تماشای این کلیپ رفتن تجاری کارگردانی شده توسط Rian Johnson

در بهترین حالت اگه رفتن ترکیب دنیای واقعی و مجازی به لطف استفاده از موقعیت مبتنی بر گیم پلی و واقعیت تقویت. که

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

در بهترین حالت اگه رفتن ترکیب دنیای واقعی و مجازی به لطف استفاده از موقعیت مبتنی بر گیم پلی و واقعیت تقویت. که احساس واقعا می آید در سراسر جدید در 30 ثانیه تجاری برای بازی کارگردانی شده توسط هیچ یک دیگر از Rian Johnson, بهترین و شناخته شده برای فیلم هایی مانند چاقو خارج و Star Wars: The Last جدی.

این کلیپ کوتاه ویژگی های بازیکنان به معنای واقعی کلمه پوست دور جهان اطراف آنها را به پرده پنهان گوگل آن را در واقع تولید شده از راه دور; تولید تیم در نیوزیلند در حالی که جانسون کارگردانی از لس آنجلس.

"گوگل بروید نگه داشته است من درگیر با دوستان از راه دور همانطور که من شده ام تمرین فیزیکی فاصله این چند ماه گذشته" جانسون در بیانیه ای گفت. "به عنوان یک دیرین تفریحی و مربی این یک لذت واقعی کار با Niantic در این نقطه است. این یک تجربه جدید برای من به طور مستقیم تولید از راه دور و من لذت بردم بسیار فرایند مشارکتی و فکر می کنم ما با هم یک بازی سرگرم کننده و خوش بین تجاری است که طرفداران لذت ببرید."

تجاری ساخته شده به ترویج آینده گوگل بروید متحرک 2020. این رویداد سالانه خواهد بود به طور کامل آنلاین و درآمد حاصل از فروش بلیط خواهد بود رفتن به سمت سیاه و سفید زندگی می کند توجه به علل مربوط. مجازی جشنواره شروع می شود در جولای 25th.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن