Yoga Guru BKS Iyengar مورد علاقه ببر برهما می میرد

Iyengar تا به حال به تصویب گربه سانان اسیر در Brahmagiri جنگل برای طول عمر در Mysuru باغ وحش میسور/Mysuru: یک

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

Iyengar تا به حال به تصویب گربه سانان اسیر در Brahmagiri جنگل برای طول عمر در Mysuru باغ وحش

میسور/Mysuru: یک ببر بود که به تصویب رسید Yoga Guru Belur Krishnamachar Sundararaja (BKS) Iyengar برای طول عمر, درگذشت روپیه Chamarajendra باغ وحش (Mysuru باغ وحش) آخرین شب.

ببر نام "برهما" بود مستقر در باغ وحش برای 12 سال گذشته. به گفته مقامات باغ وحش آن را حدود 20 سال است. Mysuru باغ وحش, مدیر اجرایی, Ajit Kulkarni گفت ببر درگیر شد, در انسان و حیوان درگیری و نجات توسط وزارت جنگل در مارس 18, 2008 از Theralu روستا در Virajpet taluk در Kodagu منطقه.

آن را تحویل به Mysuru باغ وحش نجات مرکز. آن را بعد از تصویب توسط Iyengar برای طول عمر. "برهما گذشت در 3 بعد از ظهر روز جمعه با توجه به مسائل مربوط به سن. در حال حاضر این باغ وحش دارای 10 مرد و شش زن ببر تحت مراقبت" گفت: Kulkarni.

ببر بود و یکی از جاذبه های ویژه در باغ وحش و آن را به عنوان در Brahmagiri محدوده رزرو جنگل در Kodagu, آن را به نام برهما. در سال 2009 BKS Iyengar و یوگا علاقه مندان به حال بازدید از باغ وحش که در آن باغ وحش مقامات روایت داستان برهما و ضبط خود را از وحشی.

تحت تاثیر قرار گرفته و سپس برهما بود که در نخست BKS Iyengar پرداخت تومان. 20 lakh و به تصویب گربه سانان برای طول عمر. بعد از این برهما به عنوان شناخته شده بود "به تصویب رسید پسر از BKS Iyengar" و حال کردم یک محل خاص در باغ وحش.

ناخوشی پس از دو سال گذشته

پس از تصویب Iyengar استفاده می شود برای دیدن برهما و اغلب آن را یک نقطه به دیدار او هر زمان که معلم یوگا در Mysuru. او با استفاده از کلیک بر روی عکس ببر بیش از حد. با توجه به سن و مرتبط با بیماری های برهما ناخوش بود پس از دو سال گذشته و منتقل شد از باغ وحش به Chamundi حفاظت از حیوانات نجات و مرکز توانبخشی در Koorgalli در حومه شهرستان.

در حالی که مقامات باغ وحش برآورد برهما سن به 20 سال حیات وحش فعالان برآورد سن و سال به 23 سال است. در این ببر زنده به 10 تا 12 سال و مرگ ارضی دعوا و گاهی اوقات گرسنگی به آنها از دست دادن ظرفیت به شکار. در باغ وحش, felines دیگر زندگی می کنند وجود دارد به عنوان یک ثابت و منظم تامین آب و غذا و امکانات درمان و زندگی می کنند تا به 15 تا 18 سال است.

یک نامزد وحشی

در باغ وحش وجود دارد یک زن و شوهر از ببر که زندگی فراتر از 20 سال و برهما یکی در میان آنها است. با وجود اینکه اسیر از برهما استفاده می شود به گوش دادن به دستورات باغ وحش قفس پاسداران و رفتار به آرامی بسیاری از بار.

اخبار برهما مرگ و که در آن به تصویب رسید BKS Iyengar رفته ویروسی در رسانه های اجتماعی. بسیاری از شهروندان گفت: برهما بود و نه یک نمایش قطعه در یک باغ وحش است. "Whosever مورد علاقه آن است که این مرد هنگامی که گرفتار جوان بود و ژنتیکی برتر بود و نه به معنای نگه داشته در یک باغ وحش است. او باید دوباره به راه افتادند به جنگل و به او اجازه دهید خود به گسترش ژن" نوشت: یک کاربر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن