خلاف کاران واقعیت برنده آزمایش مثبت برای COVID-19 در زندان

پیمانکار سابق اطلاعاتی و خلاف کاران واقعیت برنده گزارش آزمایش مثبت برای COVID-19. برنده خواهر بریتنی برنده توی

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

پیمانکار سابق اطلاعاتی و خلاف کاران واقعیت برنده گزارش آزمایش مثبت برای COVID-19. برنده خواهر بریتنی برنده توییتی تشخیص او در اوایل امروز. برنده است در حال حاضر در یک زندانی فدرال پزشکی زندان در فورت ورث تگزاس که در آن شیوع دارد بیمار صدها نفر از زندانیان کشته و حداقل دو.

برنده است و به دنبال دلسوز انتشار در طول coronavirus همه گیر اساسی با استناد به شرایط پزشکی. اوایل دادخواست برای آزادی از زندان او را در FMC Carswell رد شد در ماه آوریل است. مدت کوتاهی پس از آن Carswell گزارش اول خود را coronavirus مرگ: Andrea دایره خرس که پس از تولد در یک ونتیلاتور. این Fort Worth Star-Telegram گزارش هفته گذشته که 130 نفر قرارداد COVID-19 در زندان; های اخیر اداره فدرال زندانها آمار نشان می دهد بیش از 500 مورد. یک دادگاه تجدید نظر در حال حاضر در انتظار.

برنده وکیل جو وایتلی گفت: Law.com's گزارش روزانه است که او امیدوار است دادگاه را شیوع را در نظر میگیرد. "من امیدوارم که BOP مجهز به رسیدگی هندسی افزایش موارد موثر در همه امکانات خود را, اما من نگران هستم که ممکن است در این مورد." با توجه به گزارش روزانه, برنده خواهر می گوید او در حال حاضر بدون علامت و یکی از hot همچنین آزمایش مثبت است.

زندان را به عنوان یکی از خطرناک ترین نقاط برای امریکا شیوع کروناویروس. دادستان کل ویلیام Barr دستور داده است تا زندانها به اولویت بندی و آزاد کردن زندانیان به خانه حبس اما گزارش های متعدد نشان داده اند سردرگمی و تاخیر در روند — اگر چه برخی از مشخصات بالا مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران مانند پل Manafort و مایکل کوهن منتشر شده است.

برنده که قبلا برای آژانس امنیت ملی, پذیرش درخواست آمریکا برای جاسوسی در سال 2018 پس از نشت یک گزارش در انتخابات روسیه دخالت به رهگیری. او در حال حاضر برنامه ریزی شده برای انتشار در ماه نوامبر 2021.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن