Unilever بکشد تبلیغات از Facebook, Instagram, و توییتر برای بقیه سال

کالاهای مصرفی غول Unilever روز جمعه گفت که این امر توقف همه هزینه تبلیغات در Facebook, Instagram, و توییتر از

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

کالاهای مصرفی غول Unilever روز جمعه گفت که این امر توقف همه هزینه تبلیغات در Facebook, Instagram, و توییتر از طریق پایان سال به عنوان اولین گزارش وال استریت ژورنال. Unilever صاحب ده ها تن از محبوب خانواده مارک های مانند Hellmann s سس مایونز و کبوتر صابون و به طور معمول صرف بیش از $1 میلیارد دلار در هر سال ترویج آنها از طریق مختلف تبلیغ کانال.

به عنوان از مطبوعات زمان, Facebook سهام کاهش یافته بود بیش از 7 درصد در پی اخبار.

"ما سرمایه گذاری میلیاردها دلار در هر سال برای حفظ جامعه ما امن و به طور مداوم کار می کنند با خارج از کارشناسان را برای بررسی و به روز رسانی سیاست های ما" یک Facebook سخنگو گفت NBC News. "ما می دانیم که ما باید کار بیشتری انجام دهید و ما را به ادامه کار با حقوق مدنی گروه های گرم و کارشناسان دیگر به توسعه حتی بیشتر از ابزار و تکنولوژی و سیاست به این مبارزه ادامه خواهد داد."

توییتر معاونت جهانی مشتری راه حل های سارا Personette در پاسخ به Unilever تصمیم گفت: "ما در حال توسعه سیاست ها و قابلیت های پلت فرم طراحی شده برای محافظت و خدمت به مردم گفتگو و به مانند همیشه متعهد به تقویت صداها کمتر از جوامع و گروه های به حاشیه رانده شده. ما احترام همکاران ما تصمیم گیری و ادامه خواهد داد به کار و برقراری ارتباط نزدیک با آنها در طول این زمان."

هفته گذشته سازمان مانند NAACP ضد افترا لیگ, رنگ تغییر و مطبوعات آزاد راه اندازی یک کمپین به "توقف نفرت برای سود" اصرار تبلیغ به جلو و هزینه های خود را در Facebook از طریق ماه جولای به عنوان اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی محصول در سراسر کشور است. بیش از 90 شرکت را متوقف هزینه های بر روی پلت فرم از جمله Patagonia, Ben & jerry's و Verizon.

Unilever گفت که این امر در حفظ آن برنامه ریزی شده تبلیغات سرمایه گذاری با تغییر آن صرف به رسانه های دیگر.

"پیچیدگی های کنونی چشم انداز فرهنگی قرار داده اند تمدید مسئولیت در مارک های به یاد پاسخگویی و عمل به درایو قابل اعتماد و امن دیجیتال اکوسیستم" Unilever در بیانیه ای گفت به آستانه. "در ادامه به تبلیغات در این سیستم عامل در این زمان نمی خواهد اضافه کردن ارزش به مردم و جامعه است. ما خواهد بود با نظارت مداوم و دوباره ما موقعیت فعلی اگر لازم است."

"توقف نفرت برای سود" کمپین راه اندازی زیر بحث سازمان تا به حال با Facebook بیش از آن سیاست های اطراف آن سخنرانی نفرت و اطلاعات غلط. این گروه در زمان از یک صفحه کامل آگهی در لوس آنجلس تایمز چهارشنبه گذشته اصرار به تبلیغ برای شرکت در تحریم.

"امروز ما می خواهیم همه کسب و کار ایستاده در همبستگی با ما بیشتر عمیقا برگزار ارزش های آمریکایی از آزادی و برابری و عدالت و تبلیغات در Facebook خدمات در ماه جولای" تبلیغ گفت. "اجازه دهید ارسال Facebook قدرتمند پیام: سود خود را هرگز خواهد بود به ارزش ترویج نفرت و تعصب و نژاد پرستی و یهود ستیزی و خشونت است."

به روز شده 6/26/20 در 1:43 PM ET: شامل یک بیانیه از Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن