از افسران بهداشتی که از سن 50 سالگی عبور کرده اند می توانند به افسران بالاتر خود منتقل کنند که در موقعیتی قرار نگرفته اند که در میان بیماران COVID کار کنند. چنین اطلاعاتی لازم است چرا که مسئولیت می تواند به افسران دیگر منتقل شود تا اختلالی در کار ایجاد نکند."

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن