سازمان دیده بان حماسه نوزده هشتاد - Fortnite کوتاه تمسخر اپل درست در اینجا

حماسه فقط به دنبال اپل جدید کوتاه مسخره مدت کوتاهی پس از آیفون ساز لگد Fortnite از فروشگاه App برای نقض دستورا

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

حماسه فقط به دنبال اپل جدید کوتاه مسخره مدت کوتاهی پس از آیفون ساز لگد Fortnite از فروشگاه App برای نقض دستورالعمل های خود را در روز پنجشنبه. کوتاه، با عنوان "نوزده هشتاد و هشت فورتنیت"، به طور مستقیم تمسخر اپل یاد "1984" آگهی، گرفتن تصاویر معروف از آگهی و دادن آن را کارتونی فورتنیت پیچ.

مردی با سیب برای چهره ای روی صفحه ای غول پیکر با مخاطببی روح، سیاه و سفید صحبت می کند. امروز ما سالگرد دستورالعمل های یکدست سازی سکو را جشن می گیریم، سیب با صدایی مبهم می گوید. سالهاست که آهنگ هاشون رو به ما دادن، کارشون، روياهاشون در عوض، ما ادای احترام، سود و کنترل خود را گرفته است. اين قدرت تنهايي ماست و ما ما پیروز می شیم."

به عنوان او می گوید که خط آخر (که در آگهی اپل نیز استفاده می شود)، یک زن pickaxe فورتنیت را به صفحه نمایش پرتاب می کند، استناد به تصویر کلاسیک از "1984" تجاری از یک زن پرتاب چکش در صفحه نمایش.

پس از آن که پیکاکس صفحه نمایش را خرد کرد، یک پیام به بالا می آورد: "بازی های حماسی انحصار فروشگاه App را سرپیچی کرده است. در تلافي، اپل فورتنيت را از يک ميليارد دستگاه مسدود مي کند. به مبارزه بپیوندید تا سال 2020 را از تبدیل شدن به "1984" متوقف کنید. و بعدش، #FreeFortnite ميشه

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن