Twitch reckons با تجاوز جنسی به عنوان آن شروع می شود به طور دائم تعلیق streamers

زمانی که پرچم در حال اهتزاز سامانتا وانگ گفت: Twitch که او تا به حال شده است از نظر جنسی مورد آز

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

زمانی که پرچم در حال اهتزاز سامانتا وانگ گفت: Twitch که او تا به حال شده است از نظر جنسی مورد آزار و اذیت توسط یکی دیگر از پرچم در حال اهتزاز گزارش رفت و تمام راه را به بالا. یک حرکت یا کشش ناگهانی VP که پس از ترک شرکت جاستین وانگ می گوید: او تشدید اتهامات او را به حرکت یا کشش ناگهانی مدیر عامل شرکت از Twitch منابع انسانی و معاونت که موفق Twitch رابطه با متهم streamer. "همه به من اطمینان این امر می تواند به کار گرفته شود" او در توییتر نوشت.

اما یک سال بعد متهم پرچم در حال اهتزاز بود و هنوز هم برجسته توسط حرکت یا کشش ناگهانی. با توجه به سامانتا وانگ که جریان تحت نام Sampai فرد او می خواهم گزارش آزار و اذیت بود و نه تنها هنوز هم مجاز به شرکت در حرکت یا کشش ناگهانی, حوادث, اما او حتی این فرصت را به میزبان بخش در حرکت یا کشش ناگهانی رسمی کانال. "شما به عنوان یک شرکت به حداقل برسد و اخراج من آزار و اذیت جنسی" او در توییتر نوشت.

وانگ یکی از ده ها تن از افرادی که به جلو آمده با داستان آزار و اذیت و سوء استفاده و حمله در صنعت بازی بیش از چند روز گذشته. داستان span صنعت اما یک گروه به شدت نمایندگی: Twitch streamers. این streamers بیشتر زنان می گویند دیگران در جریان انقباض جامعه بیشتر از مردان درگیر در رفتار توهین آمیز. یک رسانه ارسال فهرست نویسی به حساب های اخیر, لیست بیش از 60 نفر متهم به سوء رفتار در بسیاری از موارد با اتهامات از چند نفر.

حساب خود منجر به رشد تقاضا برای کشش به انجام یک کار بهتر تعدیل حفاظت و تنظیم تن برای آن جامعه است. این شرکت گفته است که بررسی خواهد شد و به طور بالقوه مجازات متهم کاربران و همانطور که از شنبه شب از آن آغاز شده بود صدور ممنوعیت دائم. اما streamers مشکوک هستند که Twitch آماده است آنها را به طور جدی.

آزار و اذیت و سوء استفاده از مسائل را دنبال کرد Twitch برای سال. در سال 2017 Kotaku گفت: آن را "فوق العاده آسان" برای پیدا کردن نمونه هایی از آزار و اذیت بر روی پلت فرم فقط با مرور در اطراف. یک Fusion مستند نگاه جنسیتی آزار و اذیت یک زن است که یک سنگ پهن کف اجاق بازیکن رو در Twitch در سال 2016. بلومبرگ به نام آزار و اذیت "چیزی زن streamers ها باید برای مقابله با به طور معمول" در 2015 از ویژگی های. در سال 2012 بمب های غول پیکر در گزارش آزار و اذیت جنسی در یک کپکام مسابقات بود که به میزبانی در حرکت یا کشش ناگهانی. کشش محکم سیاست های خود را در اطراف آزار و اذیت در سال 2018 اما آن را آشکار به بسیاری از streamers که آن را به حال تاثیر واقعی در اجرای.

مردان متهم به آزار و اذیت و سوء طیف وسیعی از streamers با هزاران نفر از پیروان به کسانی که با صدها نفر از هزاران نفر از پیروان و یا بیشتر. برخی از این داستان ها شامل حوادث که اتفاق افتاده در حرکت یا کشش ناگهانی مانند مردان که گفته می شود جریان در حالی که پیام زیر سن قانونی برای طرفداران جنسی عکس. دیگران اتفاق نمی افتد در حرکت یا کشش ناگهانی اما به طور مستقیم درگیر کردن مردم در آن جامعه است. چند نفر گفتند که ملاقات یک مصرفکننده از طریق Twitch یا که تقلب رخ داده است در یک حرکت یا کشش ناگهانی رویداد و یا یک پارتی بعد از کنسرت در یک حرکت یا کشش ناگهانی کنوانسیون.

بسیاری از متهمان نیز تایید کشش همکاران. Streamers که موفق هستند به اندازه کافی در خود قرار داده و در ساعت به اندازه کافی در جریان کشش تبدیل شدن به واجد شرایط برای شریک زندگی, وضعیت, که کمک های مالی تعدادی از قدرت پردازش از بنفش علامت تیک نشان دادن یک پرچم در حال اهتزاز تایید شده است به فرصت های تبلیغاتی در حوادث مانند TwitchCon. Twitch می گوید که آن را به صورت دستی بررسی برنامه های کاربردی و نه هر متقاضی تایید شده است حتی اگر یک کاربر با تمام معیارهای که تعیین واجد شرایط بودن.

که علامت تایید یک منبع خاص از سرخوردگی در میان streamers انتقاد Twitch را جشن گرفت. آنها می گویند این شرکت است که به این مردان یک موقعیت قدرتمند که از آنها می تواند طعمه یا طرفداران دیگر streamers ها و کشش است عدم ممنوعیت تایید streamers با وجود گزارش های معتبری از آزار و اذیت و یا حمله.

"وجود دارد نیاز به عواقب شدیدتر برای افرادی که در انجام این نوع از درنده چیزهایی که بر روی پلت فرم" ب Casanova که می رود توسط ZombiUnicorn در حرکت یا کشش ناگهانی گفت: آستانه. "مانند راست برای برخی از این اتهامات افراد باید ممنوع کردن پلت فرم." Casanova یکی از دو زن که متهم تام Cassell, حرکت یا کشش ناگهانی شریک با حدود 3 میلیون پیروان که جریان تحت نام Syndicate, تجاوز به عنف در این هفته. این streamer به نظر نمی رسد رفته اند به زندگی می کنند پس, اما حساب خود را فعال باقی می ماند در حرکت یا کشش ناگهانی, جایی که او در میان اکثر مردم به دنبال بر روی پلت فرم. کاسل با صدور بیانیه ای گفت: اتهامات نادرست آنها خواستار "ترور شخصیت."

دیگر نگران کننده حساب شامل درنده رفتار از فیلم streamers نسبت به کودکان در برخی از موارد با استفاده از کشش خود پلت فرم ابزار. Twitch اجازه می دهد تا بینندگان به ثبت نام برای یک حساب کاربری یک بار آنها 13 ساله و شرکت زمزمه ویژگی اجازه می دهد تا کاربران به صورت خصوصی پیام هر یک از دیگر در سراسر سایت. که باعث می شود آن را ممکن است برای بزرگسالان برای ارسال پیام به فرزندان خصوصی و برخی از اتهامات بنیادی از این ترکیب است.

Ci ریچاردسون آغاز شده که با استفاده از کشش زمانی که آنها 14 نوشت که یک فرد بالغ streamer با استفاده از این ویژگی به آنها ارسال جنسی پیام های زمانی که آنها 15. "How are you gonna محافظت از تمام کسانی که نوجوانان?" ریچاردسون گفت: در آستانه. حرکت یا کشش ناگهانی نیست و تنها پلت فرم با این مشکل در واقع هیچ پلت فرم انجام یک کار خوب از زیر سن قانونی حفاظت از کاربران ریچاردسون گفت. آنها گفتند که شنیده ام از "بسیاری" از افرادی که زیر سن قانونی بودند زمانی که آنها تماس گرفته شد توسط بزرگسالان است.

زمزمه ویژگی پشتیبانی نمی کند ارسال تصاویر و می توان خاموش به طور کامل یک حرکت یا کشش ناگهانی سخنگوی نوشت: در یک ایمیل به آستانه. (اگر قادر به ارسال لینک کلیک کنید.) این شرکت می گوید این بررسی "تمام گزارش تصویری محتوای برهنگی" و همکاری با فن آوری ائتلاف و مرکز ملی گمشده و استثمار کودکان برای مبارزه با استثمار کودکان آنلاین. "Twitch را به طور پیش فرض طراحی باعث می شود آن را دشوار است و جایی برای این نوع رفتار به رشد" سخنگوی گفت.

Twitch با صدور بیانیه ای در روز یکشنبه شب گفت: در آن طول می کشد "اتهام آزار و اذیت جنسی و سوء رفتار بسیار جدی" است و این شرکت به دنبال اتهامات علیه streamers با استفاده از پلت فرم آن است. دوشنبه, حرکت یا کشش ناگهانی مدیر عامل امت برشی منتشر بزرگتر گفت: توجه داشته باشید که streamers ممکن است ممنوع, باید مشارکت, لغو و یا دست در فرصت های تبلیغاتی به عنوان یک نتیجه از تحقیقات است. "وضعیت موجود نیاز به تغییر" برشی نوشت. "این حساب و صنعت گسترده اقدامات عقب افتاده و این موضوع دیگری است که ما و صنعت نیاز به آدرس برای ایجاد پایدار و تغییر مثبت است."

اما streamers ها اعتماد ندارند که Twitch در مورد تغییر است. برشی شده است مدیر عامل برای نزدیک به نه سال پس قبل از حرکت یا کشش ناگهانی بود حرکت یا کشش ناگهانی. (او از بنیانگذاران سایت سلف Justin.tv.) "اظهارات سرد هستند اما زمانی که شما یک تاریخ گذشته انجام دقیق مخالف, خوب, من نه میخوام باور آنچه شما می گویید تا زمانی که من دیدن عمل" کتی رابینسون که جریان به عنوان PikaChulita گفت: آستانه.

این مسائل نیستند منحصر به فرد به حرکت یا کشش ناگهانی. یوتیوب نیز آهسته به ممنوعیت افراد برای مشکل رفتاری که می رسد فراتر از پلت فرم. در سال 2019 آن را در ابتدا کاهش یافته است به ممنوعیت حساب کسی که التماس گناه به تابع زیر سن قانونی طرفداران به او ارسال جنسی صریح, پورنو تعیین آن باید به سمت چپ تا آنجا که آن را از نزدیک مرتبط به جرم و جنایت است. یوتیوب معکوس البته روز بعد و حذف کانال.

برای کشش اعتدال می تواند در زمان تواند روی حیله و تزویر. هنگامی که حوادث رخ می دهد در حرکت یا کشش ناگهانی پلت فرم وجود دارد یک درجه که با کشش است که در حال حاضر خیلی دیر شده: ویدئوها و چت همه رفتن زندگی می کنند که به معنی وجود دارد هیچ بررسی فیلم برای آسیب قبل از آن را آنلاین. و مانند دیگر آنلاین سیستم عامل حوادث مربوط به کشش کاربران همیشه رخ می دهد به طور مستقیم بر روی پلت فرم و در نمایش عمومی نیاز به این شرکت به اتهامات جدی سیاست های توسعه در اطراف دست زدن به آنها و اختصاص منابع برای پاسخ به آنها. نتیجه می تواند به معنای ممنوعیت یک, محبوب, پول در آوردن شریک در پاسخ.

Twitch گفت: این امر شروع به اقدام علیه متهم streamers در شب چهارشنبه. حساب از چندین streamers رو سوء اتهامات ناپدید شده را از سایت, هر چند حرکت کششی را به طور خاص مشخص کند که آیا آنها ممنوع شده است و یا اگر حساب خود شده بود غیر فعال شده توسط کاربران. در یک پست وبلاگ Twitch گفت: آن را بررسی داستان "در اسرع وقت" بود و اولویت بندی "شدید ترین موارد است." مجازات می تواند شامل دائم تعلیق این شرکت اعلام کرد. یک حرکت یا کشش ناگهانی سخنگوی کاهش یافته است به نظر خاص اجرای اقدامات اما گفت: "من می توانم تایید می کنند که همانطور که در پست وبلاگ ما ما آغاز کرده اند صدور دائمی تعلیق."

این یک شروع کوچک اما در جاهای دیگر وجود داشته است خرید اینترنتی. یک اتهام از یک حرکت یا کشش ناگهانی streamer منجر به Omeed Dariani, مدیر عامل شرکت آنلاین نوازندگان گروه مدیریت استعداد سازمان پله پایین و این شرکت از دست دادن تعدادی از streamers به عنوان مشتریان نیویورک تایمز گزارش داد. Facebook بازی به حالت تعلیق streamer با نزدیک به 940,000 پیروان Thinnd در حالی که آن را بررسی اتهامات سوء استفاده. و برخی از Twitch streamers را با صدور بیانیه در حمایت از. Imane "Pokimane" Anys یکی از مهمترین و به دنبال streamers در حرکت یا کشش ناگهانی به او گفت پیروان توییتر "فقط می دانم که وجود دارد بنابراین بسیاری از مردم که هنوز هم از ترس به صحبت می کنند."

به Twitch توجه به شکایت برخی از streamers سازمان خاموشی امیدوار کننده به جریان در تمام طول روز جمعه. Delacroix606 که به سازماندهی خاموشی در کنار streamers SirKatelyn و TuecerPrime گفت: آستانه که بیش از 1000 streamers متعهد به ماندن آفلاین با برخی از تشویق پیروان خود را به تماشای فیلم های قدیمی یا.

Delacroix606 امیدوار است که برخی از شیب در بینندگان و یا درآمد, اما, کوچک ممکن است حرکت یا کشش ناگهانی شروع به توجه و پاسخ به کاربران خود خواسته به آزار و اذیت جدی تر. "ما ستون فقرات و قلب و روح Twitch" گفت: Delacroix606 که خواسته به شناسایی Twitch نام مستعار. "ما می خواهیم تغییرات. شما باید برای گوش دادن به افرادی که در شرکت شما را در آنچه در آن است."

خاموشی نمی رسد که تا به حال تاثیر بسیار زیاد. صبح روز چهارشنبه صدها نفر از هزاران نفر از مردم هنوز هم جریان بالا بازی مانند Fortnite و لیگ از افسانه. اما برخی از نام بزرگتر گفت: آنها می ماند آفلاین در حمایت از. بازیگر جوزف مورگان پیروان توییتر خود گفت که او لغو یک جریان در روز چهارشنبه; محبوب streamer HasanAbi گفت که او می ماند آفلاین; و لینکین پارک Mike Shinoda گفت: او نمی خواهد جریان و خواسته طرفداران را به "حمایت از کسانی که سزاوار شنیده شود."

Casanova گفت: Twitch را با مسائل آزار و اذیت جنسی و تجاوز بخشی از یک مشکل بزرگتر در صنعت بازی است. "این جامعه مشکل یک پلت فرم مشکل و یک ناشر مشکل در سراسر هیئت مدیره" کازانوا گفت. ناشران می ترسند به ممنوعیت بازیکنان برای آزار و اذیت در, بازی, او گفت:, و سیستم عامل پس از آن موفق به آزار و اذیت گزارش به طور جدی به اندازه کافی. "من فکر می کنم که منجر به کلی جامعه از مردم که قادر به به طور مداوم آمد گفت:" من تا به حال چیزی است که اتفاق می افتد به من.' وجود دارد بنابراین بسیاری از آنها به دلیل این است که مجاز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب